تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید پاپ بیدز بسته مهره ساخت زیورآلات و گردنبند دخترانه

خرید پاپ بیدز بسته مهره ساخت زیورآلات دخترانه

خرید پاپ بیدز 18000 تومان,بسته مهره ی ساخت زیورآلات دخترانه,قیمت پاپ بیدز,خرید اینترنتی بسته مهره ساخت گردنبند دخترانه,خرید پستی بسته مهره ساخت دستبند,فروش پاپ بیدز اسباب بازی کودکان,سفارش پاپ بیدز

قیمت : 18,000  تومان

مهره های پاپ بیدز خیلی آسان توی هم می روند و بهم متصل می شوند و می توانید جواهرات خودتان را بسازید و داشته باشید جواهراتی که هیچ دختر دیگه ای ندارد. با دوستانات بازی کنید و به یکدیگر هدیه هایی که خودتان با پاپ بیدز ساخته اید را بدهید و لحظات خوشی داشته باشید

بسته مهره ی ساخت زیورآلات دخترانه

خرید پاپ بیدز بسته مهره ساخت زیورآلات

این بسته شامل 325 تکه مهره ی رنگی و شاد و منحصر بفرد در اشکال و سایز های مختلف است که کودکان با اتصال آنها به یکدیگر می توانند برای خود دستبند ، گردنبند ،انگشتر و … بسازند و از بازی در کنار یکدیگر لذت ببرند.پکیج مخصوص کوکان بالای 3 سال طراحی شده است.

 

 

این مهره های رنگی در کیفیت خوب و از مواد پلاستیک عالی و فاقد مواد BPA مضر و همینطور بدون سرب و فتالات ساخته شده اند و هیچگونه ضرری برای کودکان به همراه ندارند.این پکیج هدیه ای ویژه و ارزنده برای دختران می باشد و همچنین برای سرگرم کردن کودکان در خانه مناسب ترین گزینه است.

 

خرید پاپ بیدز بسته مهره ساخت زیورآلات

 

این تکه ها به راحتی یکدیگر را همپوشانی می کنند و نیازی به نخ برای ساخت این مهره ها نمی باشد.همچنین نکته ی ویژه در استفاده ی مجدد از آنهاست.کودکان می توانند بارها زیورآلات دلخواه خود را ساخته ،پوشیده و مجددا آنها را از هم باز کرده و با یک ترکیب تازه درست کنند.همچنین می توانند منظره ای دکوری و تزیینی با همکاری شما برای گوشه ای از اتاقشان خلق کنند.

 

 

این اسباب بازی موجب پرورش قدرت خلاقیت کودکان و افزایش مهارت همکاری در آنها می شود و مناسب برای یک دور همی کودکانه و دخترانه و سرگرم کردن آنها در مهمانی ها می باشد.همچنین بسته شامل یک کیف جمع آوری مهره هاست که دارای دسته ای برای حمل بوده و می توانید در مسافرت ها نیز به همراه داشته باشید.

 

خرید پاپ بیدز بسته مهره ساخت زیورآلات

قیمت : 18,000  تومان

ارسال شده در تاریخ 21 می 2018 توسط مدیریت با موضوع اسباب بازی , ساعت و زیورآلات
بازدید : 3,080
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.