تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید چراغ اضطراری پرتابل 33 لامپی آهنربا دار و قلاب دار چراغ قوه

خرید چراغ اضطراری پرتابل 33 لامپی دارای آهنربا و قلاب با قیمت مناسب و کیفیت اصل از فروشگاه ایران پاتوق که در واقع چراغ قوه نگهبانی نیز می تواند باشد این چرغ لامپی قویترین نورافکن دستی با نور قوی اتوماتیک  هوشمند می باشد

خرید چراغ اضطراری پرتابل هوشمند باطری خور

چراغ اضطراری پرتابل یکی از وسایل ضروری برای سفر می باشد، برای اینکه در طول سفر احتمال اتراق کردن در بین راه وجود دارد بنابراین بهترین وسیله برای روشنایی این چراغ 33 لامپی و نورافکن دستی می باشد.

شما با این چراغ پرتابل پرنور در مواقع قطع برق یا حتی در مواردی که در حال انجام تعمیرات هستید و نیاز به نور متمرکز می باشید می توانید استفاده نمایید.

خرید چراغ اضطراری پرتابل 33 لامپی

خرید بهترین چراغ اضطراری ماشین

چراغ اضطراری و چراغ قوه پرتابل با نور قوی و دارای 33 لامپ LED فوق کم مصرف دارای توان روشنایی تا 100.000 ساعت و دارای بازوی چرخشی و قلاب آویزی جمع شو و همچنین 2 پلت آهنربایی جهت چسباندن به سطوح آهنی مثل کاپوت ماشین و چارچوب درب.

 

خرید چراغ اضطراری

نحوه کار با چراغ قوه 33 لامپی

این چراغ مفید و کارآمد فقط با 2 باتری نیم قلمی کار می کند و دو حالت روشنایی چراغ قوه 5 لامپی یا تابشی 28 لامپی دارد.لامپهای این چراغ از جدیدترین تکنولوژی LED بهره گرفته و با عمر طولانی بیشتر از 100.000 ساعت و مصرف بسیار کم سالیان سال در خدمت شما خواهند بود.

 

فروش جدیدترین چراغ پرتابل قابل حمل و سبک

با وزنی تقریباٌ سبک و قابل حمل و در عین حال اندازه ای مناسب برای آنکه بتوانید جزو لوازم اضطراری در داخل ماشین یا لوازم کمپینگ خود آنرا داشته باشید. میتوانید این چراغ را هر زمان و مکانی که نیاز به نور داشتید استفاده کنید. مثل زمانهایی که برق میرود یا ماشین شما در دل طبیعت یا وسط بیابان خاموش میشود و میخواهید آنرا تعمیر کنید.

 

 

خرید اینترنتی چراغ پر نور قوی در مسافرت و کوهنوردی

بوسیله قلاب یا آهنربای این چراغ میتوانید آنرا به هر سطح آهنی بچسبانید یا از طناب و لبه ای آویزان کنید تا راحت و آسان بدون درگیر شدن و خسته شدن دست از آن استفاده کنید.همچنین بوسیله بازوی چرخنده شما می توانید تابش آنرا به هر زاویه دلخواهی تنظیم کنید.مناسب برای خانه ، اداره ، مغازه و فروشگاه ، قایق ، اتاقک حمل اسب ، گاراژ و هنگام مسافرت و کوهنوردی و طبیعت گردی و هر جائی که نیاز به نور دارید.

 

خصوصیات و مشخصات چراغ اضطراری پرتابل 33 لامپی

کم حجم و فشرده

بدنه از جنس پلاستیک ABS

پرتابل و قابل حمل

دارای حلقه قلاب آویزی تاشو

سوئیچ و دکمه فشاری دو حالته برای روشن و خاموش کردن نور از بالا یا مقابل

رویه طلقی شیشه ای شفاف برای پوشش بخش لامپها

نوع باطری : 2 عدد باطری نیم قلمی سایز AAA

اندازه :  21.5 * 5.7 سانتی متر

 

 

قیمت : 50,000  تومان 


خرید چراغ قوه شکاری زوم دار پلیسی

چراغ قوه شکاری زوم دار 100% جدید با کیفیت فوق العاده بالا و دارای باطری شارژی و شارژر برق شهری و فندکی اتومبیل می باشد، این مدل چراغ قوه ها توسط پلیس و مامورین نجات در دنیا استفاده می شود.

با نوری درخشنده و قدرتمند که میدان دید، با فاصله بسیار زیاد در اختیار شما می دهد و با طراحی بسیار کم حجم برای به همراه داشتن در هر مکان می باشد، این چراغ قوه شکاری دارای پرتاب نور تا 200 متر و زوم 2000 برابر و 6 ماه گارانتی تعویض است.

خرید اینترنتی بهترین چراغ قوه شکاری

چراغ قوه شکاری زوم دار پلیس یک چراغ قوه ی کامل و تمام عیار هست چرا که هر انتظاری از چراغ قوه دارید برای شما فراهم خواهد ساخت. LED این چراغ قوه قوی ساخت شرکت CREE آمریکا می باشد. این چراغ قوه برد (پرتاب نور) بیش از 200 متر و قابلیت زوم تا 2000 برابر را دارا می باشد.

جنس بدنه این چراغ قوه آلیاژ آلومینیوم مقاوم بوده و از یک باطری شارژی ۳٫۷ ولتی بهره می برد. چراغ قوه ی شکاری زوم دار پلیس فوق العاده کم مصرف بوده و دارای سه حالت پر نور ، نور ملایم و چشمک زن یا حالت خطر می باشد.

همچنین این محصول دارای 2 شارژر برق شهری و فندکی اتومبیل می باشد. این محصول را هم اکنون می توانید با قیمتی استثنایی و 6 ماه گارانتی تعویض از فروشگاه میهن استور سفارش دهید.

مشخصات چراغ قوه شکاری زوم دار

– نام محصول : چراغ قوه شکاری Police
– نوع : LED ساخت شرکت CREE آمریکا
– دارای باطری قابل شارژ لیتیومی ۳٫۷ ولتی
– دارای شارژر فندکی اتومبیل و برق شهری
– فوق العاده کم مصرف
– کارکرد در شدید ترین وضعیت های آب و هوایی
– برد بیش از 200 متر
– جنس بدنه آلیاژ آلومینیوم مقاوم
– دارای سه حالت ، پرنور ، نور ملایم و چشمک زن حالت خطر
– بیش از 6 ساعت مداوم کار کرد پر نور
– بیش از 12 ساعت مداوم کارکرد کم نور
– بیش از 24 ساعت مداوم کارکرد چشمک زن پرنور
– دارای 6 ماه گارانتی تعویض

کاربرد جدیدترین چراغ قوه زوم دار پلیس

این چراغ قوه بینظیر، اثر خیره کننده برای دفاع از خود در برابر حیوانات و انسان که با نور شدید و چشمک زن که موجب گیج و کوری موقت خواهد شد واین نورافکن جیبی در عین ناباوری محدوده بسیار وسیعی را در فضای باز روشن خواهد کرد، دارای طراحی منحصر به فرد برای بدنه و دکمه خاموش و روشن است.

 

قیمت : 109.000 تومان

خرید چراغ قوه خورشیدی
ارسال شده در تاریخ 31 جولای 2020 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 2,115
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.