عکس های سارا منجزی بازیگر بی حجاب زیبا و عروسکی ایرانی

عکس های سارا منجزی بازیگر بی حجاب زیبا و عروسکی ایرانی

عکس های سارا منجزی کاملا بی حجاب,سارا منجزی با ساپورت,سارا منجزی پور اینستاگرام,سارا منجزی و محمد علیزاده,سارا منجزی بیوگرافی,سارا منجزی عکس,سارا منجزی پور ساپورت,عکسهای سارا منجزی با ساپورت,تصاویر سارا منجزی با ساپورت,صفحه اینستاگرام سارا منجزی پور,سارا منجزی و محمد علیزاده,ازدواج سارا منجزی و محمد علیزاده,سارا منجزی محمد علیزاده,سارا منجزی بیوگرافی,سارا منجزی زندگینامه,بیوگرافی سارا منجزی بازیگر,زندگینامه سارا منجزی,بیوگرافی سارا منجزی وهمسرش,بیوگرافی سارا منجزی زاده,بیو گرافی سارا منجزی,بیوگرافی و عکس سارا منجزی,بیوگرافی سارا منجزی بی حجاب,سارا منجزی عکس جدید,عکس های جدید سارا منجزی

عکس های سارا منجزی بازیگر بی حجاب

سارا منجزی بازیگر خوش چره سینمای ایران است. سارا منجزی زاده 7 دی سال 1361 در شهر اهواز است. او دو برادر دارد. نزدیک ترین دوستان سارا منجزی هلیا امامی و فریبا نادری هستند.

سارا منجزی نخستین بار در سریال کلاه پهلوی به کارگردانی دری ایفای نقش کرد.

محمدرضا شریفی نیا باعث ورود او به دنیای بازیگری شد و کلاس های فن بیان و بازیگری را تحت نظر این بازیگر گذراند.

سارا منجزی فارغ التحصیل رشته معماری است. او با بازیگر شدن به شهرت رسید و سپس وارد حرفه مدلینگ هم شد.

عکس های سارا منجزی با دوست پسرش

نسبت خانوادگی سارا منجزی با مسعود ده نمکی

مسعود ده نمکی کارگردان ایرانی معروف، با جناق برادر سارا منجزی پور است، ولی او حاضر نیست به دلیل خط مشی فکری این کارگردان با او همکاری داشته باشد.

عکس های سارا منجزی بازیگر بی حجاب

فیلم های سارا منجزی

از فیلم های معروف او می تواند به کلاه پهلوی، دختران دم بخت، دردسر بزرگ، پایتخت، خنده در باران، از یاد رفته، خانه ای در کنار دریا و شاید برای شما هم اتفاق بیفتد نام برد.

عکس های سارا منجزی بازیگر بی حجاب

ازداوج سارا منجزی پور و همرش

هر فردی وقتی بازیگر و معروف می شود دچار حاشیه هایی می شود و شایعات در موردش زیاد می شوند و سارا منجزی هم از این قاعدع مستثنی نیست. حضور مداوم او در کنسرت های محمد علیزاده باعث شد که شایعه رابطه او با ای نخواننده مطرح شود که این قضیه از سوی او تکذیب شد و به دلیل طراحی لباس در این اجراها حاضر بود. او هنوز ازدواج نکرده است ولی به دنبال عشق است و برای ازدواج جفت روحی می خواهد که به آرامش برسد.

عکس های سارا منجزی

مدلینگ سارا منجزی

او به جز بازی و طراحی لباس به عنوان مدل هم فعالیت دارد. او در ابتدا یک مدل آرایشی بود و حالا هم برای برند جوهاران الیسا همکاری دارد.

عکس های سارا منجزی

اینستاگرام سارا منجزی پور

فکر می کنم سادگی ودر عین حال آراستگی باعث می شود تـو مرتب و بـه روز بـه چشم بیایی. نظر شخصی مـن این اسـت کـه شیک و آراسته بودن بـه سادگی اسـت تا این کـه بخواهی رنگ‌های عجیب‌وغریب یا مدل‌های مختلف استفاده کنی. سادگی هیچوقت از مد نمی‌افتد و همیشه هم طرفداران خاص خودش را دارد.

عکس های سارا منجزی

راز زیبایی چهره سارا منجزی پور

بـه نظرم پوست سالم و خوب برای یک بازیگر باید مهم باشد و بهمین خاطر مـن سعی میکنم پوست صورتم را سلامت نگه دارم و از کرم‌های پوستی متناسب با پوستم استفاده کنم. اعتقادم هم دراین زمینه این اسـت کـه باید برای داشتن پوست صورت خوب جلوگیری کرد و قبل از این کـه پوست دچار مشکل شود از کرم‌های مناسب استفاده کرد.

هم چنین مـن پزشک پوست خوبی انتخاب کردم کـه مشاوره‌ های خوبی برای داشتن پوست سالم بـه مـن می دهد و همیشه از راهنمایی‌های شان بهترین استفاده را می کنم. هم چنین درکنار کرم‌های متناسب بیشتر از ماسک‌های طبیعی مثل ماسک خیار و عسل برای پوستم استفاده میکنم کـه بـه نظرم تاثیر خیلی خوبی در شادابی پوست صورت و چهره بـه خصوص خانم‌ها دارد.

عکس های سارا منجزی

اینستاگرام سارا منجزی پور

آدرس اینستاگرام سارا منجزی را در اینجا ببینید. @saramonjezipour

عکس های اینستاگرام سارا منجزی

در این قسمت هم جدیدترین عکس های سارا منجزی را مشاهده می کنید.

عکس های سارا منجزی

عکس های سارا منجزی

عکس های سارا منجزی

بیوگرافی سارا منجزی

عکس های سارا منجزیعکس های سارا منجزیعکس های سارا منجزیعکس های سارا منجزیعکس های سارا منجزیعکس های سارا منجزی

غم مخور ، معشوق اگر امروز و فردا میکند شیر دوراندیش با آهو مدارا میکند زهر دوری باعث شیرینی دیدارهاست آب را گرمای تابستان گوارا میکند جز نوازش شیوه ای دیگر نمیداند نسیم دکمه پیراهنش را غنچه خود وا میکند روی زرد و لرزشت را از که پنهان میکنی ؟ نقطه ضعف برگها را باد پیدا میکند دلبرت هرقدر زیباتر ، غمت هم بیشتر پشت عاشق را همین آزارها تا میکند از دل همچون زغالم سرمه میسازم که دوست در دل آیینه دریابد چه با ما میکند نه تبسم ، نه اشاره ، نه سوالی ، هیچ چیز عاشقی چون من فقط او را تماشا میکند

ارسال شده در تاریخ 24 نوامبر 2018 توسط مدیریت با موضوع عکس و بیوگرافی بازیگران
بازدید : 8,467
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.