خرید بازی دندانپزشک کروکودیل اسباب بازی سرگرم کننده کودکان

خرید بازی دندانپزشک کروکودیل اسباب بازی سرگرم کننده کودکان

خرید بازی دندانپزشک کروکودیل 25000 تومان,خرید آسان بازی دندانپزشک کروکودیل,خرید پستی بازی دندانپزشک کروکودیل,خرید اینترنتی بازی دندانپزشک کروکودیل,جدیدترین بازی دندانپزشک کروکودیل,خرید آنلاین بازی دندانپزشک کروکودیل,بازی دندانپزشک کروکودیل + ارسال به کل کشور,حراج بازی دندانپزشک کروکودیل اصل,خرید گیم دندانپزشک کروکودیل,فروش بازی دندانپزشک کروکودیل CrocoDile DENTIST,قیمت بازی CrocoDile DENTIST,حراج ارزان بازی کروکودیل دندانپزشک CrocoDile DENTIST,خرید ارزان بازی دندانپزشک کروکودیل,بازی دندانپزشک کروکودیل CrocoDile DENTIST,فروش ارزان بازی کروکودیل دندانپزشک CrocoDile DENTIST اصل,قیمت ارزان بازی سرگرم کننده دندانپزشک کروکودیل CrocoDile DENTIST,فروش پستی بازی مهیج دندانپزشک کروکودیل CrocoDile DENTIST,فروش اینترنتی بازی هیجان انگیز دندانپزشک کروکودیل CrocoDile DENTIST,

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 25,000  تومان

خرید پستی

بازی دندانپزشک کروکودیل

خرید بازی دندانپزشک کروکودیل اسباب بازی سرگرم کننده کودکاناین کروکودیل یک اسباب بازی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که قابل استفاده در هر رده ی سنی از 5 سال به بالا می باشد و از دو تا چهار نفره میشود آن را بازی کرد.به دلیل ابعاد کوچک این اسباب بازی میتوان به راحتی آن را در سفر ها و کیف خود حمل کرد و کودکان خود را سرگرم کرد.

 

جریان بازی از این قرار است که این کروکودیل که 13 دندان در دهانش دارد دندان درد دارد و شما باید پس از باز کردن دهان آن با لمس و فشار دادن تک به تک دندانهایش بتوانید دندان خراب او را تشخیص دهید.البته باید مراقب باشید.چون با فشار دادن دندان خراب مورد نظر کروکودیل عصبانی شده و دهان خود را به سرعت می بندد.بنابراین بازنده کسی است که کروکودیل دست او را گاز میگیرد.

 

نکته ی جالبی که این بازی را هیجان انگیز میکند این است که با هر بار باز کردن دهان کروکودیل دندان خرابی که مورد نظر اوست به صورت رندم تغییر می کند.بنابراین شما هرگز نمیتوانید حدس بزنید که کدام دندان او این بار درد میکند.و به صورت هیجانی تا زمانی که بازیکنی دندان خراب را لمس کند و کروکودیل دستش را گاز بگیرد بازی را نوبتی ادامه می دهید.

 

 

این کروکودیل 13 دندان دارد که به راحتی با فشار انگشت به داخل فرو می روند.همچنین ضربه ی بستن دهان کروکودیل محکم نبوده آسیبی به دست وارد نمی کند و کارکرد آن بدون نیاز به باتری می باشد.

 


قیمت این محصول 25000 تومان

 

قیمت : 25,000  تومان
خرید پستی

ارسال شده در تاریخ 25 فوریه 2018 توسط مدیریت با موضوع اسباب بازی
بازدید : 3,208
دیدگاه خود را ارسال کنید ( ۱ دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

  • عالی است

  • ©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.