تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید تیشرت پرسپولیس مخصوص طرفداران تیم پرسپولیس قهرمان

خرید تیشرت پرسپولیس مخصوص طرفداران تیم پرسپولیس قهرمان

خرید تیشرت پرسپولیس,قیمت بلوز تیم پرسپولیس ,خرید اینترنتی پیراهن ورزشی پرسپولیس ,جدیدترین تی شرت هواداران تیم فوتبال پرسپولیس ,فروش ارزان پیراهن پرسپولیس تهران,خرید لباس پرسپولیس

تیشرت مردانه پرسپولیس

  • ویژه طرفداران پرسپولیس
  • جنس : فلامنت
  • یقه گرد و آستین کوتاه
  • رنگبندی : قرمز
  • قد تیشرت : 64 سانتی متر
  • قد آستین : 19 سانتی متر
  • عرض شانه: 40 سانتی متر
  • عرض سینه : 48 سانتیمتر
  • فری سایز(مناسب برای لارج و ایکس لارج)

 

قیمت: 36000 تومان

تیشرت مردانه پرسپولیس

خرید تیشرت پرسپولیسخرید تیشرت پرسپولیس

با طراحی فوق العاده و زیبا

جوان پسند و شیک و خوشگل

مخصوص هوادارن دو آتیشه پرسپولیس

خرید تیشرت پرسپولیسخرید تیشرت پرسپولیس

یک ست فوق العاده برای هواداران پرسپولیس

با کیفیت و زیبایی واقعا عالی

کیفیت درجه یک و عالی
زیبایی بی نظیر و خیره کننده
تن خور عالی

تیشرت پرسپولیس یک پوشش محبوب در بین طرفداران پرسپولیس بوده و خواهد بود . این محصول با کیفیت عالی تولید شده است . با توجه به جنس و مدلی که دارد در کنار فعالیت های روزمره بسیار مناسب می باشد. سایز این محصول به صورت فری سایز بوده و برای سایز های  L_XL مناسب می باشد.

قیمت: 36000 تومان

باشگاه فوتبال پرسپولیس باشگاه فوتبالی ایرانی است که در سال ۱۳۴۲ در شهر تهران، پایتخت ایران بنیادگذاری شده  و از باشگاه‌های زیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس است.

پرسپولیس در لیگ خلیج فارس بازی می‌کند و پس از سال ۱۳۴۷، در تمامی ادوار برگزارشده در بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران حضور داشته‌است و تنها تیم باشگاهی فوتبال ایران است که هرگز به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌است.  این باشگاه یکی از پرافتخارترین و پرهوادارترین  باشگاه فوتبال در ایران است و شهرآورد این تیم با استقلال، مهم‌ترین بازی باشگاهی در ایران است. همچنین طبق گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا، پرسپولیس به‌عنوان پرهوادارترین تیم فوتبال آسیا شناخته شده‌است و پس از آن دالیان چین و الهلال عربستان در رتبه‌های بعدی قرار دارند. شبکه ورزشی «ای‌اس‌پی‌ان» در سال ۲۰۱۲، نیز در گزارشی از باشگاه‌های پرهوادار آسیا، این باشگاه را بالاتر از دیگر باشگاه‌های آسیایی، پرهوادارترین باشگاه فوتبال آسیا معرفی کرد.

پرسپولیس از آغاز تاریخ خود، یازده بار در بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران به قهرمانی رسیده و از این جهت پرافتخارترین تیم است.پنج قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران، دو قهرمانی در سوپر جام فوتبال ایران پرافتخارترین در این جام و یک قهرمانی در جام برندگان جام آسیا مهم‌ترین قهرمانی‌های پرسپولیس هستند.علی دایی، مهدی مهدوی کیا و علی کریمی سه تن از بازیکنان پرسپولیسی هستند که تاکنون بازیکن فوتبال سال آسیا شده‌اند.

ارسال شده در تاریخ 3 اکتبر 2018 توسط مدیریت با موضوع پوشاک
بازدید : 1,608
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.