تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

توری سرخ کن منعطف سیب زمینی بادمجان پیاز و مرغ کیفیت بالا

توری سرخ کن منعطف جدیدترین و بهترین سبد انعطاف پذیر برای سرخ کردن مواد غذایی می باشد که در فروشگاه ایران پاتوق با قیمت مناسب به فروش می رسد، این سبد توری جادویی برای جدا کردن روغن های اضافی غذا مورد استفاده قرار می گیرد

خرید اینترنتی توری سرخ کن منعطف oilad

سبد توری سرخ کننده مواد غذایی با کیفیت خیلی بالا ساخته شده است و کاملا ضد زنگ می باشد. این توری به راحتی قابل شست و شو می باشد و جنس آن طوری طراحی شده که مواد غذایی مثل سیب زمینی یا پیاز اصلا به آن هنگام سرخ شدن نمی چسبد.

"خرید

جدا کردن روغن از مواد غذایی با سبد توری

اگر میخواهید غذاهای سرخ کردنی با کیفیت و سالم آماده کنید بهترین روش استفاده از روش هایی برای گرفتن و جدا کردن روغن های اضافی می باشد که یکی از ساده ترین و بی ضرر ترین روش های ممکن استفاده از این توری های سرخ کن با کیفیت و کاربردی می باشد.

توری سرخ کن منعطف oilad مناسب کدام ماهیتابه ها می باشد؟

این سبد توری سرخ کن طوری ساخته شده است که قابلیت منعطف شدن را دارد و برای همین شما می توانید آن را در انواع ماهیتابه ها استفاده کنید. همچنین با کمک دو لبه در طرفین و دسته بلندی که این محصول دارد کار شما را برای استفاده در انواع ماهیتابه های مختلف در حین سرخ کردن بسیار راحت کرده است.

با استفاده از این سبد توری سرخ کننده شما می توانید همانند آشپزهای حرفه ای کار پخت و پز و آشپزی را با سرعت بیشتری انجام بدهید.

روش استفاده از توری سرخ کن منعطف چگونه است؟

این محصول با کمک دو لبه در طرفین و دسته بلندی که دارد برای استفاده در ماهیتابه های مختلف در حین سرخ کردن بسیار راحت است.

میتوان انواع مواد غذایی را درون این توری قرار دهید و به راحتی درون روغن داغ وارد کنید تا در کمترین زمان آماده شود و به راحتی آنهارا از روغن بیرون بکشید و برای مدتی صبر کنید تا روغن آنها گرفته شوند.

اندازه مناسب برای انواع ماهیتابه ، قابلیت منعطف ، افزایش سرعت در پخت و پز ، جنس باکیفیت و ضد زنگ ، قابلیت شستشوی سریع بدون هرگونه ایجاد چسبندگی .

قیمت : 65,000 تومان


توری سرخ کن magic kitchen

سبد توری سرخ کن magic kitchen قابل جمع شدن و تخلیه آسان سبد آشپزی مجیک کیچن یک محصول فوق العاده برای سرخ کردن , پختن , بخار پز کردن و در عین حال با بدنه استیل سبک مناسب برای هر پخت و پزی می باشد.

بهترین سبد توری سرخ کن یا آبکش ماکارونی

سبد magic kitchen طوری طراحی شده که به راحتی جمع میشود و دارای دستگیره مخصوص می باشد که به هیچ وجه داغ نمی شود شما میتوانید برای مثال در magic kitchen ماکارونی درست کنید برای اینکار دیگر نیاز به آبکشی کردن ندارید فقط کافی است دسته magic kitchen را که به هیچ وجه داغ نمیشود گرفته و از قابلمه با خیال راحت خارج کنید .

 

مزیت استفاده از توری سرخ کن جنس اصل

شما با این سبد سرخ کن می توانید سرخ کردن و هر نوع پخت و پزی انجام دهید و از همه مهم تر دیگر غذای شما در اثر چسبیدن به کف قابلمه نمیسوزد چون با کف قابلمه هیچ برخوردی ندارد و باعث از بین رفتن کف قابلمه نمی شود.

ویژگی های سبد توری سرخ کن magic kitchen

• می توان لبه های آن را بر عکس کرد و به عنوان بخار پز استفاده کرد

• تخلیه غذا به آسانی

• دستگیره هرگز داغ نمی شود

• به راحتی دستگیره ها بر می گردند و از آن به عنوان سبد رو میزی می توانید استفاده کنید

• ساخت شده از بدنه استیل فوق العاده قوی

• شست و شوی آسان

• قابل استفاده در سایز های استاندارد 3/8 – 5/8 لیتری

• قابل جمع شدن برای نگهداری در کابینت

کاربردهای سبد سرخ کننده سیب زمینی

با توری سرخ کننده magic kitchen به راحتی می توانید آشپزی کرده و روغن اضافی مواد سرخ شده را گرفته و حتی سبزیجات را بخارپز کنید سیب زمینی های خلال شده را درون magic kitchen گذاشته و در ظرف روغن قرار دهید و سیب زمینی سرخ شده یکدست و تردی را آماده کنید magic kitchen این امکان را به شما می دهد تا هر مواد غذایی را به راحتی آب کش کرده و طراحی فوق العاده محصول این قابلیت را دارد که با جمع کردن دسته ها عمل آب کش کردن مواد غذایی و سبزیجات را داشته باشید.


قیمت : 180,000  تومان

ارسال شده در تاریخ 26 ژوئن 2023 توسط مدیریت با موضوع فروشگاه
بازدید : 95
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.