تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید فیلتر هوای کولر آبی صاف دم فیلتر نانو موجود نیست

آنچه در این مقاله از ایران پاتوق می خوانید

خرید فیلتر هوای کولر آبی صاف دم

خرید فیلتر هوای کولر آبی اصل,قیمت فیلتر کولر صاف دم, قیمت صاف دم, فیلتر/دریچه کولر, فیلتر نانو کولر آبی, قیمت فیلتر هوای صاف دم, فیلتر هوای کولر آبی تتا پی. اس. اف, فیلتر کولر هواپاک, قیمت فیلتر کولر آبی جنس درجه 1 ,,فیلتر کولر آبی,فیلتر کولر آبی در جدول,فیلتر کولر آبی قیمت,فیلتر هوای کولر آبی,فیلتر هوای کولر آبی تتا پی.اس.اف,فروش فیلتر کولر آبی,خرید فیلتر کولر آبی,فیلتر هوا کولر آبی,فیلتر برای کولر آبی,فیلتر هوا برای کولر آبی,قیمت فیلتر هوای کولر آبی,خرید فیلتر هوای کولر آبی,فیلتر تصفیه هوای کولر آبی,فروش فیلتر هوای کولر آبی,خرید فیلتر هوای کولر آبی تتا پی.اس.اف,فیلتر تصفیه هوا کولر آبی,فروش فیلتر هوا کولر آبی,فیلتر دریچه کولر آبی,فیلتر آب کولر آبی

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

موجود نیست

 خرید ارزان و استثنایی باقیمت باورنکردنی فیلتر کولر آبی صاف دم،محصولی نوین و کاربردی

فیلترکردن ذرات آلاینده موجود در هوا

مقاوم در برابر ذرات آلاینده ، گرد و غبار و …

توزیع یکنواخت هوا در محفظه کولر

افزایش طول عمر موتور کولر

صرفه جویی در مصرف آب و برق

قابلیت شست و شو
نصب سریع و آسان

قابلیت بازیافت
مورد تأیید وزارت بهداشت و سازمان محیط زیست

یکی از بزرگترین معضلاتی که امروز با آن به خصوص در کلانشهرها مواجه هستیم مشکل آلودگی هوا و ریزگردها است . ذراتی که باعث به وجود آمدن مشکلات تنفسی برای افراد مختلف شده و به همین دلیل نمی توان ساده از کنار آن عبور کرد . امن ترین شرایط برای افراد ، حضور در محیطهای بسته است ، چراکه ذرات آلاینده کمتری در اینگونه محیط های وجود دارد . ولی در فصول گرم سال نظیر بهار و تابستان به دلیل دمای بالای محیط ، مجبور به استفاده از کولرها هستیم که اغلب در کشور ما از نوع آبی استفاده می شود .

خرید فیلتر هوای کولر آبی صاف دم

خرید فیلتر هوای کولر آبی صاف دم

کولرهای آبی در فضای باز قرار دارند و در حین عملکرد هوای اطراف را به درون محفظه خود می کشند و از طریق کانال های ارتباطی به داخل محیط منتشر می کنند . این امر باعث انتشار ذرات و ویروس های ناقل بیماری موجود در هوا به صورت گسترده تر می شود و از سویی دیگر امکان استفاده نکردن از این مدل کولرها به صورت کامل وجود ندارد . به همین دلیل راه حل بهتری را برای شما داریم که این امکان را محیا می کند تا به سادگی و بدون نگرانی از کولرهای آبی استفاده نمایید . تنها کافیست از فیلتر کولر آبی صاف دم استفاده نمایید .

فیلتر هوای کولرهای آبی

خرید فیلتر کولر آبی

خرید فیلتر هوای کولر آبی صاف دم

فیلتر کولر آبی صاف دم ، محصولی با طراحی نوین و در عین حال بسیار کاربردی برای کولرهای آبی است . این فیلتر به گونه ای ساخته شده که مانع از ورود ذرات ناقل بیماری و ویروس های حساسیت زا معلق در هوا ، بوی نامطبوع و … به فضای داخلی کولر می شود . به همین دلیل هوای انتشار یافته توسط کولر در فضای محیط بسیار سالم تر خواهد بود .

فیلتر هوای کولرهای آبی

خرید فیلتر هوای کولر آبی صاف دم

نحوه عملکرد کولرهای آبی بدین شکل است که هوای پیرامون خود را به داخل می کشند . با عبور این هوا از بین پوشالهای مرطوب ، از گرمای آن کاسته و هوا خنک می شود . فیلتر هوای کولر آبی تتا پی.اس.اف ، قبل از ورود هوای گرم و آلوده به داخل کولر میزان قابل توجهی از دوده ، ریزگردها ، باکتری ها و سایر عوامل بیماری زا را از آن جدا می کند ، به همین دلیل هوای ورودی به کولر بسیار پاک تر و مطبوع تر خواهد بود .

خرید فیلتر کولر آبی صاف دم

خرید فیلتر هوای کولر آبی صاف دم

فروش فیلتر کولر آبی صاف دم

فیلتر تصفیه هوای کولر آبی صاف دم ، تولید شده از الیاف هالو پی اس اف می باشد که با ذرات یونی تجهیز شده است و می تواند کلیه ذرات آلودگی معلق در هوا را تا اندازه 2 میکرون جذب نماید و مانع از ورود به داخل کولر و در نتیجه انتشار آن شود . این فیلتر دارای یک سال ماندگاری می باشد و قابلیت شست شو را نیز دارد . فیلتر کولر آبی تتا پی اس اف دارای تأییدیه از وزارت بهداشت و همچنین سازمان محیط زیست است .

فیلتر تصفیه هوای کولر آبی

نصب فیلتر هوای کولرهای آبی صاف دم ، بر روی کولر کار بسیار ساده است که هر فردی می تواند آن را انجام دهد . البته باید توجه داشته باشید که این محصول دارای سایزبندی می باشد که بر اساس ظرفیت کولرهای آبی تعیین می شود . این فیلتر عایق گرما ، سرما و صوت می باشد .

فیلتر کولر آبی صاف دم

خرید فیلتر هوای کولر آبی

ویژگی های فیلتر کولر آبی صاف دم :

  • طراحی نوین و کاربردی
  • عایق گرما ، سرما و صوت
  • فیلتر ذرات آلاینده موجود در هوا
  • قابلیت شست و شو
  • نصب سریع و آسان
  • قابلیت بازیافت
  • دارای 1 سال ماندگاری
  • مقاوم در برای ذرات آلاینده ، گرد و غبار و …
  • صرفه جویی در مصرف آب و برق
  • افزایش طول عمر موتور کولر
  • توزیع یکنواخت هوا در محفظه کولر
  • مورد تأیید وزارت بهداشت و سازمان محیط زیست
  • ارائه شده در سایز های مختلف (شما می توانید جهت تعیین سایز ، در هنگام سفارش ظرفیت کولر خود را در فرم ثبت سفارش درج نمایید.)
  • مقاوم در برابر قارچ و کپک

فیلتر هوای کولر آبی تتا پی.اس.اف

موجود نیست

فیلتر هوای کولر آبی تتا پی.اس.اف
Water Cooler Air Filter teta P.S.F
ارسال شده در تاریخ 29 مارس 2018 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 4,717
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.