بهترین عکس از سفره آرایی آموزش کیک هفت سین

بهترین عکس از سفره آرایی آموزش کیک هفت سین

 تصاویر آموزش کیک هفت سین,عکس هایی از آموزش کیک هفت سین,سفره آرایی سفره هفت سین,روش ساده برای تزیین سفره هفت سین,مواد لازم کیک هفت سین,طرز تهیه کیک هفت سین

haftsinzibasho آموزش کیک هفت سین

امید داریم سال جدید سرشار از تجربه های شیرین و لحظه های پر نشاط برای شما همراهان زیبای زیباشو باشد،در این مقاله آموزش و ایده ی ساخت و تهیه ی کیک هفت سین را تهیه کردیم که در ادامه مطلب میتوانید با آموزش گام به گام آن همراه شوید.

مواد لازم
کیک اسفنجی ساده ۱عدد به قطر ۲۰ سانتی متر
خامه ی فرم گرفته ،گردو موز به میزان لازم
خمیر فوندانت به میزان لازم
رنگ و اکلیل خوراکی
طرز تهیه:
کیک اسفنجی را برش داده و لابه لای آن را با خامه ی فرم گرفته ،مقداری مغز گردوی نگینی و موز پوشش دهید.سپس روی سطح کیک را با لایه ی نازکی از خامه ی فرم گرفته بپوشانید و به کمک پالت سطح روی کیک و اطراف آن را کاملا صاف کنید.روی سطح کار مقداری پودر شکر نرم بپاشید و مقداری خمیر فوندانت سفید رنگ را با وردنه به صورت یکنواخت باز کنید تا ضخامت آن ۵تا۸ میلی متر باشد،سپس به کمک وردنه خمیر را به سطح کیک بیندازید.

1x1.trans آموزش کیک هفت سین

1amuzesh keik7sin آموزش کیک هفت سین

این خمیر باید به گونه ای روی کیک انداخته شود که ار ارتفاع کیک کوتاه تر باشدو به شکل سفره در بیاید.لبه های خمیر سفید رنگ یا همان سفره را با مقداری اکلیل خوراکی تزیین کنید.برای چسبیدن اکلیل به خمیر می توانید قلم موی کوچکی را برداشته داخل مقداری آب بزنید و سپس داخل اکلیل فرو کرده و اطراف سفره را تزئین کنید.کیک را برای انسجام بیشتر به مدت ۵یا ۶ ساعت داخل یخچال قرار دهید.

1x1.trans آموزش کیک هفت سین

2amuzesh haftsin آموزش کیک هفت سین
برای درست کردن هفت سین باید خمیر فوندانت را با رنگ های مختلف رنگ آمیزی کنید.برای ظروف هفت سین مقداری از خمیر را آبی رنگ کنید.

1x1.trans آموزش کیک هفت سین

3sakht haftsin آموزش کیک هفت سین

برای تهیه سبزه و برگ ها خمیر را به رنگ سبز در آورید.برای تهیه سیب،سرکه و گل خمیر را به رنگ قرمز در آورید برای تهیه سیر نیز میتوانید همان خمیر سفید رنگ استفاده کرده یا کمی رنگ سفید بیفزایید برای سر گوسفندان هم اگر رنگ کرمی در دسترس ندارید میتوانید از صورتی خیلی کمرنگ استفاده کنید و برای چشم گوسفندان از رنگ مشکی استفاده کنید وقتی همه مجسمه ها ی خوراکی را تهیه کردید ،آنها را روی کیک بچینید و گوسفندان و گل ها را پایین کیک قرار بدهید.

1x1.trans آموزش کیک هفت سین

4noruz94 آموزش کیک هفت سین
برای استحکام بیشتر مجسمه ها و هفتسین می توانید از دو یا سه روز قبل آنها را تهیه کرده و در دمای محیط قرار دهید تا کاملا خشک شوند .
برای تهیه مجسمه های خوراکی و هفت سین می توانید از خمیر پیست نیز استفاده کنید که در اینجا برای تهیه این کیک از ترکیب فوندانت و گام پیست استفاده شده.
برای تزیین می توانید به جای ساخت سنجد و سیر و ..با خمیر؛ هرکدام را به صورت طبیعی در کاسه ها بریزید.

زیبــاشــو دات کام

 

ارسال شده در تاریخ 26 آوریل 2016 توسط مدیریت با موضوع شیرینی
بازدید : 4,002
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.