تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید گیره نگهدارنده ملحفه تخت برای نگه داشتن گوشه رو فرشی

خرید گیره نگهدارنده ملحفه پتو,گیره ی نگهدارنده ی ملحفه ی تخت,با این گیره نگهدارنده، دیگر نگران جمع شدن و یا چروک شدن ملحفه های تخت خود نباشید,این گیره های سه سر از سه طرف به گوشه ی ملحفه متصل شده و سفت آن را میکشد

خرید اینترنتی گیره نگهدارنده ملحفه تخت

برای جمع نشدن ملحفه های تخت وسیله ای را طراحی کرده ایم که از تا خوردن آن جلوگیری کند، همچنین برای تا نخوردن و جمع نشدن روفرشی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

این وسیله جالب گیره نگهدارنده ملحفه یا پتو یا رو فرشی می باشد.

خرید گیره نگهدارنده ملحفه تخت

جدیدترین گیره نگهدارنده ملحفه تخت و روفرشی

بسته ی گیره ی نگهدارنده ی ملحفه دارای چهار گیره ی سه سر برای نگه داشتن گوشه های ملحفه ی تخت می باشد که ملحفه را از چهار گوشه سفت کشیده و باعث باز شدن چروک ها و شل قرار گرفتن ملحفه روی تخت می باشد.

با داشتن این گیره ها دیگر نگران در آمدن ملحفه از روی تخت و یا ظاهر کثیف و نامرتب آن نباشید و بدون زحمت زیاد پس از هربار شستشو آن را در چهارگوشه ی تشک فیکس کنید.

 

وسیله ای برای جلوگیری از چروک شدن ملحفه تختخواب

با این گیره نگهدارنده، دیگر نگران جمع شدن و یا چروک شدن ملحفه های تخت خود نباشید. این محصول سبک وزن با ابعاد مناسب یکی از نیازهای ضروری هر خانه ای می باشد.

این گیره ها از جنس کرومی و مقاوم می باشد که دارای گیره های داخلی پلاستیکی برای جلوگیری از آسیب دیدن پارچه می باشد.

 

طرز استفاده از گیره سه سر برای گوشه های روفرشی

این گیره های سه سر از سه طرف به گوشه ی ملحفه متصل شده و سفت آن را میکشد.

همچنین با داشتن تسمه های تنظیم شونده ی طول برای هر سایز تشک و هر سایز ملحفه ای حتی تشک های سفارشی و در هر ابعادی مناسب میباشد.

علاوه بر تشک تخت برای نگه داشتن روکش صندلی ماشین، روکش صندلی مبلمان ،روکش ابزار و وسایل و… نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

 


 

قیمت : 70,000  تومان 


بهترین گیره نگهدارنده 4 گوشه ملافه تختخواب

گیره نگهدارنده ملحفه تخت خواب تشک روتختی محصول امروز ماست باید قبل شروع معرفی این را بگوییم که تاریخچه اختراع تختخواب بر میگردد به هزاران سال پیش البته نه به این شکل امروزی اما نشانه به جا مانده از هزارا سال پیش نشان میدهد که آن زمان هم انسانها از وسایلی شبیه تختخواب استفاده میکردند.

امروزه تختخواب ها در انواع طرح و رنگ ساخته میشوند و یکی از مشکلات همیشگی آنهایی که از تختخواب استفاده میکنند مشکل بهم خوردگی ملحفه آنها میباشد مخصوصا افرادی که به انکارد بودن تخت خود حساس میباشند این مشکل میتواند اعصاب انها را بهم بریزد.

کش هایی که بر روی ملحفه تعبیه شده است به مرور شل خواهد شد یا کلا جوابگوی تخت شما نیست و با کوچک ترین حرکت ملافه نا مرتب خواهد شد. اما با داشتن این گیره ها مشکل شما پایان می یابد.

آیا تجربه بیدار شدن با ملافه پیچیده شده را دارید یا مثل اینکه ملافه ها چندین بار در روز از تشک بیرون می آیند تا مجبور شوید هر روز ملافه ها را دوباره بپوشانید ، از این کار اذیت می شوید.یکی از کار های خانوم های خونه ، مرتب کردن ملحفه های روی تخت است، چرا که به محض خوابیدن، ملحفه ها حرکت میکند گیره کشی نکهدارنده ملحفه تخت یک محصول برای حل این مشکل خواهد بود این کالا زندگی شما را راحت تر می کنند. با بست های ملافه ای ما و دیگر هرگز نگران تخت نامرتب و چروکیده نباشید. نگهدارنده پشت تخت خواب همه این مشکلات را رفع کرده است.

تخت خواب چیست :

تختخواب از چند قسمت تشکیل شده است دارای بدنه ، پایه ، تشک و ملافه روی آن قرار میگیرد یکی از اصلی ترین ابزاری که در اتاق خواب امروزه به کار می رود تختخواب است که در این شرایط اقتصادی بدون شک باید در نگهداری تخت خواب دقت نمایید.

نکته مهم برای خرید تخت خواب :

قبل خرید تختخواب حتما آن را بو نمایید. چون بعضی از تختخواب ها به خاطر این که چوب و رنگ نامرغوبی دارند بوی بدی هم میدهند اگر شما آلرژی داشته باشید بدون شک برای شما مشکل آفرین خواهد شد چون بوی این رنگ ها باعث می‌شود بیماری شما را تشدید نمایند.

گیره نگهدارنده ملحفه تخت

بالا بردن عمر تشک تختخواب :

با گران شدن تمام محصولات طبیعتا هیچ کس دوس ندارد وسیله ای که میخرد خراب شود برای بالا بردن طول عمر تختخواب ها سعی کنید هر چند ماه تشک تخت خواب را با برس جارو برقی جارو بکشید تا گردو غبارش خارج شود. هر چند ماه تشک را بچرخانید و برعکس یا پشت رو نمایید به زبان ساده تر از همه نقاط تخت نوبتی استفاده نمایید .تا جایی که میتوانید فشار غیر عادی رو تشک وارد نکنید.

فرق تشک و خوشخواب :

تشک خوش خواب از فنر، موکت، نمد، یونولیت و فوم سرد تشکیل شده است ، اما تشک های معمولی از فنر تشکیل شده اند یا ابر و مواد پرکننده نظیر پر و پشم در آنها قرار داده میشود.

 

کش نگهدارنده ملحفه

 

کش نگهدارنده روتختی نظم دهنده ملحفه چیست :

کش نگهدارنده روتختی از چهار گیره تشکیل شده است که کار این گیره ها نگه داشتن گوشه پارچه ملحفه تخت می باشد. این گیره ها ملحفه های شما را را از چهار گوشه سفت میکشد. با قرار دادن این گیره ها روی پارچه دیگر نگران درآمدن ملحفه از روی تخت نخواهید بود و همیشه ملفه تخت شما منظم هستند. دارای تسمه های تنظیم کننده طول برای هر سایز تشک که این مشکل را برای شما حل میکنید و مهم نیست ملافه تخت شما چه اندازه باشد.

گیره نگهدارنده رو تختی

جنس گیره تخت از چیست :

جنس گیره ها از جنس کرومی استیل و مقاوم هستند.البته اگر پارچه شما نازک است و امکان دارد پاره شود میتوانید لای گیره پارچه ای بگذارید تا ضخیم تر شود.

کاربرد های دیگر نگهدارنده ملحفه تخت :

این کش نگهدارنده ملحفه برای نگه داشتن روکش صندلی مبلمان میز ناهار خوری تخت خواب کودک روکش صندلی ماشین خودرو و روکش ابزار و …. کاربرد دارد . بعد از هر بار شستن ملافه تختخواب گیره ها را به آرامی و دقت در چهار طرف ملحفه نصب نمایید بعدش ملحفه را روی تشک بکشید.

 

نکته ناگفته در مورد گیره های ملحفه تخت :

همیشه به یاد داشته باشید گیره نگهدارنده ملحفه تشک را همان مقدار که نیاز است پارچه ملحفه در داخلش قرار دهید باز نمایید چون با فشار بی مورد ممکن است گیره این محصولات خراب شوند.در صورتی که امکان میدهید پارچه ملافه نازک است یک لایه پارچه دیگر روی گیره بگذاریدتا اسیبی به پارچه وارد نشود.

گیره نگهدارنده تختخواب

راهای دیگر بجای استفاده از گیره ملافه چیست :

اگر در خانه گیره ملافه در دسترس نبود میتوانید و سوالتان اینجاست چگونه روتختی را فیکس کنیم از سنجاق قفلی استفاده نمایید و سنجاق قفلی و پارچه را روی پارچه تشک نصب نمایید البته ممکن است به مرور سجاق قفلی از ملافه خارج شود اما راه حل دیگر این است که تمام درو ملافه کاملا با کش بدوزید یا در داخل شیار تعیبه شده ملافه تخت خواب کش قرار دهید تا مشکلتات حل خواهد شد اما با دشتن گیره نگهدارنه دیگر این دردسر ها را نخواهید داشت.

قیمت: 75.000 تومان

ارسال شده در تاریخ 15 اکتبر 2021 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 5,913
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.