تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید باکس رول حمام نگهدارنده لوازم بهداشتی حمام و دستشویی

خرید باکس رول حمام نگهدارنده لوازم بهداشتی حمام و دستشویی

خرید باکس رول حمام لوازم شامپو و صابون,باکس دستشویی,خرید باکس نگهدارنده حمام موبایل,خرید ارزان باکس لوازم,فروش با تخفیف باکس دستمال ارزان, باکس لوازم حمام,

باکس لوازم بهداشتی حمام,خرید باکس فانتزی حمام,باکس لوازم بهداشتی حمام,باکس رول حمام,جعبه دستمال رولی حمام,خرید باکس دستمال رولی,فروشگاه اینترنتی صادقی,جدیدترین لوازم جهیزیه,

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 45,000  تومان

خرید پستی

خرید باکس رول حمام : باکس نگهدارنده رول حمام کی از بهترین انتخاب ها برای استفاده دستمال رولی در حمام و همچنین نگهداری لوازم بهداشتی و هچنین موبایل یا تبلت بوده که میتوان در هنگام استحمام از کودکان فیلم برداری کرده و یا کودکانی که از حمام وحشت دارند را سرگرم کرد . باکس نگهدارنده دستمال رولی دارای یک محفظه کوچک شیشه ای بوده که شما را از باقی مانده رول و یا لوازم دیگر آگاه می سازد . شما عزیزان می توانید جدیدترین باکس دستمال رولی حمام

باکس رول حمام
خرید باکس رول حمام
این باکس های چند کابردی دارای مکان نگهداری رول بزرگ دستمال کاغذی می باشد که درون محفظه ی پلاستیکی از جنس پلاستیک مرغوب و باکیفیت ABS نگهداری می شود.که باعث جلوگیری از خیس و مرطوب شدن دستمال ها شده همچنین دستمال را از آلودگی ها و باکتری های موجود در فضا دور نگه می دارد که در هنگام استفاده ایمن و تمیز باشد.همچنین این باکس را می توان به عنوان باکس نگهداری وسایل بهداشتی نیز استفاده نمود و یا درصورت استفاده از رول کوچک می توان به صورت کنار از فضا برای نگهداری هر دو استفاده کرد.
 

خرید باکس رول حمام


این باکس به شکل مکعب بوده و درب آن با یک بار فشار بر روی آن باز شده و می توانید وسایل مورد نیاز خود را درون آن بچینید.سطح بالای این مکعب دارای فضایی برای نگهداری گوشی موبایل یا تبلت می باشد که با نصب باکس در جای مناسب می توانید فیلم مورد علاقه خود را ببینید یا موزیک مورد علاقه تان را پخش کنید و یا برای تشویق کودکان به حمام کارتون مورد علاقه آنها را پخش کنید.همچنین سطح رویی باکس دارای فضای نگهداری وسایل مختلف از جمله عینک ، گلدان ، کرم ها شامپو و … می باشد.

 

خرید باکس رول حمام


این باکس بدون نیاز به هیچ گونه میخ و دریل تنها با نگهدارنده ی مخصوص چسبی خود نصب می شود.ابتدا سطح مورد نظر برای نصب را با دستمال پاک کنید سپس برچسب نگهدارنده را کنده آن را در مکان مناسب بچسبانید.سپس باکس را بصورت کشویی وارد نگهدارنده کنید.روی این باکس محفظه ای شیشه ای برای دیدن درون باکس نیز وجد دارد که شما را از مقدار باقی مانده ی رول و محتویات باکس آگاه می کند.

14.4 × 14.8 × 13.9 cm ابعاد

 

خرید باکس رول حمام

خرید باکس رول حمام

 قیمت این محصول 45000تومان

 

قیمت : 45,000  تومان
خرید پستی

ارسال شده در تاریخ 19 آوریل 2018 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 2,454
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.