تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید اسلایسر سبزیجات و هویج قیچی اسلایسر 5 تیغه استیل

خرید اسلایسر سبزیجات و هویج قیچی اسلایسر 5 تیغه استیل

خرید اسلایسر سبزیجات 18000 تومان,قیچی اسلایسر هویج,قیمت اسلایسر قیچی 5 تیغه,خرید اینترنتی اسلایسر میوه جات,خرید پستی قیچی اسلایسر سبزی,فروش ارزان قیچی 5 تیغه برش سبزیجات,اسلایسر دستی خیار,اسلایسر سبزیجات مخصوص رستوران ها

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 18,000  تومان

خرید پستی

اسلایسر سبزیجات

خرید اسلایسر سبزیجات و هویج 

اسلایسر سبزیجات طراحی شده است تا به کار بانوان در پخت و پز ،آماده کردن سالاد ، سفره آرایی و تزیین سفره سرعت عمل بخشد.کار با این دستگاه بسیار آسان است و از این دستگاه می توان برای حلقه کردن یک اندازه انواع سبزیجات و میوه جات استفاده نمود. ظرافت در طراحی و دیزاین مواد غذایی به شلکی زیبا و متفاوت یکی از مسائل حائز اهمیت برای بانوان است که این اسلایسر برای پاسخ به این نیاز طراحی شده است.

 

 

اسلایسر سبزیجات با بدنه پلاستیک دارای 5 تیغه استیل ضد زنگ بسیار تیز مناسب برای اسلایس انواع سبزیجات از جمله هویج، خیار،دسته های لوبیا ،کرفس و غیره و نیز انواع میوه جات نظیر موز ،کیوی و … می باشد.این محصول ساخته شده از مرغوب ترین نوع پلاستیک و تیغه های برش داده شده با لیزر میباشد که تیزی آن را افزایش داده است.همچنین دارای قفل ضامن در انتهای اسلایسر است که پس از استفاده موجب امنیت و ایمنی شما در جابجایی محصول میشود.

 

ویژگی های کالا:

قطر قسمت اسلایسر 45 میلی متر

برند: BESTWELL

جنس: پلاستیک و استیل ضد زنگ

 ابعاد: 5*17 سانتی متر

وزن: 100 گرم (پکیج)

تعداد تیغه: 5 تیغه

دارای دسته ارگونومیک

 داری تیغه های بسیار تیز و برش خورده با لیزر

دارای ضامن جهت بسته شدن اسلایسر در انتهای دسته

 مناسب برای سفره آرایی ، تزیین سالاد و غذا

افزایش سرعت در خرد کردن

صرفه جویی در زمان و انرژی

 شستشوی راحت و آسان

 طراحی منحصر بفرد

 

با این دستگاه اسلایسر ، به راحتی و به سرعت سبزیجات و میوه ها را به قطعات مساوی حلقه حلقه کنید و استفاده نمایید. قابل استفاده در منزل ، کافی شاپ ها ، شیرینی پزی ها و .. جهت تزئین یا درست کردن انواع سالاد ،خورش ها ،بشقاب های میوه ، کیک و .. تزئین زیبای سفره و دسر.

قیمت این محصول 18000 تومان

 

قیمت : 18,000  تومان
خرید پستی

ارسال شده در تاریخ 20 فوریه 2018 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 2,351
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.