خواص گیاه آلوئه ورا یکی از برترین بهبود دهنده های کیفیت هوا

خواص گیاه آلوئه ورا یکی از برترین بهبود دهنده های کیفیت هوا

خواص گیاه آلوئه ورا , آلوئه ورا بهبود دهنده های کیفیت هوا, آلوئه ورا چیست , آلوئه ورا چه نوع گیاهی است ؟, فواید و خواص گیاه آلوئه ورا , موارد استفاده از آلوئه ورا ,

آلوئه ورا ؛

این گیاه به عنوان یکی از برترین بهبود دهنده های کیفیت هوا از سوی ناسا معرفی شده است !

این گیاه در شب اکسیژن ساطع می کند، و برای یک خواب آرام مناسب است??

خواص گیاه آلوئه ورا , آلوئه ورا بهبود دهنده های کیفیت هوا, آلوئه ورا چیست , آلوئه ورا چه نوع گیاهی است ؟, فواید و خواص گیاه آلوئه ورا , موارد استفاده از آلوئه ورا ,

آنچه در این مقاله از ایران پاتوق می خوانید

آلوئه ورا چیست و چه نوع گیاهی است ؟

آلوئه ورا نیز به عنوان آلوئه ورا پزشکی شناخته می شود، در حالی که نام های رایج آن کریستال بیابان، گیاه سوختگی و بزاق فیل است ، متعلق به خانواده گیاهان مکمل در جنس “آلوئه” است. اعتقاد بر این است که این گیاه در سودان و برای بیش از 6000 سال استفاده شده است.فواید و خواص عالی این گیاه توسط بسیاری از تمدن ها، از جمله مصری ها، اسپانیاییها، ایرانیان، یونانیها، ایتالیایی ها، آفریقایی ها، ژاپنی ها و سرخپوستان شناخته شده است. این گیاه در آب و هوای گرم و خشک روییده و در هند، آفریقا و دیگر مناطق کشت آن به شدت در حال گسترش است.

گیاه آلوئه ورا اغلب یک گیاه آبدار بدون ریشه یا گاهی اوقات ریشه کوتاه است که در ارتفاع 60-100 سانتی متر (24 تا 39 اینچ) رشد می کند و برگهایی بلند دارد برگ این گیاه ضخیم و گوشتی است و رنگ آن از سبز تا سبزآبی متفاوت است.برخی از ارقام این گیاه دارای قسمتهای سفید در قسمتهای سطحی اطراف ساقه هستند. حاشیه برگها دندانه دندانه است و در تابستان نیز تاب می آورد. این گیاه می تواند به راحتی در داخل و خارج از منزل رشد کند.

آشنایی با خواص بی نظیر و شگفت انگیز آلوئه ورا 

موارد استفاده از آلوئه ورا:

  • آلوئه ورا یک گیاه شاداب با بسیاری از کاربردهای شگفت انگیز است و مزایای آن معمولا با شکستن یک ساقه به منظور استخراج ماده ژل مانند میسر می گردد؛ سپس آن را به طور موضعی به پوست و مو استعمال می کنند.
  • ژل همچنین، می تواند با سایر مواد طبیعی ترکیب شود تا بخشی از روال سلامت یا زیبایی شما باشد.
  • پودر آلوئه ورا نیز به انواع لوسیون، اسپری مو، کرم ها، روغن بچه، مکمل های غذایی و محصولات مراقبت از حیوانات اضافه می شود.
  • تغذیه ی آلوئه ورابرای چندین دهه، طبیعت آرامش بخش آلوئه ورا شناخته شده و احترام توسط افرادی که به طبعیت اعتقاد دارند ،متداول بوده است. گیاه آلوئه ورا دارای ترکیباتی مانند منن، پلی ساکارید، لکتین و آنتراکینون است که برای سلامتی انسان بسیار مفید است.
  • 18 اسید آمینه دارد که در تعامل با سایر ترکیبات بدن انسان کار می کنند تا مزایای سلامتی زیادی را به ارمغان بیاورد.

ارسال شده در تاریخ 24 سپتامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع گوناگون
بازدید : 1,391
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.