تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید اردو خوری 4 خانه بامبو چوبی آجیل خوری سفره 7 سین

خرید اردو خوری 4 خانه بامبو چوبی آجیل خوری سفره 7 سین

خرید اردو خوری 4 خانه بامبو,اردو خوری 4خانه بامبو,قیمت اردو خوری چهار خانه برای نوروز 97,خرید اینترنتی اردو خوری بامبو سفره هفت سین 1397,مدل های اردو خوری طرح چوب بامبو,خرید ارزان اردوخوری 4 خانه جنس بامبو اصل

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 25,000  تومان

خرید پستی

اردو خوری 4خانه بامبو

خرید اردو خوری 4 خانه بامبو چوبی آجیل خوری سفره 7 سین

خرید اردو خوری 4 خانه بامبو چوبی آجیل خوری سفره 7 سین 

ظرف سرو 4قسمتی بامبو تولید شده از چوب بامبو با طراحی فانتزی چهار خانه جهت سرو و پذیرایی مواد خوراکی مختلف به صورت همزمان طراحی و تولید شده است .عدم نفوذ آب به بدنه و پوسته و تبله شدن آن و همچنین مقاومت بالای این مدل چوب در برابر ضربه و شکسته شدن از خصوصیات چوب های بامبو می باشد که این روز ها در تولید ظروف و لوازم آشپزخانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این اردوخوری شیک چوبی در مدل مستطیل طراحی شده است و دارای چهار محفظه برای سرو انواع مواد خوراکی نظیر مغزیجات، کره، پنیر، شکلات، پاستیل و … می باشد. این ظرف چوبی همچنین بسیار سبک و قابل حمل می باشد و شما می توانید از آن در منزل و محیط های سرو غذا جهت پذیرایی از میهمانان خود استفاده نمائید و آن ها را سورپرایز نمائید.

این اردو خوری با ظاهر مدرن و جذاب خود می تواند علاوه بر سرو تنقلات و چاشنی ها، در تزیین دکوراسیون آشپزخانه نیز به کار گرفته شود.ظروف چوب بامبو ویژگی های منحصر به فرد بسیاری دارند که باعث شده است از آن ها به عنوان ظروفی کاملا سالم و کاربردی یاد شود. به عنوان مثال مقاومت و ماندگاری بالای این ظروف که از گیاه سرسخت بامبو نشات گرفته است معمولا مورد توجه بسیاری از کاربران قرار می گیرد و به آن ها اجازه می دهد با خیالی آسوده از این ظروف استفاده کنند. یکی دیگر از ویژگی هایی که ظروف بامبو را به ظروفی منحصر به فرد تبدیل  کرده است، خاصیت ضد رطوبت بودن آن می باشد که در میان ظروف تهیه شده از چوب گیاهان بسیار نادر و مهم است. همچنین وزن سبک این گونه ظروف می تواند برای آن دسته از افرادی که با حمل و نقل ظروف پذیرایی مشکل دارند عاملی تعیین کننده باشد.

خرید اردو خوری 4 خانه بامبو چوبی آجیل خوری سفره 7 سین

لازم به ذکر است که بسیاری از کارشناسان ظروف پذیرایی و آشپزخانه چوب بامبو را سالم ترین و بی خطر ترین نوع ظروف جهت سرو و نگهداری مواد غذایی می دانند. بنابراین شما می توانید با آسودگی خاطر مواد خوراکی را در خانه های این اردو خوری نگهداری نمایید. شست و شوی این اردو خوری چهار خانه چوبی بامبو در ماشین ظرفشویی هرگز توصیه نمی شود، چرا که قرار گرفتن چنین ظروفی در معرض فشار بسیار قوی آب و شوینده های شیمیایی می توانند باعث افت کیفیت و ظاهر بدنه این ظرف شوند. همچنین برخورد سایر ظروف موجود در ماشین ظرفشویی نظیر چاقو ها و چنگال های فلزی با این ظرف می تواند خراش هایی را روی بدنه آن به وجود آورد. از سوی دیگر شست و شوی این ظروف با کمی مالش و آب کشیدن میسر است، لذا توصیه می شود تا جایی که امکان دارد شست و شوی این ظروف به روش دستی صورت گیرد. علاوه بر آن استفاده از این ظرف در مایکروویو در صورت استفاده از تنظیمات مناسب هیچ مشکلی نخواهد داشت.

خرید اردو خوری 4 خانه بامبو چوبی آجیل خوری سفره 7 سین

این محصول یک ظرف ساده و دارای چهار خانه است که برای مصارف روزانه و سرو وعده هایی همچون صبحانه و عصرانه طراحی شده است.با توجه به منبع گیاهی و عدم بهره گیری از مواد شیمیایی برای تولید آن می توان انتظار داشت ظرفی کاملا سالم و بی خطر باشد. بنابراین اگر شما نیز جزو طرفداران محیط زیست هستید، به شدت توصیه می کنیم این ظرف و به طور کلی تمام ظروف چوب بامبو را به لیست محصولات مورد علاقه خود اضافه کنید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید بامبو یکی از غنی ترین منابع طبیعی روی زمین است و به همین دلیل محصولات تهیه شده از آن همواره با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شوند. از سوی دیگر ظروف چوب بامبو کوچک ترین خطری برای سلامتی شما ندارند و در کمال تعجب حتی می توانند تاثیرات مثبتی در محیط زیست بر جای بگذارند. بنابراین اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که نگران سلامتی خود و سایر اعضای خانواده می باشید، می توانید به این ظرف سرو و سایر ظروف چوبی بامبو روی آورید.

خرید اردو خوری 4 خانه بامبو چوبی آجیل خوری سفره 7 سین

همچنین ظروف پذیرایی و آشپزخانه چوبی بامبو از لحاظ مقاومت و دوام جزو بهترین ها به حساب می آیند و در صورت استفاده صحیح و رعایت نکات ضروری همواره می توانید از آن ها استفاده کنید و لذت استفاده از ظروفی طبیعی و سالم را تجربه نمایید.

ویژگی های محصول  
جنس چوب بامبو
ابعاد طول: 33 ، عرض: 10 ، ارتفاع: 1.9 سانتی متر
کارایی صبحانه‌خوری ،عصرانه خوری و سرو شیرینی / قابل استفاده در خانه و محیط رستوران و کافه و…
قابل استفاده در مایکروویو بلی
قابل شستشو در ماشین ظرفشویی خیر
تعداد کل اجزا 1
شامل یک عدد ظرف سرو چوبی بامبو دارای چهار خانه
سایر توضیحات آنتی‌باکتریال و بهداشتی


خرید اردو خوری 4 خانه بامبو چوبی آجیل خوری سفره 7 سین

 

قیمت : 25,000  تومان
خرید پستی

ارسال شده در تاریخ 27 فوریه 2018 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 2,770
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.