تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید ست لباس زیر پرچم آمریکا سایز بزرگ زنانه طرح رنگ مشکی

خرید ست لباس زیر پرچم آمریکا سایز بزرگ زنانه طرح رنگ مشکی

خرید ست لباس زیر زنانه , لباس زیر سایز بزرگ , شورت و سوتین سایز بزرگ , خرید شورت و سو تین ,لباس زیر پرچم آمریکا سایز بزرگ زنانه , خرید لباس زیر سایز بزرگ , لباس زیر طرح پرچمی , لباس زیر فانتزی , سایز 80 , سایز 85 , خرید لباس زیر زنانه سایز بزرگ , فروش ,

ست لباس زیر فانتزی ابری زنانه طرح پرچم دارای سایز بندی جنس نخی و خنک مدلی فانتزی دارای طرح پرچم فنردار سه قزنه سایز بزرگ

ست لباس زیر سایز بزرگ زنانه طرح پرچم رنگ مشکی

خیلی از خانم ها به دنیال لباس زیر های سایز بزرگ هستند و در خرید این دسته از لباس ها همیشه با مشکل مواجه می شوند . فروشگاه مدیناس مناسب با نیاز این دسته از خانم ها لباس زیر های سایز بزرگ با مدل های فانتزی را عرضه می دارد ، تا شما بتوانید به راحتی لباس سایز مورد نظر خود را خریداری نمایید .

مهم ترین لباس برای خانم ها شورت و سوتین است . زیرا لباس زیر به صورت مستقیم با پوست و واژن هر خانم تماس دارد و به همین خاطر در خرید آن باید دقت بالایی داشته باشید .هر لباسی زیر از الیافی تشکیل شده است که مهم ترین آن هنا الیاف نخی و یا پنبه ای می باشند. بیشتر خانم ها در روزهای عادی بهتر است شورت و سوتین نخی و یا پنبه ای را برای پوشیدن طولانی مدت انتخاب کنند . دسته ی دوم لباس زیر ها آنهایی هستند که جنبه ی تزیینی دارند اکثر این دسته از لباس ها دارای الیاف گیپور و یا پلی آمید هستند . این مدل لباس زیر ها اصولا برای شبهای و روابط زناشویی پوشیده می شوند .

 ست سایز بزرگ

خرید این ست لباس زیر سایز بزرگ تنها 36200 تومان

دکمه خرید

هنگام خرید شورت و سوتین باید توجه داشته باشید که اگر صرفا قصد پوشیدن لباس زیرتان در منزل را دارید توصیه می کنیم مدل های راحتی و نخی را انتخاب کنید ، اما از خرید شورت و سوتین فانتزی غافل نشوید . پوشیدن ست شورت و سوتین فانتزی با طرح های شاد و متنوع در روحیه فرد تاثیر به سزایی دارد و باعث بالا رفتن اعتماد به نفس می شود . علاوه بر این سعی کنید لباس زیرهایتان را در طول روز تعویض کنید و در هنگام شب از لباس های جذب استفاده نکنید .

مشخصات محصول :

ست لباس زیر فانتزی ابری زنانه طرح پرچم
دارای سایز بندی
جنس نخی و خنک
مدلی فانتزی دارای طرح پرچم
فنردار
سه قزنه
سایز بزرگ

دارای سایز بندی 80 – 85 – 90 – 95

 ست سایز بزرگ

خرید این ست لباس زیر سایز بزرگ تنها 36200 تومان

دکمه خرید

مدل 501-parcham-black
جنسیت زنانه
وزن ‏(‏کیلوگرم‏)‏ 0.2
رنگ مشکی،قرمز
گارانتی کالا ضمانت سلامت فیزیکی کالا
جنس پارچه پلی استر
نوع بسته شدن قزن
نام محصول ست لباس زیر سایز بزرگ زنانه طرح پرچم رنگ مشکی

 

ارسال شده در تاریخ 13 ژوئن 2018 توسط مدیریت با موضوع پوشاک , لباس زنانه
بازدید : 3,397
دیدگاه خود را ارسال کنید ( ۱ دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

  • من از ترامپ و همدستان عربش نفرت دارم
    اما این کار صحیح نیست همان محکوم کردن قاتل یمن کافیه

    چون الگوهای ما مودبانه دشمن را شکست دادند تشکر

  • ©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.