تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید سارافون طرح سامانتا تابستانه ویژه ۹۵

خرید سارافون طرح سامانتا تابستانه ویژه ۹۵

سارافون طرح سامانتا,فروش مانتو سارافون تابستانه طرح سامانتا,سارافون حریر توری تابستانه طرح سامانتا ۲۵۰۰۰ تومان,خرید پستی سارافون تابستانه طرح سامانتا,جدیدترین سارافون تابستانه طرح سامانتا توری,خرید اینترنتی سارافون تابستانه طرح سامانتا سال ۲۰۱۶

این سارافون سامانتا دوخته شده از بهترین پارچه حریر توریو طراحی شده در رنگ مشکی برای اغنا کردن سلایق همه ی شما خریداران محترم ارائه شده این سارافون بصورت جلو باز می باشد که با یک بندینک به هم اتصال پیدا می کند.سارافون بصورت تک سایز ارائه شده و مناسب برای سایزهای ۳۶ تا ۴۴ می باشد

سارافون طرح سامانتا 

قیمت : ۲۵۰۰۰ تومان

 https://iranpatogh.ir/wp-content/uploads/2016/04/1352971655.gif

مشخصات سارافون طرح بهار:
جنس به کار رفته :حریر توری
درجه بندی کیفیت : درجه A
سایز : متناسب با سایز ۳۶ تا ۴۴

سارافون طرح سامانتا,فروش مانتو سارافون تابستانه طرح سامانتا,سارافون حریر توری تابستانه طرح سامانتا 25000 تومان,خرید پستی سارافون تابستانه طرح سامانتا,جدیدترین سارافون تابستانه طرح سامانتا توری,خرید اینترنتی سارافون تابستانه طرح سامانتا سال 2016

  این سارافون  دوخته شده از بهترین پارچه حریر توریو طراحی شده در  رنگ مشکی برای اغنا کردن سلایق همه ی شما خریداران محترم ارائه شده این سارافون بصورت جلو باز می باشد که با یک بندینک به هم اتصال پیدا می کند.سارافون بصورت تک سایز ارائه شده و مناسب برای سایزهای ۳۶ تا ۴۴ می باشد. 

شما باید اولین کسی باشید که سارافون را می‎پوشید
با طراحی منحصر به فرد و شگفت‎

انگیز
این برترین روش جذاب شدن است.
 

امروزه لباس هویت خاصی را از افراد و حتی جامعه نمایان می‌کند. الگوهای مختلف پوشش و مد، ضمن ایجاد شخصیت و تبیین جایگاه فردی، بیانگر سنت‌ها، ارزش‌ها و نوع فرهنگ حاکم بر جوامع هستند. لباس و پوشش با هنجارها و ارزش‌های حاکم بر جوامع گره خورده است و می‌تواند به عنوان یکی از ابزارهای مهم در جهت شناخت فرهنگ و هویت ملی و حتی وقوع تحول در ساختار فرهنگی یک جامعه به کار می‌رود. 

سارافون تابستانه طرح سامانتا توری,خرید اینترنتی سارافون تابستانه طرح سامانتا سال 2016

قیمت :۲۵۰۰۰ تومان

https://iranpatogh.ir/wp-content/uploads/2016/04/1352971655.gif 
مناسب برای سایز های ۳۶ تا ۴۴

شایان ذکر هست که کیفیت دوخت این سارافون بسیار بالا بوده و توسط مجرب ترین خیاطان ماهر و درجه یک ایرانی دوخته و تولید شده است.
همیشه خرید برای سال جدید یکی از سخت ترین کار ها است ولی این بار ما این مشکل شما را با یک ایده زیبا حل کرده ایم. حالا فقط نوبت انتخاب شماست!

خرید اینترنتی سارافون تابستانه طرح سامانتا سال 2016
قیمت : ۲۵۰۰۰ تومان

https://iranpatogh.ir/wp-content/uploads/2016/04/1352971655.gif
ارسال شده در تاریخ 26 می 2016 توسط مدیریت با موضوع پوشاک
بازدید : 2,426
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.