تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید کره جهان اتو چرخشی و مغناطیسی دکور منزل و مدرسه

خرید کره جهان اتو چرخشی و مغناطیسی دکور منزل و مدرسه

خرید کره جهان اتو چرخشی و مغناطیسی دانش آموز ,کره ی جهان اتوچرخشی و مغناطیسی کلاس اولی,پخش عمده کره ی جهان اتوچرخشی و مغناطیسی,خرید آسان کره ی جهان اتوچرخشی و مغناطیسی,جدیدترین کره ی جهان اتوچرخشی و مغناطیسی,کره ی جهان اتوچرخشی و مغناطیسی + ارسال به کل کشور,کره ی جهان اتوچرخشی و مغناطیسی قیمت 38000 تومان,خرید پستی کره ی جهان اتوچرخشی و مغناطیسی,خرید اینترنتی کره ی جهان اتوچرخشی و مغناطیسی,خرید آنلاین کره ی جهان اتوچرخشی و مغناطیسی,حراج کره ی جهان اتوچرخشی و مغناطیسی اصل,خرید کره ی چرخان دکوری و تزیینی جهان,فروش کره ی کمک آموزشی اصل,کره جهان اتوچرخشی و مغناطیسی با پایه استند pvc شیشه ای,

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 38,000  تومان

خرید پستی

کره ی جهان اتوچرخشی و مغناطیسی

خرید کره جهان اتو چرخشی و مغناطیسی

خرید کره جهان اتو چرخشی و مغناطیسی

 

کره ی چرخان جهان وسیله ای کاربردی و در درجه ی بعدی دکوری و تزیینی است که با سایز کوچک مناسب دستان کوچک کودک شماست تا با آن جهان را کشف کند و یک ایده ی کلی به جهان پیرامون خود داشته باشد و جزئیات بیابان، پایتخت و مرزهای قاره، بین المللی و منطقه ای را کاوش نماید. 

 

خرید کره جهان اتو چرخشی و مغناطیسی

 خرید کره جهان اتو چرخشی و مغناطیسی

این کره پس از جدا شدن نیمکره هایی که در راستای خط استوا به یکدیگر وصل شده اند، فقط با یک باتری AA، به مدت 1-3 ماه به طور مداوم کار میکند و به آرامی میچرخد.ساخته شده از PVC، سازگار با محیط زیست و بی ضرر است و در چهار رنگ آبی روشن اقیانوسی ، اقیانوس آبی تیره ، طلایی و مشکی عرضه شده است.

 

 

این کره ی کمک آموزشی علاوه بر زینت بخشی به محیط شما به شما کمک میکند تا در مورد برنامه ی سفرتان با یکدیگر وارد بحث شوید و همچنین با یک فشار کوچک روی کره جهت چرخش آن را عوض کنید.این گوی با چرخش ملایم و بی صدا و اسرارآمیز خود توجه هر بیننده ای را جلب میکند.دارای یک پایه ی استند pvc شیشه ای برای نگه داشتن کره نیز می باشد.

 

خرید کره جهان اتو چرخشی و مغناطیسی 

این وسیله شگفت انگیز دکوری حتمآ شما را شگفت زده خواهد نمود و هر کسی که آنرا می بیند لحظه های متوالی به آن خیره خواهد ماند.این کره ی زیبا و دکوری با بیس رنگی اکریلیک به نحوی طراحی شده که تصویری بسیار زیبا برای چشمان شما به ارمغان می آورد.زیبایی خیره کننده که توسط این کره ی چرخان به محیط کاری شما منتقل می شود بی نظیر است.

 

خرید کره جهان اتو چرخشی و مغناطیسی 

این گوی شگفت انگیز با طراحی فوق العاده زیبایی که دارد و سایه ی استفاده شده در طرح و رنگ کره که بیشتر آن را به شکل عتیقه درآورده می تواند وسیله تزئینی مناسب جهت اتاق کار یا منزل یا مغازه و فروشگاه شما باشد و یکی از بهترین هدیه های رومیزی مناسب برای علاقه مندان یا مدیرانی که می خواهند کالاهای تکی روی میز خود داشته باشند.

 


قیمت این محصول 38000 تومان

 

قیمت : 38,000  تومان
خرید پستی

لینک کوتاه مطلب: http://yon.ir/FcS6j

ارسال شده در تاریخ 8 مارس 2018 توسط مدیریت با موضوع اسباب بازی , لوازم منزل
بازدید : 1,796
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.