درمان سریع ریزش مو و رف آن با شیوه های سنتی و خانگی

درمان سریع ریزش مو با شیوه های سنتی و خانگی

درمان سریع ریزش مو با شیوه های سنتی و خانگی

#درمان_سریع_ریزش_مو

✅یک قاشق غذاخوری از پودرکتیرا، پودر برگ گزنه و پودر خاکستر پرسیاوشان را بایک لیوان آب جوش ترکیب کرده

✅پس از یکساعت به مدت دو ساعت روی موها قرار دهید.

درمان سریع ریزش مو , شیوه های سنتی رفع ریزش مو ,رفع ریزش مو با روش خانگی, ریزش مو, درمان سریع ریزش مو با شیوه های سنتی و خانگی ,روغن های ماسک مو ,ماساژمو

– برای توقف و درمان قطعی ریزش مو ، موها را با این روغن ها ماساژ دهید:

شاید بگویید این مبحث تکراری است ولی همین نکته ای مهم است که مردم هند اصل اولیه ی تقویت و پرپشتی موهایشان را استفاده از روغن های تقویت کننده موی سر می دانند. به گفته ی متخصصان پوست و مو استفاده از روغن های تقویت کننده مو برای ماساژ می تواند موجب:افزایش گردش خون و خون رسانی به فولیک های مو شود.

قدرت ریشه ی مو را چندین برابر افزایش می دهد و با حرکات نرم انگشتان در دامنه رشد مو، استرس تا حد قابل توجهی در این بخش کاهش می یابد.

توصیه ی هندی ها برای پرپشتی مو و درمان ریزش مو استفاده از روغن های گیاهی :روغن بادام

، روغن زیتون ، روغن کرچک و روغن نارگیل است.

حداقل هفته ای یکبار از این روغن های گیاهی برای تقویت موها استفاده کنید.

2- شنبلیله درمانی برای ریزش موی شدید:

قدیمی های طب سنتی هندوستان تاکیید خاصی برای استفاده از شنبلیله در درمان فوری ریزش موی سر داشته اند. شنبلیله قدرت عالی برای درمان ریزش مو و تقویت موهای ریخته شده دارد. تخم شنبلیله تاثیر سریع خود را در رویش و رشد مجدد موها ثابت کرده است و این به دلیل داشتن پروتئین و اسید نیکوتین است.

برای درمان ریزش مو با استفاده از تخم شنبلیله:

یک فنجان تخم شنبلیله را در آب بخیسانید و اجازه دهید تا صبح روز بعد خیس بخورد.

صبح روز بعد تخم شنبیله ها را آسیاب کنید تا خمیری حاصل شود.

خمیر تخم شنبلیله را روی موهایتان بمالید و سعی کنید در قسمت ریشه بیشتر اجرا کنید و موهایتان را با یک کلاه پلاستیکی بپوشانید.

بعد از 40 دقیقه موها را آبکشی کنید.

این دستور درمان طب سنتی ریزش مو را هر روز صبح به مدت یک ماه انجام دهید تا شاهد تغییری شگفت انگیز شوید.

 درمان سریع ریزش مو , شیوه های سنتی رفع ریزش مو ,رفع ریزش مو با روش خانگی, ریزش مو, درمان سریع ریزش مو با شیوه های سنتی و خانگی ,روغن های ماسک مو ,ماساژمو

آب پیاز

مجله پوست نتایج مطالعه‌ای را منتشر کرد که آب پیاز در رشد مو تأثیر بسزایی دارد. 23 نفر روزی دو بار و به مدت شش هفته آب پیاز را به پوست سرخود زدند که 20 نفر نتایج قابل قبولی دریافت کردند. پیاز از گذشته یکی از راه‌های طبیعیِ درمان ریزش مو بوده است. زیرا گوگرد موجود در پیاز به افزایش گردش خون و رشد کلاژن کمک می‌کند و خواص ضد باکتری دارد که عفونت‌های پوست سر را درمان هم می‌کند. آب پیاز را به پوست سرخود بمالید و پانزده دقیقه صبر کنید. سپس با شامپوی معمولی سرخود را بشورید.

روغن رزماری

رزماری خواص ضدعفونی قوی‌ای دارد که به درمان شوره سر، پوسته‌پوسته شدن و عفونت کمک می‌کند که همه این‌ها ریزش مو را درمان می‌کند. اگر از روغن رزماری مستقیماً استفاده شود، محرکی قوی برای رشد مو خواهد بود. طبق مجله بین‌المللی بیوتکنولوژی، روغن رزماری یک ضد باکتریِ قوی است و خواص آنتی‌اکسیدانی دارد که هر دو مورد تأثیر قابل‌توجهی در رشد مو دارند.

ارسال شده در تاریخ 12 نوامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع پوست و مو
بازدید : 1,459
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.