خرید توپ ایروبیک و پیلاتس بهترین توپ بدنسازی برای زنان و مردان

خرید توپ ایروبیک و پیلاتس اصل بهترین توپ پیلاتس با قیمت مناسب در فروشگاه ایران پاتوق به فروش می رسد که جدیدترین محصول برای ایروبیک مخصوص باشگاه بدنسازی است، این توپ جیم بال برای خانم های باردار نیز کاربرد مناسبی دارد

خرید اینترنتی توپ ایروبیک و پیلاتس 85

در دنیای امروزی خیلی از مردان و زنان عاشق ورزشهای ایروبیک، یوگا و پیلاتس هستند که برای انجام اینگونه ورزشها توپ های بزرگی که اسمشون توپ ایروبیک و پیلاتس است مورد استفاده قرار می گیرد

این توپ ایروبیک دارای کیفیت بسیار بالایی است و در مقایل ضربه و فشار خیلی محکم و مقاوم بوده و در عین حال وزنش بسیار سبک می باشد، همچنین در مسافرت ها به آسانی باد می شود

خرید توپ ایروبیک و پیلاتس

بهترین توپ ایروبیک برای ورزشکاران در باشگاهها

توپ ایروبیک یا توپ بدنسازی وسیله ای مناسب برای ایجاد بدن مناسب برای کلیه ورزشکاران بوده و سبب طراوت و شادابی، کاهش وزن شخص می گردد. همچنین با انجام حرکات ورزشی ایروبیک با این توپ افزایش گردش خون ورزشکار افزایش می یابد.

شخص با این وسیله می توان صدها حرکت ورزشی را تمرین نماید. جنس این محصول از pvc بوده و قطر آن ها 75 و 85 سانتی متر است.

 

خرید توپ ایروبیک و پیلاتس

 

جدیدترین توپ ورزشی جیم بال برای منزل

امروزه باتوجه به وجود انواع باشگاه‌های ایروبیک و وسایل ورزشی خانگی هنوز تناسب اندام یکی از دغدغه‌های سلامتی محسوب می‌شود. وسایلی مانند توپ تناسب اندام (توپ سوییسی) وجود دارد که علاوه بر کاربرد برای ژیمناستیک‌ کاران در فیزیوتراپی نیز کاربرد دارد.

این مدل توپ ایروبیک ( جیم بال ) یکی از بهترین پیشنهادها به ورزشکاران و علاقمندان به ورزش است، چرا که در کنار طراحی و فرم زیبا از نهایت کیفیت و دوام برخوردار بوده که برای انجام حرکات مختلف ورزشی در فضای باز و سالن مناسب است و محصول چین می باشد.

 

خرید توپ ایروبیک و پیلاتس

 

توپ ایروبیک مخصوص خانم های باردار

توپ جیم بال یا به عبارتی توپ ایروبیک از جمله تجهیزات مفیدی هستند که ورزشکاران می توانند با همراه داشتن آن به برنامه های تمرینی بدن سازی خود در هر مکانی بپردازند.

فواید عمومی این توپ ها با توجه به اینکه اغلب بانوان خانه دار از تحرک کمی برخوردارند، یکی از مناسب‌ترین وسایل ورزشی خانگی می‌باشد که براحتی و بدون کمک دیگران نسبت به کشش و ماساژ عضلات گردن، کمر، پشت، باسن، پاها، شکم، دست‌ها و سایر نقاط بدن بپردازند.

 

 

جنس توپ ایروبیک و پیلاتش از چیست؟

جنس توپ ایروبیک ( جیم بال ) از لاستیک نرم و برای راحت باد کردن این وسیله همراه با آن یک پمپ باد به همراه شیلنگ رابط قرار دارد. توپ ایروبیک ( جیم بال ) با توجه به فرم کروی بودن از ارگونومی خوبی برخوردار بوده و براحتی در منزل مورد استفاده اعضای خانواده قرار می‌گیرد.

توپ ایروبیک ( جیم بال ) در اندازه‌های مختلفی تولید گردیده که این محصول با سایز متوسط از مقاومت خوبی برخوردار است با این حال باید از وسایل نوک تیز، داغ و منابع حرارتی دور نگه داشته شود همچنین براحتی قابل شستشو است.

 


 

قیمت : 300,000  تومان

خرید کش پیلاتس ورزشی حرفه ای قابل حمل
ارسال شده در تاریخ 3 ژانویه 2022 توسط مدیریت با موضوع اسباب بازی
بازدید : 3,329
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.