خوردن موز در صبحانه بررسی عوارض و مشکلات ناشتا خوردن موز

خوردن موز در صبحانه ممنوع راه‌های اجتناب از مصرف مستقیم میوه در صبح

خوردن موز در صبحانه تمام امید برای شما موز نیست که  مثل طرفداران صبحانه , متخصص غذا راه‌حل ارائه می‌دهد . در حالی که یک موز منفرد و هیچ چیز دیگر باعث می‌شود شما احساس ضعف بکنید , می‌توانید این تاثیر منفی را با ترکیب آن با چربی سالم , ادویه‌ها و گیاهان برای مقابله با سیخ انسولین ایجاد شده توسط موز نفی کنید .

سوالاتی که در این مقاله در موضوع ناشتا خوردن موز  پاسخ داده می شود:

  • چرا نباید برای صبحانه موز بخورید؟
  • آیا موز به عنوان جایگزین برای صبحانه مضر است ؟
  • بهترین زمان بری مصرف موز چه زمانی است ؟

با وجود این که موز ها پر از پتاسیم, فیبر و منیزیم هستند, موز یک گزینه عالی برای اولین غذای روز شما نیست.

  آن‌ها از یک قند طبیعی موثر در یک درصد قند طبیعی تشکیل شده‌اند که ممکن است باعث هجوم گلوکز شود که باعث سقوط چند ساعت می‌شود.اگر با غذای اضافی سالم دیگر ترکیب نشود, آن‌ها فقط به طور خلاصه شما را بار خواهند کرد و بعد از آن آرام و آرام خواهند شد.

متخصص تغذیه اظهار می‌کند که نباید برای صبحانه یک موز داشته باشید, موز می‌تواند یک سقوط قند برای ما ایجاد کند که باعث می‌شود در هر روز آرام شویم

به نظر می‌رسد موز به بهترین گزینه برای گرفتن و رفتن به هر روز است, اما با نگاهی دقیق‌تر, مشاهده کنندگان موز تنها گزینه شما نیستند چون در یک درصد شکر و کاملاً اسیدی هستند.

آن‌ها همچنین برای کمک به شما برای حفظ یک سیستم گوارشی مناسب ایده‌آل نیستند.

وقتی قند به هر شکل مصرف می‌شود, از طریق فرآیند تخمیر, مانند آبجو و نوشیدنی, و تبدیل شدن به اسید و الکل در درون شما می‌گذرد. این دستگاه گوارش تو را پر می‌کند.

ناشتا موز نخورید!

** زمانی که موز به تنهایی برای صبحانه مصرف می‌شود میزان زیادی اسید و قند تولید می‌کند که باعث بروز مشکلات گوارشی یا تحریک معده می‌شود.
** با این حال توجه کنید که منظورمان حذف کامل موز از صبحانه نیست. می‌توان موز را با دیگر مواد غذایی مصرف کرد. در این صورت میزان قند آن ثابت‌تر و هضم آن کندتر می‌شود و به این ترتیب احساس سیری طولانی مدت ایجاد می‌کند.
** شما می توانید موز را به همراه مواد غذایی دیگری مانند غلات یا به صورت اسموتی انرژی زا با مواد دیگر مانند تخم شربتی میل کنید.

خوردن موز در صبحانه

آیا همیشه وقت دارید که برای کار آماده شوید ? معمولا ً اولین چیزی که در هنگام صبح مهم هست خوردن صبحانه است . که موز قابل‌اعتماد اغلب وارد می‌شود . آسان , قابل‌حمل و خوش‌مزه . اما تحقیقات نشان می‌دهد که خوردن صبحانه بهترین چیز برای خوردن نیست .

به گفته دکتر داریل مدیر عامل رژیم غذایی , موز به عنوان جایگزین برای صبحانه مضر است .

در حالی که میوه‌های گرمسیری دارای ویژگی‌های خوب زیادی از قبیل پتاسیم , منیزیم و فیبر هستند , به اندازه یک اسنک صبح خوب نیست .

دکتر شریعتی می‌گوید : دلیل این امر این است که ” آن‌ها قند و قند نسبتا ً اسیدی دارند . ” آن‌ها به شما کمک می کنند که حال نسبتا  خوبی داشته باشید  , اما شما به زودی احساس خستگی و گرسنگی خواهید کرد . دکتر مالون تا آنجا پیش می‌رود که آن‌ها را ” شیرینی ” نامیدند . آن‌ها واقعا ً می‌توانند باعث ایجاد هوس شوند که می‌تواند منجر به پرخوری شود .
خوردن موز در صبحانه

دلایل مربوط به ورزش قبل از صبحانه ( شکم صفر )

صبح خود را با اضافه کردن ورزش به روتین خود شروع کنید . انرژی را تحریک کنید, چربی بیشتری بسوزانید و بیشتر صبح خود را با اضافه کردن ورزش به غذای روزانه خود انجام دهید , اما این چیزی است که شما قبل از غذا انجام می‌دهید که می‌تواند بیش‌ترین تاثیر را در زمان سلامتی شما داشته باشد . آبگذر اول مزیتی نسبت به کسانی دارد که دوست دارند کمی وقت اضافی در رختخواب صرف کنند ,

ورزش کردن در صبح بیش از این است که ورزش خود را ازسر راه دور کنید , در واقع , تحقیقات حتی نشان می‌دهد که ممکن است کلید حفظ یک غذای سالم باشد . و زمانی که ” آماده اید تا لاغر شوید , تمرکز خود را بهبود دهید , و خود را به عنوان یک فرد صبح دوباره تغییر دهید , دلایل اصلی ورزش قبل از صبحانه را کشف کنید !

دکتر مالون مواردی مانند کره نارگیل , بادام خام , کنف , کتان و چیا را توصیه می‌کند . او گفت : ” چون موز اسیدی هستند , شما باید اسید را خنثی کنید تا از مزایای پتاسیم , فیبر و منیزیم بدون هجوم شکر استفاده کنید . ”

موزه‌ای موز اسیدی هستند. بنابراین, اگر روی شکم خالی استفاده شود, می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی در روده‌ها شود.

موز اسیدی است و دارای مقادیر بالای پتاسیم است. موز به خوبی برای شروع تجربه هر روز استفاده می‌شود. آن مقدار شکمی شما را برای کاهش محتوای محلول اسید در تنه خواهد داشت.

منیزیم بالا می‌تواند باعث عدم تعادل بین کلسیم و منیزیم در خون شود که ممکن است اثرات نامطلوب بر روی قلب داشته باشد.

فن‌آوری بهداشت از هند و هند نیز توصیه می‌کند که مردم هر روز از دریافت میوه خودداری کنند.

به طور رسمی فقط موز نیست بلکه باید هر روز مصرف شود. یکی از راه‌های اجتناب از مصرف مستقیم میوه می‌تواند آن را با مواد غذایی دیگر ترکیب کند تا نتیجه فروکش کند.

برای مثال با ایجاد موز در آرد جو دو سر, یا استفاده از لبنیات برای موز و همچنین غلات از موز.

ارسال شده در تاریخ 9 می 2020 توسط خدیجه ص با موضوع سلامتی
بازدید : 232
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.