ماسک با پودر جوانه گندم تهیه ماسک جوانه گندم جوان شدن پوست

ماسک با پودر جوانه گندم تهیه ماسک جوانه گندم جوان شدن پوست

ماسک با پودر جوانه گندم , تهیه ماسک جوانه گندم, جوان شدن پوست با جوانه گندم  ,طرز تهیه ماسک با پودر جوانه گندم ,ماسک جوانه گندم , انواع ماسک پودر جوانه گندم ,روش تهیه ماسک جوانه گندم,  جوان شدن پوست, جوان سازی پوست

گندم جوانه زده را بعد از خشک کردن پودر کنید.

پودر جوانه گندم را با ماست تازه خمیر کرده و روی پوست صورت بگذارید.

بعد از ۵ الی ۱۰ دقیقه پوست را کاملا شستشو دهید.

ماسک با پودر جوانه گندم , تهیه ماسک جوانه گندم, جوان شدن پوست با جوانه گندم ,طرز تهیه ماسک با پودر جوانه گندم ,ماسک جوانه گندم , انواع ماسک پودر جوانه گندم ,روش تهیه ماسک جوانه گندم, جوان شدن پوست, جوان سازی پوست

فواید بی نظیر جوانه گندم برای پوست

جوانه گندم سرشار از ویتامین های E و C است. از همین‌ رو یک ضد‌ لک قوی به شمار می‌ رود و مصرف آن به صورت خوراکی یا ماسک، از ایجاد لکه‌ های ناشی از آفتابجلوگیری می‌ کند.

امروزه از جوانه گندم و عصاره آن در تهیه انواع کرم ها و لوسیون های بهداشتیاستفاده می شود زیرا  پودر جوانه گندم، خاصیت نرم و مرطوب کنندگی دارد و برایپوست های خشک بسیار مفید است.

از طرف دیگر، از بروز چین و چروک های ریز ناشی از خشکی پوست ممانعت کرده و در واقع  یک ضد چروک قوی به شمار می آید.

به اعتقاد برخی از متخصصان پوست ، مو و زیبایی ، جوانه گندم در درمان انواع جوش صورت و ناراحتی پوستی موثر است و بدین منظور میتوانید از ماسک جوانه گندم استفاده نمائید .

ماسک جوانه گندم برای شادابی و طراوت پوست

گندم جوانه زده را بعد از خشک کردن پودر کرده و به مصرف ماسک برسانید به این صورت که پودر جوانه گندم را با ماست تازه خمیر کرده و روی پوست صورت بگذارید و پس از گذشت 5 الی 10 دقیقه پوست را کاملا شستشو کنید

 ماسک سفت کننده و مغذی پوست

1قاشق چایخوری پودر جوانه گندم را با 2 قاشق سوپ خوری عرق گل بهار مخلوط کنید تا خمیری یکدست به دست آید سپس 1 قاشق چایخوری عسل را به آن اضافه نمائید و به مدت نیم‌ساعت بر روی پوست تمیز قرار دهید و سپس با آب ملایم بشوئید این ماسک هفته‌ای 2 بار قابل استفاده است. ماسک ذکر شده جهت انواع پوست‌ها قابل استفاده است.

ماسک جوانه گندم برای لایه‌برداری پوست 

جوانه گندم را آسیاب کنید و با شیر یا ماست آرام‌آرام مخلوط کنید. پس از بُخور دادن، این ماسک را با حرکات دورانی از پایین به بالا روی پوستتان بمالید. پس از 10 دقیقه، قطعات خشک آن را از روی پوست بردارید و پوستتان را بشویید.

ماسک جوانه گندم برای نرمی و لطافت پوست

1قاشق غذاخوری جوانه گندم آسیاب شده را با یک عدد زرده تخم مرغ به خوبی مخلوط کنید تا حالتی خمیری شکل به دست آید. این ماسک را به مدت ۳۰ دقیقه روی پوست قرار دهید.

در این مدت باید به هیچ عنوان عضلات صورت را تکان ندهید. سپس صورت را پاک کرده و با آب ولرم بشویید.

گندم جوانه زده را بعد از خشک کردن پودر کنید.

پودر جوانه گندم را با ماست تازه خمیر کرده و روی پوست صورت بگذارید.

بعد از ۵ الی ۱۰ دقیقه پوست را کاملا شستشو دهید.

 

ارسال شده در تاریخ 26 سپتامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع پوست و مو
بازدید : 1,784
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.