عکس خوشگل لیلا اوتادی بازیگر مشهور زیبای زن ایرانی عید 97

عکس خوشگل لیلا اوتادی بازیگر مشهور زیبای زن ایرانی عید 97

عکس خوشگل لیلا اوتادی در سال 97,عکس های لیلا اوتادی بازیگر زیبای زن ایرانی,زیباترین تصاویر لیلا اوتادی,لیلا اوتادی رابطه مخفی با بازیگر مرد ایرانی,عکس لو رفته لیلا اوتادی در پارتی شبانه,عکس لختی لیلا اوتادی,لیلا اوتادی و عکس بی حجاب ,عکس بی روسری لیلا اوتادی,لیلا اوتادی خوشگترین بازیگر زن سال 97,فیلم رابطه نامشروع لیلا اوتادی

عکس خوشگل لیلا اوتادی بازیگر مشهور

عکس های جدید لیلا اوتادی بازیگر زیبای زن ایرانی

لیلا اوتادی بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد  چهاردهم مرداد ماه سال 1362 در تهران می باشد.

تحصیلات لیلا اوتادی دانش‌آموخته رشته ی معماری داخلی از دانشگاه تهران است . در کودکی برای بازی در یک فیلم  سینمای  «کیمیا» به کارگردانی احمد رضا درویش به او پیشنهاد شد اما خانواده‌اش بخاطر رسیدگی به امور تحصیلی مانع این امر شدند.

عکس خوشگل لیلا اوتادی بازیگر مشهور

ازدواج و همسرش

لیلا اوتادی تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. در برخی از سایتها خبری مبنی ازدواج وی باجواد نکونام بازیکن فوتبال شده است که این خبر صحت ندارد و شایعه ای بیش نیست.

کار خود را بعنوان بازیگر ابتدا از سینما و با فیلم «چشمان سیاه» به کارگردانی ایرج قادری در سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و با بازی در «بید مجنون» مجیدی و سریال «مهر و ماه» در سال ۸۲۲ نامش به عنوان بازیگری جدی مطرح شد. آخرین کار تلویزیونی وی حضور در سریال ارام میگیریم در نقش آوا می باشد که زمستان 95 از شبکه دو پخش میگردد.

 

لیلا اوتادی

عکس های جدید لیلا اوتادی

لیلا اوتادی لیلا اوتادی
لیلا اوتادی
لیلا اوتادی لیلا اوتادی لیلا اوتادی لیلا اوتادی
لیلا اوتادی لیلا اوتادی لیلا اوتادی لیلا اوتادی

تصاویری از تیپ و مدل بستن شال و روسری بازیگر معروف سینما لیلا اوتادی

لیلا اوتادی متولد ۱۴ مرداد سال ۱۳۶۲ در تهران است و یکی از بازیگران با استعدادی است که سینمای ایران را به رخ همه می‌کشد. او صورت بسیار زیبایی دارد و به قول خودمان نیز بلد است چگونه لباس بپوشد. لیلا اوتادی از سال ۸۱ و با بازی در فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری وارد عرصه‌ی بازیگری شده است و توانسته استعداد خود را در این زمینه نیز نشان دهد.

 

مدل لباس پوشیدن او همیشه برای من جالب و زیبا بوده است.لیلا اوتادی علاوه بر زیبایی که در فیلم‌هایش دارد، همیشه در زندگی معمولی خود نیز خوش‌‌پوش و زیبا است. برای همین تصمیم گرفتم تا مدل شال و روسری بستن او را در موقعیت های مختلف جمع‌آوری کنم تا بیشتر با مدل لباس پوشیدن او آشنا شویم.

 

تصاویری که در ادامه در سایت نازوب خواهید دید مربوط به سبک شال بستن لیلا اوتادی در موقعیت‌ های مختلف است. از نظر من او در عین سادگی بسیار  زیبا لباس می‌پوشد. امیدوارم از این تصاویر خوش‌تان بیاید و سبک شال بستن او را یاد بگیرید.

 

مدل بستن شال و روسری به سبک لیلا اوتادی

مدل بستن شال و روسری به سبک لیلا اوتادی

مدل بستن شال و روسری به سبک لیلا اوتادی

ارسال شده در تاریخ 4 مارس 2018 توسط مدیریت با موضوع عکس و بیوگرافی
بازدید : 17,461
دیدگاه خود را ارسال کنید ( ۱ دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

  • به نظرم لیلا اوتادی در مقابل زیباترین بازیگر و دختر ایران رزیتا دغلاوی نژاد که دختر مشهور عروسکی ایرانم هست چیزی حدود صفره رزیتا خیلی خیلی زیباست و دل ربا و رکورد زیبایی رو تو دنیا با چهره ای کاملا عروسکی و شگفت انگیز اونم بدون هیچگونه عمل زیبایی شکسته و اسطوره زیبایی جهانه هیچ سوپرمدل و بازیگر و دختر و زنی در زیبایی و جذابیت و لوندی و عشوه گری و خوش هیکلی و کمر باریکی انگشت کوچیکه رزیتا دغلاویم نمیشه

  • ©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.