تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید محافظ گوشه میز پویا ضربه گیر کودکان محافظ لبه های تیز میز

خرید محافظ گوشه میز پویا طرح جدید و ضربه گیر گوشه دراور کودک با قیمت مناسب و جنس اصل که در فروشگاه ایران پاتوق به فروش می رسد، این ضربه گیر گوشه میز و صندلی مخصوص کودک بوده و از صدمه خوردن کودکان و حتی بزرگسالان جلوگیری می کند

خرید اینترنتی محافظ گوشه میز بهترین ضربه گیر برای کودک

خرید محافظ گوشه میز و صندلی و ضربه گیر دراور کودک |جلوگیری از صدمه کودکان در اثر برخورد – محافظ کنج و گوشه ، محافط لبه شیشه – طراحی انعطاف‌پذیر جهت قرارگیری بهتر روی گوشه‌ها – مناسب برای گوشه میز، کمد، دراور و … – ایده‌آل برای گوشه قفسه‌ها و آکواریوم – دارای چسب فوق‌‍العاده قوی برای سطوح صاف و ناصاف بدون آسیب رسانی

قیمت 4 عددی : 25,000  تومان

ضربه گیر، محافظ گوشه میز و صندلی دراور کودک

ضربه گیر و محافظ گوشه های تیز بهترین و جدیدترین ضربه گیر گوشه های تیز میز های چوبی ، فلزی و شیشه ای داخل منزل برای جلوگیری از آسیب رسیدن به کودکان نوپا. هر بسته حاوی ۴ عدد ضربه گیر یا محافظ گوشه است.این محصول به عنوان یکی از لوازم ایمنی کودک ، کودکان را از آسیب‌های ناشی‌ از برخورد با گوشه‌‌های تیز منزل محافظت می‌‌نماید.

 

محافظت از کودک با ضربه گیر گوشه های تیز میز

عدم تعادل کافی کودک نوپا به هنگام راه رفتن و محافظت از کودک نوپا در برابر خطر برخورد با گوشه های تیز میزها یکی از دغدغه های جدی والدین در سنین نوپایی کودک است.برای کاهش این نگرانی لوازم ایمنی خاصی تولید شده است که یکی از آنها محصول حاضر است که اختصاصا برای محافظت کودکان نوپا در برخورد با گوشه های تیز میز و سایر سطوح مشابه طراحی شده است.

 

طرز کار با محافظ گوشه های میز

فوم آن به قدری نرم است که مانع صدمه دیدن کودکان در اثر برخورد با سطوح نوک تیز می شود.در عین حال به قدری محکم است که به راحتی به لبه های اجسام سخت می چسبد.نصب محصول بسیار ساده بوده و توسط چسبی که درون هر بسته قرار دارد در محل مورد نظر نصب می‌‌شود.

 

 

مشخصات کلی محافظ گوشه میز

هر بسته 4 عدد محافظ گوشه

جنس :فوم بسیار نرم

دارای چسب قوی برای چسباندن به سطوح

ابعاد : 50*50*25 میلی متر

 


قیمت 4 عددی : 25,000  تومان

فروش ضربه گیر لبه های تیز میز 4 عددی

کودکان در سنین پایین علاقه زیادی به جنب‌وجوش دارند. به‌خصوص کودکان نوپا بسیار دوست دارند که در خانه راه بروند و با کنجکاوی بیش از اندازه‌شان همه گوشه‌های خانه را جست‌‌وجو کنند. به‌همین‌خاطر احتماال دارد بر اثر برخورد با لبه‌ها یا گوشه‌های تیز اسباب و اثاثیه منزل آسیب ببینند. حتما شما هم تجربه برخورد دست، پا، پهلو یا دیگر اعضای بدنتان را با گوشه‌های تیز اسباب و اثاثیه منزل داشته‌اید. شاید فقط یک چیز دردناک‌تر از برخورد آرنج با گوشه میز یا دیگر اشیای تیز خانه باشد و آن، برخورد اعضای بدن کودک نوپای شما با این وسایل است!

فروش ضربه گیر گوشه میز 12000 تومان,خرید اینترنتی ضربه گیر گوشه میز صندلی,فروشگاه ضربه گیر گوشه میز,قیمت ضربه گیر گوشه میز جدید , خرید پستی ضربه گیر گوشه میز,ضربه گیر گوشه میز مخصوص کودک,ضربه گیر گوشه میز 2017

ضربه گیر گوشه میز مخصوص کودک,ضربه گیر گوشه میز 2017

خرید محافظ گوشه میز پویا ضربه گیر کودکان

فروش ضربه گیر گوشه میز 12000 تومان,خرید اینترنتی ضربه گیر گوشه میز صندلی,فروشگاه ضربه گیر گوشه میز,قیمت ضربه گیر گوشه میز جدید , خرید پستی ضربه گیر گوشه میز,ضربه گیر گوشه میز مخصوص کودک,ضربه گیر گوشه میز 2017

خرید ضربه گیر گوشه های دراور برای کودک

گاهی جنس این وسایل طوری است که ممکن است لبه‌ها گوشه‌های آنها در اسباب‌کشی‌ها و تغییر دکوراسیون حالت پریدگی رنگ یا لب‌‌پر شدن پیدا کنند. برای برطرف کردن این مشکل‌ها، استفاده از انواع مختلف محافظ لبه و گوشه راهکار مناسبی است.

یکی از برندهای تولیدکننده‌ی این‌گونه محصولات دریم‌بیبی است که محصول حاضر را در بسته‌های چهار عددی عرضه کرده است. این محافظ‌ها به‌خاطر جنس شفافشان روی ظاهر اسباب و اثاثیه‌ی منزل شما تاثیر چندانی نخواهند گذاشت و به‌خاطر طراحی انعطاف‌پذیر، موقعیت‌های بهتری برای قرارگیری روی انواع گوشه‌ها دارند. محافظ‌های دریم‌بیبی قابلیت نصب روی انواع سطوح از قبیل شیشه‌ای، چوبی و …. را دارند.

قیمت 4 عددی : 25,000  تومان

ارسال شده در تاریخ 6 سپتامبر 2020 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 6,299
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.