مصدومان چهارشنبه‌سوری در همدان به ۱۵۳ نفر رسید

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: شمار مصدومان مرتبط با چهارشنبه سوری این استان از ابتدای اسفندماه تاکنون به ۱۵۳ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، محمدرضا شکوهی در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: از این تعداد مصدوم ۸۵ نفر مربوط به همدان،۱۳ نفر اسدآباد، ۱۳ نفر ملایر، ۱۰ نفر نهاوند، هشت نفر تویسرکان، هفت نفر کبودرآهنگ و چهار نفر رزن و فامنین چهار نفر است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۱۳۹ نفر مرد و ۱۴ نفر زن بودند اعلام کرد: ۵۲ نفر از مصدومیت ها آسیب به چشم، ۳۲ نفر آسیب به دست، ۳۲ نفر آسیب به صورت، هفت نفر خونریزی و بریدگی، ۱۲ نفر آسیب به پا، چهار نفر آسیب به شکم، ۲ نفر قطع عضو، یک نفر تخلیه چشم و یک نفر اعزام به تهران بوده است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ همدان افزود: در بین مصدومان، سه نفر سه ساله و چهار نفر چهار ساله بودند و ۸۰ درصد مصدومان بین ۱۲ تا ۲۰ سال سن دارند.

شکوهی ادامه داد: ۲ نفر از پرسنل نیروی انتظامی و سه نفر نیروی بسیج و ۲ خودرو اورژانس در حین ارائه خدمات دچار آسیب شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: امسال تیم‌های اورژانس همدان چهارشنبه پایان سال در ۲۹ نقطه استان مستقر شده و ۶۵ پایگاه با ۵۱۲ نفر نیروی انسانی، بخش سوختگی بیمارستان بعثت و بخش اورژانس بیمارستان‌های استان در آماده باش کامل بودند.

شکوهی خاطرنشان کرد: پارسال ۲۳۸ نفر در این استان بر اثر ساخت و یا استفاده از مواد محترقه آسیب دیدند که ۹ نفر از آنها قطع عضو داشتند.

 

ارسال شده در تاریخ 14 مارس 2024 توسط intakweb intakweb با موضوع عکس و بیوگرافی
بازدید : 40
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.