تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید نگهدارنده مغناطیسی یخچال 5 کاره مخصوص آشپزخانه اصل

خرید نگهدارنده مغناطیسی یخچال 5 کاره

خرید نگهدارنده مغناطیسی یخچال 5 کاره,خرید اینترنتی نگهدارنده چند تایی,جدیدترین نگهدارنده آهن ربایی ارزان, حراج نگهدارنده چند کاره چسبنده,خرید ارزان نگهدارنده چند کاره,خرید نگهدارنده ادویه آهن ربایی,خرید جای ادویه آهن ربایی,خرید نگهدارنده مغناطیسی ارزان

نظم دهنده یخچال و میز 2عددی

دارای لولاهای فولادی ضد زنگایده آل برای سازماندهی مواد غذایی و صرفه جویی در فضای یخچال

و همچنین قابل استفاده برای انواع میزها

استفاده از فضاهای بلااستفاده در یخچال و انواع میز

قابلیت نصب و جداکردن آسان

یخچال از لوازم ضروری هر منزل و آشپزخانه ای می باشد. اما جادار بودن و همچنین نظم چینش مواد داخل یخچال از اهمیت بیشتری برخوردار است. تقریبا اکثر خانم های خانه دار از فضای کم و بی نظم درون یخچال خود شکایت دارند. این وسیله خلاقانه برای نظم بخشیدن و ساماندهی به منزل و بخصوص یخچال می باشد.
مناسب برای قرار دادن انواع سس ها، داروها ، میوه ها و لوازم ریز و… در یخچال.
این محصول دارای طراحی بسیار شیک و کاربردی و رنگ های متنوع و شاد می باشد و همچنین برای نظم دادن میز کار و …. هم بسیار مناسب می باشد. همچنین این وسیله دارای کیفت ساخت بالایی بوده و از جنس PVS شفاف و منعطف می باشد.

ویژگی­ های نظم دهنده یخچال و میز

– یک عدد در هر پکیج
– نوع:کشویی
– جنس:PVS شفاف و منعطف
– دارای لولاهای فولادی ضد زنگ
– ایده آل برای سازماندهی مواد غذایی و صرفه جویی در فضای یخچال و همچنین قابل استفاده برای انواع میزها
– استفاده از فضاهای بلااستفاده در یخچال و انواع میز
– قابلیت نصب و جداکردن آسان
– ابعاد:12*15*2.5 سانتی متر

قیمت : 20,000  تومان


باکس دسته دار نظم دهنده یخچال

 

سبدهای پلاستیکی چند منظوره ی ذخیره سازی مخصوص یخچال و کمد و کابینت ها یکی از بهترین راهکارها برای نظم بخشیدن به فضای داخلی یخچال ، کمد و کابینت محسوب می شوند.از کشوهای آشپزخانه و کابینت های مواد خوراکی و ادویه ها گرفته تا کمد لباس و درون یخچال، همیشه به دلیل وجود تعداد زیاد وسایل، شاهد بی نظمی های مداوم هستیم. اما به واسطه این سبد های پلاستیکی ذخیره سازی می توانید همه این فضاها را به بهترین حالت ممکن سازمان دهی کنید.

 

 

تراکم بالای وسایل علاوه بر فشار آوردن به یخچال باعث می شود هوا در یخچال به خوبی نچرخد و در نتیجه یخچال را خنک نکند. گذاشتن وسایل زیاد در یخچال باعث کم شدن عمر دستگاه هم می شود.این سبد های پی وی سی علاوه بر سامان دادن مواد غذایی انباشته در یخچال به شما کمک میکند منظم و مرتب با کشیدن سبد توسط دسته به بیرون به راحتی به مواد مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

 

 

 این سبد ها از جنس پلاستیک پی وی سی بوده و فاقد هرگونه مواد شیمیایی مضر بوده و سازگار با مواد غذایی هستند و می توانید از آنها برای نگهداری انواع میوه جات و سبزیجات بطور مجزا در یخچال استفاده کنید.همچنین نگهداری جداگانه ی میوه جات باعث عدم انتشار کپک و فساد از مواد غذایی فاسد به سایر میوه جات و سبزی جات می گردد.

 

 

ویژگی های سبد های پی وی سی ذخیره سازی:

 جنس : پلاستیک پی وی سی

فاقد مواد مضر BPA

دارای درب برای جلوگیری از بو گرفتن یخچال

دارای دسته برای بیرون کشیدن راحت باکس

مناسب برای نگهداری مواد غذایی در یخچال ،ساماندهی مواد غذایی و شوینده در کمد ،کابینت ها و …

ابعاد : 27*15/5*15

اشغال حداقل فضا

 

 

 


قیمت : 25,000  تومان

امروزه به دلیل محدود بودن فضای منازل ، آشپزخانه ها دیگر به وسعت قبل نیستند و از سویی لوازمی که در آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند ، تعدادشان نسبت به گذشته افزایش یافته است ، به همین دلیل محدود بودن محیط به یکی از بارزترین مشکلات پیش روی خانم ها تبدیل شده ، در حالی که برای عملکرد ساده تر و همچنین بهره وری بالاتر ، نیاز به فضایی بیشتر وجود دارد ، به همین دلیل ، اغلب افراد سعی در استفاده از لوازم و وسایل کوچک و یا چندکاره دارند تا بخشی از این محدودیت را جبران کنند.

خرید نگهدارنده مغناطیسی یخچال 5 کاره

 

با توجه به وجود این مشکلات در آشپزخانه و همچنین دیگر نقاط خانه ها ، طراحان لوازم خانگی ، محصولاتی را طراحی و تولید کردند که امکان استفاده از فضاهای کوچک برای وسایل مختلف و همچنین به کار گیری فضاهای غیر قابل استفاده را فراهم می نموند . یکی از انواع این محصولات که این بار به شما معرفی خواهیم کرد نگهدارنده مغناطیسی 5 کاره یخچال است . طراحی جدید و بسیار کاربردی که می توان از آن در کلیه آشپزخانه ها استفاده نمود .

خرید نگهدارنده مغناطیسی یخچال 5 کاره

نگهدارنده مغناطیسی یخچال 5 کاره

نگهدارنده مغناطیسی 5 کاره یخچال ، همانطور که از نامش پیداست ، دارای پنج قطعه مختلف شامل نگهدارنده دستمال رولی ، نگهدارنده جعبه دستمال کاغذی ، آویز حوله و دستمال ، جای ادویه و در نهایت جعبه لوازم می باشد . این محصول با استفاده از صفحات مغناطیسی (آهنربایی) به سطوح مختلف فلزی نظیر یخچال متصل می شود ، به همین دلیل به سادگی برای افراد مختلف امکان نصب و استفاده را دارد .

آویز دستمال آشپزخانه

نگهدارنده 5 کاره مغناطیسی یخچال ، تولید شده از جنس پلاستیک فشرده ، مقاوم و در عین حال سبک است و با توجه به رنگ سفید محصول ، قابل استفاده در کلیه آشپزخانه ها می باشد. با استفاده از این محصول ، دیگر نیازی به قرار دادن استند دستمال رولی و یا جعبه دستمال کاغذی بر روی سطوح مختلف نظیر کابینت را ندارید . یکی از بخش های نگهدارنده ، جعبه لوازم است که می توانید وسایل کوچک و متوسط خود را درون آن قرار دهید . آویز حوله محصول ، دارای 5 نگهدارنده است که می توانید از آنها علاوه بر حوله و دستمال آشپزخانه ، برای آویزان کردن ابزاری نظیر ملاقه ، کفگیر ، قیچی و … استفاده نمایید .

آویز حوله آشپزخانه


یک ایده ارزان و با ده ها کاربرد مفید و موثر
قدرت چسبندگی و جذب بسیار بالا بدون کوچکترین لغزش
طراحی فوق العاده شیک و ظریف
نصب آسان
نگهدارنده مغناطیسی یخچال 5 کاره

نگهداری فویل ، سلفون ، دستمال، حوله ، ادویه جات و تمام وسایل دم دستی در آشپزخانه…
همیشه دوست داشتیم یک نگهدارنده داشته باشیم که تمام وسایل دم دستی آشپزخانه خود را مانند: فویل ، سلفون ، دستمال، حوله ، ادویه جات و … براحتی روی بدنه یخچال یا کابینت قرار دهیم. محصول کاربردی امروز نگهدارنده مغناطیسی 5کاره ایده آل برای استفاده در هر آشپزخانه است که ساخته شده از سیلیکون و آهنربا با قدرت چسبندگی بالا بوده به طوری که هیچ لغزشی بر روی بدنه یخچال یا سطوح فلزی به وجود نخواهد آمد و تحت هر شرایطی ثابت خواهد ماند.

نگهدارنده مغناطیسی یخچال 5 کاره

طراحی ارگونومیک و عملی
طراحی فوق العاده زیبا و کاربردی

جنس پلاستیک مرغوب

 

نگهدارنده چند کاره آشپزخانه بسیار شیک و کاربردی برای چیدمان منزل شما و استفاده راحت از پلاستیک زباله و یا سلفون و دستمال های گوناگون است با نگهدارنده چند کاره از بهم ریختگی آشپزخانه خود جلوگیری کنید

 

نگهدارنده مغناطیسی یخچال 5 کاره

ویژگی های نگهدارنده مغناطیسی 5 کاره یخچال :

  • طراحی نوین و بسیار کاربردی
  • سبک و کم حجم
  • تولید شده از جنس پلاستیک فشرده
  • امکان بهره وری از فضاهای غیره قابل استفاده
  • قابل اتصال به سطوح فلزی مختلف نظیر یخچال
  • مناسب جهت استفاده در کلیه آشپزخانه ها
  • دارای 5 نگهدارنده مغناطیسی شامل نگهدارنده دستمال رولی ، نگهدارنده جعبه دستمال کاغذی ، جای ادویه ، آویز حوله و دستمال ، جعبه لوازم

نگهدارنده مغناطیسی یخچال 5 کاره

قیمت : 40,000  تومان

نگهدارنده چندتایی آهن ربایی,محفظه چندتایی آهن ربایی,نگهدارنده چند کاره یخچال,نگهدارنده 5 تایی یخچال,جدیدترین نگهدارنده آهن ربایی ارزان,نگهدارنده مغناطیسی یخچال 5کاره,حراج نگهدارنده چند کاره چسبنده,نگهدارنده چندکاره آشپزخانه

ارسال شده در تاریخ 3 آوریل 2018 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 1,987
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.