بیوگرافی امید آهنگر و همسرش علی کوچولو در شبکه من و تو

بیوگرافی امید آهنگر و همسرش با عکس های اینستاگرام بی حجاب نوشین خانی که به شبکه من و تو پیوستند و ماجرای جنجالی او در پیوستن به شبکه من و تو که بازیگر نقش علی کوچولو در کودکی می بود، زندگینامه شخصی او با همسر و اطلاعات تاریخ تولد او را در ایران پاتوق بخوانید

امید آهنگر (علی کوچولو) کیست؟

امید آهنگر بازیگر سریال پرطرفدار «علی کوچولو» در دهه ۱۳۶۰ که سال ها در هلند مشغول تحصیل و فیلمسازی بود، به تازگی به همراه همسر خود نوشین خانی (بازیگر فیلم سام و نرگس) به شبکه ماهواره‌ای «من و تو» پیوست.

پیش از این بازیگرانی نظیر چکامه چمن‌ماه، بهارک صالح‌نیا، رامسین کبریتی، مانی کسراییان نیز به شبکه ماهواره ای جم پیوسته بودند.

پیوستن امید آهنگر و همسرش نوشین خانی شبکه من و تو

عکس های امید آهنگر و همسرش

بیوگرافی امید آهنگر

امید آهنگر، بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۵۷ در تهران است.

وی بازیگری را از سال ۱۳۶۱ آغاز کرد و سال بعد برای بازی در سریال علی کوچولو دعوت شد.

امبد آهنگر فارغ‌ التحصیل از هنرستان صدا و سیما و فارغ‌ التحصیل رشته کارشناسی ادبیات دراماتیک از دانشگاه آزاد است.

مید در خانواده‌ای هنری زاده شده است. پدر او رضا آهنگر، از مدیران تهیه سینما و تلویزیون بوده است.

مادرش در کار گریم. خواهرش در حرفه صحنه و لباس و بازیگری و برادرش کاوه آهنگر از بازیگران سینما و تلویزیون می‌باشد. همسر وی نوشین خانی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران می‌باشد.

عکس های امید آهنگر و همسرش در شبکه من و توعکس های امید آهنگر و همسرش

عکس های امید آهنگر و همسرش

بیوگرافی نوشین حسین خانی

نوشین حسین خانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد سال ۱۳۶۰ در تهران است.

وی بازیگری را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرد و پس از فعالیت‌های گوناگون در عرصه تئاتر به دعوت ایرج قادری در فیلم سام و نرگس در نقش اصلی فیلم به ایفای نقش پرداخت.

نوشین حسین خانی فارغ‌ التحصیل رشته روانشناسی کودک در ایران و رشته پرستاری از کشور هلند است

وی دوره‌های بازیگری را در کلاسهای مکتب خانه هنر زیر نظر اساتیدی همچون ایرج راد، دکتر محمود عزیزی، محمود استاد محمد، علیرضا خمسه و غیره… نیز گذرانده.

نوشین حسین خانی در کنار حرفه بازیگری، طراحی صحنه و برنامه‌ریزی پروژه‌های گوناگونی را نیز بر عهده داشته‌است. وی همسر امید آهنگر (بازیگر و کارگردان) است.

عکس های امید آهنگر و همسرش

سریال علی کوچولو کی پخش می شد؟

دلایلش هم برمی گردد به اینکه تمامی کسانی که در همه شبکه های مختلف در خارج از ایران کار می کنند از مدیران ارشد تا کوچک ترین عضو آن شبکه همگی تحصیلات مدیا دارند و همگی با فضای کار هنری آشنا هستند، ولی در ایران به این شکل نیست و بالای هفتاد درصد از کسانی که در این عرصه فعالیت دارند تخصصشان چیز دیگری است. البته این امر شامل حال تلویزیون های ایرانی خارج از کشور یا همان کانال های ماهواره ای نیز می شود. شاید هم بیشتر و در این گونه تلویزیون ها به بالای 90 درصد می رسد که یک فاجعه است.

علی کوچولو

عکس های سریال علی کوچولو

عکس های امید آهنگر و همسرشعکس های امید آهنگر و همسرش

وی در پایان خاطرنشان کرد:امیدوارم روزی شرایط فراهم شود تا بتوانم در فضای رسانه ای داخل مجدداً برای مردم کشورم کار کنم، چون ما هنرمندان هر چه داریم از مردم است و باید به مردم دینمان را ادا کنیم.

ارسال شده در تاریخ 17 سپتامبر 2020 توسط مدیریت با موضوع عکس و بیوگرافی بازیگران
بازدید : 12,828
دیدگاه خود را ارسال کنید ( ۱ دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

  • واقعا خوشبحال هر کی از این خراب شده رفت

  • ©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.