چای لیمو عسل فواید بیشمارآبلیمو و عسل برای سلامتی

چای لیمو عسل فواید بیشمار لیمو وعسل برای سلامتی

چای لیمو عسل فوواید بیشمار لیمو وعسل برای سلامتی

چای لیمو عسل فقط مخصوص سرما خوردگی نیست!

✅مصرف چای لیمو عسل خطر گرفتگی عروق و افزایش فشار خون را کاهش می دهد.

عسل و لیمو از جمله موادی هستند که هر یک به دلیل خواص متعدد و ویژه خود مورد توجه بسیاری از متخصصان تغذیه قرار گرفته اند. هم عسل و هم لیمو دارای خواص ضد باکتری و آنتی اکسیدانی هستند، در نتیجه مصرف آنها موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. همچنین ترکیب عسل و آبلیمو می تواند به کاهش وزن و افزایش سلامت پوست و مو کمک کند. شاید بعد از آشنایی بیشتر با خواص این نوشیدنی جادویی، بیشتر اصرار مادربزرگ خود را برای مصرف نوشیدنی لیمو و عسل درک کنیم.آبلیمو و عسل

به احتمال زیاد شما هم مانند اکثر مردم مایل هستید بیشتر از خودتان مراقبت کنید، اما زمان کافی ندارید. با احتساب ساعات کاری، رفت وآمدهای وقت گیر، کارهای منزل و مراقبت از فرزندان، مراقبت از خودتان معمولا در اولویت آخر قرار می گیرد. خبر خوب این است که با وجود همه ی اینها، راه های سریع و آسانی برای بهبود سلامتی تان وجود دارد، حتی اگر زمان زیادی نداشته باشید.

چای لیمو عسل ,فواید بیشمار لیمو وعسل برای سلامتی,فواید لیمو عسل ,خواص بیشمار لیمو وعسل ی,دمنوش لیمو عسل برای سرماخوردگی,لیمو,لیمو عسل و خواص آن درکاهش وزن

نوشیدن منظم آبلیمو و عسل فواید زیر را برایتان به دنبال دارد:

برای پوست بسیار مفید است چای لیمو عسل
می خواهید پوستی شفاف داشته باشید؟ نوشیدن آبلیمو و عسل یکی از بهترین راه های طبیعی موجود برای داشتن پوستی شفاف، بدون استفاده از لوازم آرایشی است. لیمو ویتامین C مورد نیاز را برای تولید کلاژن فراهم می کند، کلاژن نوعی بافت پیوندی مهم است که به استحکام و جوان ماندن پوست کمک می کند. بسیاری از ترکیبات موجود در عسل نیز به شادابی پوست کمک می کنند. در نتیجه شما پوستی سالم، جوان و شفاف خواهید داشت

به گوارش کمک می کند
چای لیمو عسل مشکلات گوارشی مانند نفخ، گاز معده، سوزش معده و یبوست، برای بسیاری از مردم مشکلات مزمنی هستند که می توانند زندگی روزمره شان را دگرگون کنند. یکی از ساده ترین راه های بهبود این مشکلات گوارشی، نوشیدن روزانه ی آبلیمو و عسل است. لیمو سرشار از پکتین است که برای روده مانند صابون عمل می کند، عمل دفع را آسان تر می کند، سموم بدن را تخلیه می کند و کل فرایند گوارش را بهبود می بخشد.

کاهش وزن
میزان کالری موجود در لیمو بسیار ناچیز است. عسل نیز به طور کلی فاقد چربی و یک انرژی بخش طبیعی است. حاصل ترکیب این دو، ماده‌ای مفید و موثر برای کاهش وزن است. از آنجا که قند موجود در عسل به تدریج وارد جریان خون می‌شود، به دلیل افزایش تدریجی گلوکز در خون، لوزالمعده در بدن به طور ناگهانی انسولین تولید نمی‌کند. همچنین وجود آب لیمو در این ترکیب به تنظیم میزان ترشح انسولین کمک می‌کند.

مبارزه با سرماخوردگی
چای لیمو عسل افرادی که سرماخورده‌اند باید مایعات زیادی مصرف کنند و مواد غذایی سرشار از ویتامین‌های A و C را در رژیم غذایی خود بگنجانند. لیمو علاوه بر اینکه دارای هر دو ویتامین مذکور است، خاصیت ضد التهابی نیز دارد. عسل نیز ورم گلو را تسکین می‌دهد و تکثیر برخی انواع باکتری که موجب تشدید عفونت می‌شود را محدود می‌کند. به منظور افزایش اثر بخشی این ترکیب، بهتر است به جای آب معمولی از آب گرم (نه داغ) استفاده کنید.

ارسال شده در تاریخ 14 نوامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع گوناگون
بازدید : 7,025
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.