تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید کیف پول مردانه چرمی کتی طرح فروهر دارای جعبه کادویی

خرید کیف پول مردانه چرمی کتی طرح فروهر دارای جعبه کادویی

خرید کیف پول مردانه طرح داریوش جنس چرم اصل,کیف پول مردانه , کیف کتی , کف دستی مردانه چرم , خرید کیف پول چرم ,قیمت کیف پول مردانه دیجی کالا,هدیه روز مرد کیف پول مردانه چرم اصل,کیف پول مردانه با کیفیت

کیف پول کتی چرم مردانه- دارای جعبه کادویی

کیف پول مردانه دارای ده ها مدل مختلف با تنوع بسیار بالا است، اما اگر یک کیف کتی چرمی مد نظر شماست که دارای طرح های برجسته ای از تاریخ کهن سرزمین آرایایی کشورمان است ما بهترین و با کیفیت ترین کیف پول را عرضه کرده ایم. این کیف ها دارای سه طرح مختلف است که تصاویر آنها را مشاهده میکنید. ارسال طرح به صورت رندوم می باشد اما شما میتوانید طرح مورد نظر خود را در بخش پیام درج نمایید در صورت موجود بودن طرح کیف چرمی مد نظر شما همان طرح ارسال خواهد شد.

همچنین این کیف ها دارای یک جعبه بسیار شیک چوبی می باشد که آن را برای هدیه دادن بسیار محبوب کرده است.

جنس محصول از چرم خالص گاوی بوده و برخلاف اجناس بنجل چینی این محصول در داخل خود کشور تولید شده است و به راستی طرح های زیبای آن بسیار هنرمندانه بر روی آن منقوش شده است. پیشنهاد  خرید کیف پول چرم مردانه  با طرح های مختلف و برجسته هخامنش ساخت ایران با دوخت طبیعی.

کیف پول مردانه

انواع طرح های کیف پول مردانه چرمی:

  1. طرح فروهر: فروهر یک نماد مشهور در نزد ایرانیان است، طرح کار شده بر روی این کیف به صورت فوق العاده شیک و با رنگ های روشن و تاریک قابل ست کردن با انواع تیپ های اسپرت و مجلسی و کالج می باشد

  2. طرح شیر: یک طرح معروف برگرفته از طرح های منقوش در تخت جمشید است که تصاویر شیر ایرانی بر روی آن نقش بسته است

  3. طرح داریوش: این طرح تخت پادشاهی داریوش را به همراه خدمتکاران و با تاج پادشاهی به تصویر کشیده است

شما میتوانید با انتخاب این کیف های چرمی با کیفیت از فروشگاه اقدام به خرید بهترین و مرغوبترین کیف پول مردانه با جنس چرم طبیعی برای خود یا هدیه به دوستانتان کنید.

خرید کیف پول چرمی مردانه

قیمت فقط: 91000 هزارتومان

                                   

خرید کیف پول دستی یا معروف به کیف پول کت قابل ست کردن با تمام تیپ ها

کیف پول مردانه چرمی اسپرت و مجلسی با طرح های برجسته از نقوش زیبای تخت جمشید

در داخل این کیف پول قسمت های مختلف برای قرار دادن پول، کارت و مدارک شناسایی، کارت های بانکی تعبیه شده است و میتوانید به راحتی تمام مدارک خود را در داخل آن جای دهید

کیف پول کادویی

راهنمای خرید و انتخاب کیف پول:

انتخاب کیف مردانه مخصوص پول شاید ساده به نظر برسد، اما میتوان انتخاب یک کیف مناسب را از سه جنبه برسی کرد، یکی شکل، دیگری جنس و مورد سوم فضای داخل کیف است.

از نظر شکل کیف های پولی به دو دسته کیف پول دستی یا کتی و کیف پول جیبی تقسیم میگردد که انتخاب بین این دو نسبتا ساده است و میتوان بر اساس نیاز خود هر مدل را که تمایل دارید انتخاب کنید، از نظر جنس پیدا کردن یک کیف خوب کمی دشوار است و مخصوصا هزینه های آن قطعا در انتخاب کیف تاثیرگذار است. نوعی از کیف پول ها وجود دارند که قیمت پایینی داشته و جنس آنها فوم است که کیفیت آنها چندان مناسب نیست، نوع دیگری هم هستن که از چرم های مصنوعی ساخته شده اند و کیفیتی متوسط دارند. اما کیف های ساخته شده از چرم طبیعی که کیف های عرضه شده در اینجا از همین جنس هستند کیفیت بالا، مقاومت بالا و زیبای های مخصوص به چرم را دارند. در نتیجه انتخاب جنس معمولا به هزینه هایی که برای خرید کیف پول مردانه و حتی زنانه کنار گذاشته اید مرتبط است.

اما مورد سوم که فضای داخل کیف است، این مورد بسته به نیاز هر فرد متفاوت است ولی معمولا کیف های پول به گونه ای طراحی میشوند که بیشترین فضا را به مصرف کننده ارائه بدهد. مدل های کیفی که در فروشگاه ما عرضه شده است علاوه بر جنس چرم طبیعی و قیمت مناسب بیشترین فضای قابل استفاده برای آنها تعبیه شده است تا مصرف کننده بتواند با خیال راحت اقدام به خرید آن کند.

کیف پول چرمی اصل

خرید کیف پول کتی مردانه با جنس چرم گافی دارای طرح های هخامنشی

بر خلاف کیف های دکمه دار، برای این کیف هیچ دکمه ای تعبیه نشده است تا در صورت نیاز راحت تر درون جیب جای بگیرد که این یک مزیت برای آن به حساب خواهد آمد.

کیف پول مردانه با جنس چرم به همراه یک جعبه کادویی برای مشتریان عزیز ارسال میگردد که میتوان گفت دار واقع این کیف بهترین هدیه برای مناسبت های گوناگون است و شما میتوانید آن را به هرکس که دوستش دارید هدیه دهید.

کیف پول کت مردانه

طراحی و دوخت این کیف بسیار ظریف و با دوام بوده که میتواند سالها برای شما کار کند، همچنین وزن آن بسیار سبک است که با قراردادن پول و مدارک و عکس ها میتوان به راحتی آن را حمل کرد، دقت نمایید که برای افزایش طول عمر کیف و حفظ زیبایی آن، کیف را به طور مستقیم در زیر تابش نور آفتاب در مدت طولانی قرار ندهید، برای تمیز کردن آن نیازی به واکس و اسپری نیست، کافیست آن را با یک دستمال مرطوب تمیز و سپس خشک کنید. در صورتیکه مدارک شما در داخل کیف نیست میتوانید آن را با آب ولرم شسته و سپس خشک کنید

اگر به دنبال یک هدیه مناسب هستید این کیف با طرح های زیبایی که دارد و همچنین جعبه کادویی آن یکی از بهترین ها است که پیشنهاد میکنیم آن را انتخاب کنید.

بهترین هدیه برای آقایان

ارسال به سراسر کشور از طریق پست

قیمت فقط: 91000 هزارتومان

                                   

ارسال شده در تاریخ 21 دسامبر 2018 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل , موبایل و لوازم جانبی
بازدید : 1,728
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.