معجون های لاغری که به معجزه لاغری هستند بخورید و لذت ببرید

معجون های لاغری که به معجزه لاغری هستند بخورید و لذت ببرید

معجون های لاغری, معجزه لاغری , روش درست برای لاغر شدن , نکات لاغری ,طرز تهیه معجون های لاغری ,معجون  معجزه لاغری , دمنوش لاغری , دستور تهیه معجون های لاغری ,

??معجونی که به «معجزه لاغری» معروف شد!

?۲ مشت پر اسفناج کوچک
?۱ فنجان اناناس تکه شده
?۱ فنجان ماست ساده
?۱ فنجان آب
?۲ موز

هر روز صبح بخورید و لذت ببرید

معجون های لاغری, معجزه لاغری , روش درست برای لاغر شدن , نکات لاغری ,طرز تهیه معجون های لاغری ,معجون معجزه لاغری , دمنوش لاغری , دستور تهیه معجون های لاغری ,

نحوه استفاده از زنجبیل برای کاهش وزن و لاغری شکم

شما می توانید آن را خام میل کنید:

با جویدن یک ریشه تازه زنجبیل قبل از هر وعده غذایی . اینکار باعث احساس راحتی بیشترمی شود ، محرک هضم غذاست و سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد.شما همچنین می توانید یک تکه کوچک ریشه زنجبیل را پس از تمیز کردن کوبانده و با کمی عسل و آب لیمو مخلوط کنید و یا از تنها مخلوط آن ها در اسموتی استفاده کنید ،این ترکیبات به هضم کمک کرده و تمایل به خوردن را کاهش میدهد.

کاهش وزن و لاغری با لیمو و زنجبیل

به رژیم غذایی خود ترکیب طلایی لیمو و زنجبیل را اضافه کنید و یک برنده در کاهش وزن باشید. توجه داشته باشید که این ترکیب باید اولین چیزی باشد که در روز میخورید و برای سم زدایی بسیار ایده آل است، و سوختن چربی و عرضه آنتی اکسیدان ها و ویتامین سی به بدن شما را ممکن میکنند .نوشیدنی گرم ،دمای بدن را افزایش می دهد، شروع به گرمازایی می کند و باعث ذوب چربی می شود. زنجبیل ،التهاب و درد را کاهش داده و عضلات شکم را آرام می کند .همچنین علاوه بر کاهش وزن در کاهش یبوست موثر است و بهترین تونیک کاهش وزن صبحگاهی محسوب می شود.

2- لاغری با مصرف لیمو و زنجبیل با چای سبز:

این چای برای پیکر شما عالی است و سالم ترین جایگزین برای قهوه ،جهت تنظیم کافئین در اواسط روز است. بنابراین دفعه بعد که فنجان بدست میگیرید، فقط یک زنجبیل رنده شده و نصف لیمو را اضافه کنید و از نوشیدنی فوق العاده سالم خود لذت ببرید!

??معجونی که به «معجزه لاغری» معروف شد!

?۲ مشت پر اسفناج کوچک
?۱ فنجان اناناس تکه شده
?۱ فنجان ماست ساده
?۱ فنجان آب
?۲ موز

هر روز صبح بخورید و لذت ببرید

ارسال شده در تاریخ 14 سپتامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع لاغری و چاقی
بازدید : 2,233
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.