تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید دستگاه پدیکور شول سنگ پای برقی پاشنه پا 25000 تومان

خرید دستگاه پدیکور شول مخصوص پاشنه پا مارک اصلی

خرید دستگاه پدیکور حرفه ای scholl و فروش ارزان قیمت دستگاه پدیکور با سنگ سوهان غلتکی و چرخان سلول مرده در سایت ایران پاتوق ۲۵۰۰۰ تومان برای حمام

سنگ پای برقی شول مدل Velvet Smooth

کمتر پیش می‌آید که گوشه‌ی یک حمام ایرانی، از سنگ پا خبری نباشد. اکثر ما سنگ هرمی‌شکل سیاه‌رنگی را به خاطر داریم که بدترین قسمت حمام‌کردن بود. زمانی‌که بزرگ‌ترها سعی می‌کردند کف پاهای کوچکمان را که به‌دلیل پابرهنه دویدن توی حیاط سیاه شده بود، به کمک یک تکه سنگ کوچک و زبر به حالت اول برگردانند. نظافت کف پا به چند دلیل، کمی سخت‌تر از دیگر نقاط بدن است. اول اینکه به سبب پوست ضخیم این قسمت، نمی‌توان آن را با لوازم معمول تمیز کرد. دوم اینکه به سبب قرارگرفتن در کفش یا تماس مستقیم با زمین، در معرض آلودگی‌های بیشتری است و میزان سلول‌های پوستی‌ مرده‌ای که روی آن جمع می‌شود، بیشتر از نقاط دیگر بدن است. این سلول‌ها سطح کف پا به‌خصوص پاشنه را سخت می‌کنند؛ بنابراین نیازمند ابزاری زبر و خشن برای برداشتن آن سطح سخت هستیم. سال‌ها این وظیفه را ابزاری ساده به عهده داشت که آن را به‌خوبی می‌شناسیم: سنگ پا! وسیله‌ای با دشواری‌های خاص خود در نحوه‌ی استفاده که گاهی نتیجه‌ی مطلوب را هم حاصل نمی‌کرد. تا اینکه پیشرفت تکنولوژی شامل این ابزار سنتی هم شد و حالا وسیله‌ای در اختیار داریم که بدون هیچ زحمتی، کف پا را کاملا تمیز کرده و لطافت لایه‌های زیری پوست را نمایان می‌کند.
قیمت : ۲۵,۰۰۰  تومان


سنگ پای برقی شول مدل Velvet Smooth ابزاری بسیار ساده اما مفید و کاربردی است که جایگزین بسیار خوبی برای سنگ پاهای سنتی به‌شمار می‌رود. چهار باتری قلمی که در دسته‌ی این ابزار قرار می‌گیرند، موتور آن را به حرکت درمی‌آورند تا استوانه‌ی زبر و قابل‌تعویض تعبیه‌شده در سر U شکل آن به حرکت دربیاید. این سنگ پای الکتریکی از طرحی ارگونومیک بهره می‌برد و به‌راحتی در دست جا می‌گیرد. استوانه‌های پوشیده‌شده از کریستال این سنگ پای الکتریکی در سه نوع مختلف با میزان زبری متفاوت تولید شده و بسته به نیاز شما در دسترس قرار گرفته‌اند. تعویض این سَری‌ها به‌سادگی انجام می‌گیرد؛ تنها با فشار کوچکی بر دکمه‌ی کناری دستگاه از جای خود خارج شده و جایگزین می‌شوند. یک قطعه‌ی شفاف پلاستیکی هم برای این دستگاه طراحی شده است که در مواقع خاموش‌بودن دستگاه، سری آن را می‌پوشاند.

با چرخاندن حلقه‌ی نقره‌ای روی بدنه، موتور آن روشن شده و سر غلتکی آن شروع به چرخیدن می‌کند. روی این سری غلتکی با ذرات کریستال پوشانده شده و با حرکت‌دادن ملایم آن روی پوست کف و پاشنه‌ی پا، پروسه‌ی لایه‌برداری سلول‌های مرده‌ی پوستی انجام خواهد شد. این کریستال‌ها به‌راحتی سلول‌های مرده‌ی پوستی را برمی‌دارند و نیازی به فشاردادن غلتک در حال گردش روی پوست نیست. (راستش را بخواهید همین برتری نسبت به سنگ پاهای قدیمی از این دستگاه، ابزاری دوست‌داشتنی می‌سازد!) به خاطر داشته باشید پروسه‌ی لایه‌برداری را حتما در حالت خشک انجام دهید تا بهترین نتیجه را از آن بگیرید. بعد از لایه‌برداری می‌توانید با استفاده از یک شوینده و الیاف نرم کف پای خود را شست‌وشو دهید. فراموش نکنید که پروسه‌ی لایه‌برداری با تغذیه‌ی پوست کامل می‌شود. به همین خاطر پس از لایه‌برداری و شست‌وشو باید از کرم‌های مرطوب‌کننده‌ی مخصوص کف پا برای آب‌رسانی و ترمیم پوست پا استفاده کرد.

به‌خاطر زبری سری باید مراقبت کرد تا هنگام چرخیدن روی مناطق زخم‌شده یا آسیب‌دیده قرار نگیرند. همچنین ممکن است این سری‌ها به پوست‌های بسیار حساس آسیب وارد کنند. نگه‌داشتن بیش از ۳ الی ۴ ثانیه‌ی سری در حال چرخش روی یک ناحیه به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود و مطلوب‌ترین نتیجه با لغزاندن سری روی پوست کف پا به دست خواهد آمد. خشک‌بودن پوست شرط مهم دیگری است که باید هنگام استفاده از این دستگاه لحاظ شود و تنها پس از اتمام پروسه‌ی لایه‌برداری می‌توان با آب و شوینده‌های استاندارد منطقه‌ی لایه‌برداری‌شده را شست‌وشو داد. فراموش نکنید هنگامی‌که دستگاه روشن است، آن را از لباس و مناطقی که موی بلند دارند دور نگه دارید.

فناوری هر روز به گوشه‌ی جدیدی از زندگی ما سرک می‌کشد. شاید شنیدن عبارت سنگ پای الکتریکی برای اولین‌بار خنده‌دار به نظر بیاید؛ اما پس از یک بار استفاده از آن درمی‌یابیم که با چه ابزار مفیدی روبه‌رو هستیم. لایه‌برداری آسان و سریع پوست کف پا علاوه‌بر حذف سلول‌های مرده، نرمی و لطافتی دوست‌داشتنی را به لایه‌ی کف پا می‌بخشد. تجربه‌ی یک بار استفاده از این دستگاه، آن را به مراسم ثابت قبل از استحمام شما تبدیل خواهد کرد.

سنگ پای برقی «شول» (Scholl) مدل «Velvet Smooth» دستگاهی است که ذرات اضافی پوست مرده‌ی کف و پاشنه‌ی پا را از بین می‌برد. این دستگاه یک غلتک دارد که با روشن‌شدن دستگاه می‌چرخد. این غلتک دارای ناهمواری‌هایی از جنس ذرات ریز کریستالی است که پس از برخورد با پوست شروع به ساییدن آن می‌کنند. غلتک دستگاه پس از مدتی صاف شده و قدرت سایش خود را از دست می‌دهد؛ بنابراین باید تعویض شود. برای این منظور می‌توان به‌راحتی آن را به‌وسیله‌ی دکمه‌های کناری از دستگاه جدا کرده و با یک غلتک جدید جایگزین کرد. انرژی دستگاه از چهار عدد باتری قلمی تأمین می‌شود. این باتری‌ها در انتهای دستگاه قرار دارند و برای تعویض آن‌ها باید درِ محفظه‌ی باتری را به شکل چرخشی باز کرد. بدنه‌ی دستگاه از پلاستیک باکیفیت و ضدلغزشی ساخته شده است که امکان لیزخوردن دستگاه از دست را به حداقل ممکن می‌رساند. از دیگر ویژگی‌های ظاهری این سنگ پای برقی کلید چرخشی روشن/خاموش و طراحی ارگونومیک آن است که دردست‌گرفتن و استفاده از این دستگاه کاربردی را آسان‌تر کرده است. داخل بسته‌بندی سنگ‌پا، چهار عدد باتری قلمی و یک پوشش محافظ غلتک دیده می‌شود. پوشش محافظ روی غلتک قرار می‌گیرد و از آن محافظت می‌کند یا به عبارت بهتر از اشیای اطراف غلتک در برابر سایش محافظت می‌کند. به‌طور خلاصه سنگ پای برقی Scholl Velvet Smooth دارای غلتک ساینده با ذرات ریز کریستالی، قابلیت تعویض غلتک، منبع انرژی باتری قلمی و طراحی ارگونومیک بوده و جایگزین بسیار مناسبی برای سوهان و سنگ پای معمولی است.

 


https://iranpatogh.ir/wp-content/uploads/2016/12/velvet2.jpg

دستگاه سنگ پای برقی شول

این دستگاه با خاصیتی که دارد باعث از بین بردن پوسته های اضافی کف پا و اطراف پا می شود و به پا لطافت و زیبایی می بخشد.

دستگاه حرفه ای پدیکور  velvet soft یک دستگاه با کیفیت اورجینال است که می تواند در کمترین زمان ممکن مشکل زبری و پوسته های کف پا و همچنین ناصافی ها کف پا را از بین ببرد.

https://iranpatogh.ir/wp-content/uploads/2016/12/velvet5.jpg

ویژگی های دستگاه پدیکور شول :

دستگاه دارای موتور چرخشی با یک عدد سنگ سوهان غلتکی است

منبع تغذیه: ۴ عدد باتری قلمی معمولی

https://iranpatogh.ir/wp-content/uploads/2016/12/velvet3.jpg

سایز دستگاه: طول ۱۷ سانتی متر * عرض ۷ سانتی متر * قطر ۳ سانتی متر

وزن دستگاه ۱۵۰ گرم

دارای دسته راحت و ارگونومیک

تحت لیسانس شرکت شول آلمان

بهترین زمان استفاده از این سنگ پای اتوماتیم بعد از حمام است.

بعد از استحمام چون پوسته های پا نرم شده اند به راحتی توسط سنگ پا جدا می شوند

 

https://iranpatogh.ir/wp-content/uploads/2016/12/velvet1.jpg
https://iranpatogh.ir/wp-content/uploads/2016/12/velvet4.jpg

فروش دستگاه پدیکور حرفه ای scholl پاشنه پا طرح جدید

قیمت : ۲۵,۰۰۰  تومان

دستگاه پدیکور بسیار با کیفیت
مناسب کسانی که پاشنه پاشون زبره و اذیتشون میکنه
کارکرد بسیار راحت و سریع
نتیجه عالی
دسته ارگونومیک برای راحتی کار
سنگ چرخنده برای جدا کردن سلوهای مرده پوست
موتور قوی برای چرخش قوی و پایدار
کارکرد با ۴ عدد باطری قلمی


شامل دستگاه پدیکور و چرخ گردنده و حفاظ روی سنگ
بدون باطری
عینا مطابق شکل

خرید دستگاه پدیکور حرفه ای scholl پاشنه پا طرح جدید

 

قیمت : ۲۵,۰۰۰  تومان

ارسال شده در تاریخ 26 دسامبر 2016 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 3,968
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.