عکس دختران ساپورت پوش ایرانی در خیابان معضل جامعه +18

عکس دختران ساپورت پوش ایرانی در کوچه و خیابان

عکس دختران ساپورت پوش تهرانی جدید و بد حجاب با تصاویر زنان ساپورت پوش بدن نما در سال 2020 که دختر ساپورت پوش مورد تجاوز قرار گرفت,جدیدترین عکسهای ساپورت پوش دختران ایرانی,داف خوشگل ساپورت پوش,عکس مبتذل دختر ساپورت پوش,ساپورت پوشان لخت دختر ایرانی

دخترهایی که در خیابان ساپورت می پوشند

هر چه جذب تر بهتر؛ این چیزی است که در سال های اخیر به عنوان مد رایج شناخته می شود. چند سالی است پوشیدن شلوارهای چسبان به مد رایج تبدیل شده و پای ساپورت ها هم به میان آمده است؛ ساپورت هایی که به دلیل ضخامت شان پاها را نمایش نمی دادند و به همین دلیل از مهمانی های زنانه به خیابان ها وارد شوند.

اینکه صاحبنظران حوزه مد از ساپورت ها چه می گویند و نمایندگان مجلس چه نظری در مورد این پوشش دارند، موضوع مطلب ما نیست. در این مطلب نظر کارشناسان پوست، زنان و گوارش را در مورد مشکلاتی که ساپورت پوشی با خود به همراه می آورد، پرسیدیم.

عکس دختران ساپورت پوش ایرانی در خیابان معضل جامعه +18

دختران ساپورت پوش

به پوست تان خون نمی رسد

لباس های تنگ خونرسانی به پوست را کاهش می دهند و بیشتر از آنچه تصور می کنید به بافت های زیرین بدن تان آسیب می رسانند. وقتی شلوار تنگ یا ساپورت می پوشید، این بافت های زیرین در بدن تان دچار آسیب های جدی می شوند اما نشانه این آسیب دیدگی ها خیلی زود آشکار نمی شود. شاید همین تاخیر در بروز نشانه ها باعث شود مدت بیشتری از این لباس ها استفاده کنید و فرصت درمان به موقع مشکلات ایجاد شده را از شما بگیرد.

اعصاب تان آسیب می بیند

اعصاب در تمام قسمت های بدن شما حضور دارد و کوچکترین اشتباهات شما می تواند به آنها آسیبی جدی وارد کند. اعصاب پوست قسمت های زیرین بدن بر اثر پوشیدن شلوار تنگ و ساپورت آسیب می بیند اما چون علامت آسیب دیدگی مخفی است، شما متوجه این آسیب دیدگی نخواهید شد.

کسانی که مدام از ساپورت و شلوارهای تنگ استفاده می کنند، بعد از مدت نسبتا طولانی بعضی نواحی پوست شان گز گز کرده و به مرور وسعت و شدت این نشانه ها گسترش پیدا می کند. یک نوع عارضه عصبی به نام meralgia paresthetica وجود دارد که زخم یا ضایعه پوستی ایجاد نمی کند اما قسمت ران پا را دچار درد می کند و عجیب نیست اگر ساپورت پوش ها بعد از چند سال مجبور به تحمل این درد شوند.

نابارور می شوید

تنها خانم ها نیستند که مشتری شلوارهای تنگ و فاق کوتاه و ساپورت هستند. سال هاست برخی آقایان هم به جمع طرفداران شلوارهای تنگ و فاق کوتاه اضافه شده اند. یکی از آسیب های جدی ناشی از پوشیدن شلوارهای تنگ برای مردان، ناباروری است.

علت این است که اسپرم در بیضه تولید می شود و حرارت مناسب برای تولید اسپرم ۳۳ درجه سانتیگراد است اما آقایانی که این پوشش را انتخاب می کنند، این اندام را در تماس با پوست بدن قرارت می دهند و این اتفاق به بالا رفتن حرارت آنها می انجامد. تداوم چنین حالتی بدن را دچار اختلال تولید اسپرم می کند یا اسپرم های ناهنجار تولید می شوند که توانایی بارور کردن ندارند.

بد بو می شوید

بد بویی یکی از عوارض شایع ساپورت پوشی است. کسانی که ساپورت و شلوار تنگ می پوشند، معمولا متوجه بوی بد عرق در اندام تناسلی و پاهایشان می شوند. ساپورت ها تنگ هستند و باعث گرم شدن سطح پوست می شوند. باکتری هایی که روی سطح پوست زندگی می کنند، بر اثر گرما تجزیه می شوند و مواد بودار می سازند.

هر چه زمان پوشیدن ساپورت یا شلوار تنگ بیشتر باتشد، پوست گرم تر می شود و بیشتر عرق می کند، در نتیجهباکتری های بیشتری تجزیه می شوند و بوی بد بیشتری هم ایجاد می شود. شاید در اوایل برطرف کردن این بدبویی با شستشو و شوینده های خوشبو آسان باشد اما در طولانی مدت از بین بردن این بوی بد کار سختی می شود که با شستشو هم قابل برطرف شدن نیست.

لکه دار می شوید

meralgia paresthetica یک بیماری قارچی است که در محیط گرم و مرطوب به وجود می آید. جوان ها بیشتر مستعد ابتلا به این بیماری هستند. پوشیدن ساپورت یا شلوار تنگ، ابعث گرما و تعریق بیشتر می شود و در نتیجه پایین تنه را به محیط مطلوب meralgia paresthetica تبدیل می کند. لکه های بزرگ یا کوچک قهوه ای از نشانه های این بیماری هستند که بر پوست های روشن و لطیف آشکارتر دیده می شوند.

ویژگی لکه های meralgia paresthetica این است که گاهی حتی پس از درمان هم مدتی روی پوست باقی می مانند. شاید ساپورت پوشش ارزانقیمت و در برخی مواقع زیبایی باشد اما نباید فراموش کرد که این لباس های تنگ که انواع نخی و خنک شان کمتر پیدا می شود، می توانند چنین مشکلاتی را هم ایجاد و هزینه و انرژی زیادی را برای درمان طلب کنند.

کهیر می زنید

پوشیدن ساپورت و شلوار تنگ باعث بروز کهیر فشاری تاخیری می شود. به این ترتیب که چهار تا شش ساعت بعد از پوشیدن آنها لکه های کهیر نمایان می شوند و معمولا با تورم، خارش و سوزش و درد همراه هستند. برای از بین رفتن آثار کهیر فشاری، هشت تا ۷۲ ساعت زمان لازم است. کهیر فشری گاهی سردرد، حالت ضعف و خستگی هم ایجاد می کند.

شاید باورکردنش سخت باشد که تنها یک پوشش می تواندتا این اندازه به سلامت افرادآسیب بزند اما واقعیت این است که تحت فشار قرار دادن پوست، اعصاب و اندام ها، مشکلاتی جدی و ماندگار را برای شما به همراه می آورد. دچار اگزمای تماسی می شوید. پوشیدن شلوارها و ساپورت های پلاستیکی، تنگ و ضخیم، راه را بر جریان هوا می بندد و به پوست اجازه نفس کشیدن نمی دهد.

همچنین مواد پلاستیکی به کار رفته در ساپورت نوعی حساسیت پوستی به اسم اگزمای تماسی را به وجود می آورد. مواد حساسیت زا در تماس طولانی و مستقیم با پوست قرار دارند و به درون آن نفوذ می کنند و در نتیجه پایین تنه دچار قرمزی و خارش و پوسته پوسته شدن می شود.

شاید ساپورت پوش ها از دلیل دچار شدن به این مشکل بی خبر باشند و با کرم ها و لوسیون های مختلف برای برطرف شدن این مشکلات تلاش کنند اما با وجود دیدن اثرهای موقتی، تا زمانی که فرد پوشش مناسبی را انتخاب نکند، نمی تواند انتظار برطرف شدن کامل این عوارض را داشته باشد.

پوشیدن ساپورت بهداشتی نیست

پوشیدن شلوار تنگ یا ساپورت در واقع با بهداشت فردی مغایرت دارد و باعث ابتلا به عفونت و بیماری های دستگاه تناسلی زنان می شود. یکی از این مشکلات عفونت کاندیدیاز است. اندام تناسلی زنی که ساپورت پوشیده به دلیل گرما و تعریق، مرطوب می شود و ساعت ها به همان شکل باقی می ماند.

اگر بدن شما هم مستعد ابتلا به این عفونت هاست و بعد از یک دوره درمان باز هم مشکلات قبلی سراغ تان می آید، بهتر است به جای ساپورت یا شلوار تنگ، لباس هایی بپوشید که از الیاف طبیعی مثل نخ و پنبه تهیه شده باشند و مانع عبور جریان هوا نباشند.

اگر به چنین لباس هایی دسترسی ندارید، لااقل پوشش های گشادتر و نازکتری را انتخاب کنید که اجازه تعریق بیش از اندازه و رشد باکتری ها را به آنها نمی دهند.

معده شما در خطر است

پوشیدن ساپورت به تنهایی نمی تواند برای اندام های داخلی و دستگاه گوارش مشکلی ایجاد کند، مثلا در عمل هضم موثر نیست ولی افرادی که از قبل به ریفلاکس معده دچار هستند، نباید شلوار تنگ بپوشند چون باعث می شود محتویات معده به مری بریزد و بیماری شان را تشدید می کند.

برای اینکه بدانید ریفلاکس معده دارید یا خیر، کافی است ببینید آیا به اصطلاح ترش می کنید یا نه. اگر اینطور بود، برای معالجه هم به پزشک مراجعه کنید و هم لباس تنگ نپوشید.

برخی تحقیق ها هم ثابت کرده اند که کمر تنگ شلوار، در طولانی مدت خطر ابتلا به سرطان معده را بیشتر می کند و عجیب نیست اگر ساپورت پوشانی که از این لباس تنگ استفاده می کنند، بیشتر در معرض چنین خطری قرار بگیرند.

عکس های دختران بد حجاب تهرانی

عکس های دختران بد حجاب و دختران ساپورت‌ پوش تهرانی

عکس دختران ساپورت پوش ایرانی در خیابان معضل جامعه +۱۸

عکس دختران ساپورت پوش ایرانی در خیابان معضل جامعه +18

عکس های دختران ساپورت‌ پوش تهرانی

عکس های دختران بد حجاب و دختران ساپورت‌ پوش تهرانی

عکس های دختران بد حجاب و دختران ساپورت‌ پوش تهرانی

هر چه جذب تر بهتر؛ این چیزی است که در سال های اخیر به عنوان مد رایج شناخته می شود. چند سالی است پوشیدن شلوارهای چسبان به مد رایج تبدیل شده و پای ساپورت ها هم به میان آمده است؛ ساپورت هایی که به دلیل ضخامت شان پاها را نمایش نمی دادند و به همین دلیل از مهمانی های زنانه به خیابان ها وارد شوند. اینکه صاحبنظران حوزه مد از ساپورت ها چه می گویند و نمایندگان مجلس چه نظری در مورد این پوشش دارند، موضوع مطلب ما نیست. در این مطلب نظر کارشناسان پوست، زنان و گوارش را در مورد مشکلاتی که ساپورت پوشی با خود به همراه می آورد، پرسیدیم. اگر شما هم طرفدار این نیمچه شلوارهای چسبان هستید، بد نیست در ادامه این مطلب با مشکلاتی که ممکن است گریبان تان را بگیرد، آشنا شوید.

عکس های دختران ساپورت‌ پوش تهرانی

عکس های دختران بد حجاب و دختران ساپورت‌ پوش تهرانی

عکس دختران ساپورت پوش ایرانی در خیابان معضل جامعه +۱۸

عکس های دختران بد حجاب و دختران ساپورت‌ پوش تهرانی

اکونومیست تنها نشریه خارجی نیست که در یک ماه اخیر، نوع حجاب در ایران را دست‌مایه نگارش گزارش و ارائه تحلیل کرده باشد. روزنامه الشرق‌الاوسط نیز که به عنوان یکی از نشریات پرطرفدار جهان عرب شناخته می‌شود، در گزارشی که مدعی است، مشاهدات عینی گزارشگر این روزنامه است، به تفاوت‌های پوشش ایرانیان، پیش از انقلاب، زمان جنگ و دهه اخیر پرداخته و از تغییر و تنوع رنگ لباس‌ها در عرصه‌های عمومی به عنوان «انقلاب رنگین» یاد کرده است… رویکرد این دو نشریه در تحلیل مدگرایی جوانان ایرانی و تحولات سال‌های اخیر در عرصه مد، بیش از آنکه فرهنگی باشد، دارای رنگ و بوی سیاسی است. البته نشانه‌های این رویکرد نه فقط از سوی تحلیلگران و رسانه‌های خارجی که در ایران نیز بسیار شایع است. آن گونه که «حجاب» گروهی از زنان ایران در نگاه برخی سیاستمداران و ناظران، خاصیت فرهنگی- اجتماعی خود را از دست داده و به مثابه سوژه‌ای صرفاً سیاسی- امنیتی به آن نگریسته می‌شود.

این نگرش اکنون در اواخر تابستان که تنوع رنگ‌ها در لباس‌ها و پوشش‌های زنانه به اوج رسیده و البته در شرایطی که تن‌پوشی به نام «ساپورت» با رنگ‌ها و طرح‌های متنوع به پوشش اغلب دختران و زنان تبدیل شده، شدت گرفته است. تصور اینکه کسانی در خارج از مرزهای ایران برای تضعیف بنیان خانواده و تهاجم فرهنگی، استفاده از این نوع پوشش را ترویج می‌کنند. برای مثال، برخی سایت‌های تندرو، پای برخی رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی مانند شبکه «من و تو» را نیز به میان کشیده‌اند. تحلیل این رسانه‌ها چنین است که مجریان این شبکه با پوشیدن «ساپورت» و «شلوارهای بدن‌نما و چسبان» قصد ترویج و تخریب ارزش‌ها و باورهای جامعه ایرانی را دارند. از سوی دیگر، برخورد نهادهای انتظامی با کسانی که اقدام به پوشیدن مانتوهای رنگی و به ویژه ساپورت کرده‌اند نیز تشدید شده است.

اگرچه در روزهای منتهی به انتخابات و پس از انتخابات، حضور نیروهای موسوم به «گشت امنیت اخلاقی» در سطح شهرها روبه کاهش گذاشت؛ اما تصاویری که در ماه‌های اخیر از حواشی برگزاری کنسرت‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شود، گواهی بر تشدید برخوردهاست. برخوردهایی که البته به نظر می‌رسد، فاقد معیاری مشخص است که نه‌تنها دارندگان پوشش‌های تنگ یا کوتاه که صاحبان پوشش‌های رنگی را نیز در‌بر گرفته است.

اما اکنون این «ساپورت‌پوشان» هستند که بیش از سایرین در مظان برخورد گشت ارشاد قرار دارند؛ همان گونه که درگذشته، بانوان چکمه‌پوش بودند. سال ۱۳۸۶ بود که «سردار اسماعیل احمدی‌مقدم» فرمانده نیروی انتظامی در توجیه برخورد با کسانی که چکمه‌های بلند به پا می‌کردند، آن را مصداق «تبرج» یا «خودنمایی» دانست. اما نه بانوان ایرانی پایشان را از این نوع چکمه‌ها بیرون کشیدند و نه فروشندگان، این کالا را از ویترین‌هایشان پایین آوردند. البته ممکن است برخی از انواع پوشاک مانند «شلوار کوتاه» یا «مانتوی کوتاه» که در سال‌های مختلف با اخم ماموران گشت امنیت اخلاقی مواجه شده است، با کاهش تقاضا در بازار این نوع کالاها نیز افت کرده باشد؛ اما تردیدی نیست که این کاهش تقاضا به دلیل برخورد نیروی انتظامی رخ نداده است، بلکه ظهور مدهای جدید، سبب‌ساز کاهش طرفداران این نوع پوشش‌ها شده است.

حال در شرایطی که این نوع کالاها در بازار به وفور یافت می‌شود، پرسش اینجاست که چرا این مصرف‌کنندگان هستند که همواره با برخورد نیروهای انتظامی مواجه می‌شوند؟ یا در شرایطی که طرف عرضه، یله و رها شده است، کنترل طرف تقاضا شدنی است؟ و پرسش دیگر اینکه وقتی تقاضا برای کالایی رو به افزایش است، می‌توان با برخوردهای قهری از مصرف آن جلوگیری کرد یا در برابر عرضه قانونی یا غیر‌‌قانونی آن سد بست؟ اگرچه تاکنون اشکال حجاب و مدگرایی در میان مردم ایران از ابعاد سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی مورد واکاوی قرار گرفته است، اما ما در پرونده پیش رو قصد داریم از زاویه «اقتصاد» به آن بنگریم.

ساپورت چیست؟
یک سال و اندی می‌شود که «ساپورت» کالایی که ایرانیان درگذشته‌ای نه‌چندان دور، عنوان «جوراب‌شلواری» را بر آن می‌نهادند، مد شده است. بر کسی معلوم نیست که چرا حالا آن را ساپورت می‌خوانند؛ واژه‌ای انگلیسی که در زبان فارسی به «حمایت‌کننده» معنا می‌شود. ساپورت در گذشته به صورت ساده، با کفه و در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شد و بعدها نمونه منقش و بدون کفه آن نیز به بازار آمد. نرخ این کالا نیز متفاوت است؛ از حدود ۱۵ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان که برای نمونه‌های مرغوب آن قیمت‌گذاری شده است.

ساپورت‌ها از کجا ساپورت می‌شوند؟
اما ساپورت‌هایی که به این حد از فراوانی رسیده است، چگونه سر از بازار ایران در می‌آورد؟ این پرسش در شرایطی مطرح است که حدود ۱۰ ماه پیش دولت برای کاهش محدودیت‌های ارزی، ثبت سفارش ۷۷ قلم کالا را ممنوع کرد که از قضا، پوشاک نیز در فهرست این اقلام ممنوعه گنجانده شده بود. در حالی ‌که نگاهی به آمار گمرک در سال ۱۳۹۲ نشان می‌دهد که این ممنوعیت برای واردات «جوراب‌شلواری» که ممکن است از نوع ساپورت‌های موجود در بازار باشد، صادق نبوده است. بر اساس این آمار در سال ۱۳۹۲ حدود ۵۲۲۸ دلار کالا با عنوان «جوراب‌شلواری، جوراب‌آلات تراکمی درجه‌بندی‌شده (برای مثال، جوراب‌های واریس)، بدون به کار بردن کفه، کش‌باف یا قلاب‌بافی‌شده» و با وزن ۶۳ کیلوگرم از مبداء «ایتالیا» وارد شده است. ارزش ریالی واردات این کالا نیز حدود ۱۲۹,۶۰۱,۸۵۲ ریال بوده است. با این حساب، چنانچه اندکی در این اعداد و ارقام دقیق شویم، درمی‌یابیم که ارز تخصیص‌یافته به این جوراب‌شلواری‌ها، از نوع مبادلاتی بوده است. آمار واردات این کالا و کالاهایی با عناوین مشابه در سال ۱۳۹۱ نیز رقمی معادل ۷۹۶/۸۴۶ را نشان می‌دهد که البته به نظر می‌رسد این آمار یا دست‌کم بخشی از آن مربوط به پیش از اعمال ممنوعیت‌ها در سال ۱۳۹۱ بوده است.

آنچه بدیهی به نظر می‌رسد، حجم واردات پنج هزار‌دلاری جوراب‌شلواری تکافوی تقاضای موجود در بازار را نخواهد داد. از سوی دیگر گفته می‌شود، حدود ۶۰ درصد ساپورت‌های موجود در بازار از تولید داخل تامین می‌شود. بنابراین با در نظر گرفتن ۶۰ درصد سهم تولید داخل در بازار این کالا می‌توان نتیجه گرفت که بخش بزرگی از ساپورت‌هایی که در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد، جزو کالاهای قاچاق است که ممکن است هم پارچه و هم کالای نهایی از طریق قاچاق وارد کشور شود و کسی جلودار ورود این محموله‌ها به کشور نیست. اما جالب اینجاست که تولید‌کنندگان این کالا نیز به صورت زیر‌زمینی فعالیت می‌کنند. شاید آنان می‌دانند که عرضه، حمل و نقل و نگهداری البسه قاچاق و لباس‌های خلاف عفت عمومی، جرم و قابل تعقیب است.

بر اساس ماده‌۶ قانون «نحوه رسیدگی به تخلفات و مجازات فروشندگان لباس‌هایی که استفاده از آنها در ملاءعام خلاف شرع است یا عفت عمومی را جریحه‌دار می‌کند»‌ در تمامی مواردی که به موجب این قانون، تخلفات مزبور توسط شرکت‌ها، سازمان‌ها یا بنگاه‌هایی صورت‌گرفته که دارای شخصیت حقوقی هستند، مدیرعامل یا مدیرمسوول شخصیت حقوقی، مسوولیت داشته و به حبس از یک تا دو سال محکوم می‌شوند و در موسسات دولتی مدیرعامل یا مدیرمسوول علاوه بر حبس از خدمت نیز منفصل می‌شود.

با این وجود اما کالاهایی که ممکن است از نگاه دولت و حاکمیت برخلاف عفت عمومی باشد، در بازار به وفور یافت می‌شود و به نظر می‌رسد، اجرای این قانون نیز ممکن نیست چرا که باید قوه قضائیه ظرفیت زندان‌های خود را به شدت افزایش دهد. بنابراین چاره این است که ضابطان قضایی همچنان به برخوردهایی که اکنون در سطح شهر یا برج میلاد، هنگام برگزاری کنسرت با دختران و بانوانی که شاید تنها از مد روز تبعیت می‌کنند، ادامه دهند. البته شنیده شده است که در هفته آینده قرار است نشستی مشترک میان مسوولان نیروی انتظامی و دکتر «حسن روحانی» رئیس‌جمهوری، برگزار شود و خط‌مشی جدیدی برای نحوه مواجهه با نوع پوشش مردم ترسیم شود.

 عکس های دختران بد حجاب و دختران ساپورت‌ پوش تهرانی

عکس دختران ساپورت پوش ایرانی در خیابان معضل جامعه +۱۸

عکس های دختران بد حجاب و دختران ساپورت‌ پوش تهرانی

عکس های دختران ساپورت‌ پوش تهرانی

عکس های دختران بد حجاب و دختران ساپورت‌ پوش تهرانی

عکس دختران ساپورت پوش ایرانی در خیابان معضل جامعه +۱۸

عکس های دختران بد حجاب و دختران ساپورت‌ پوش تهرانی

دختران ساپورت‌ پوش تهرانی

عکس های دختران بد حجاب و دختران ساپورت‌ پوش تهرانی

دختران ساپورت‌ پوش تهرانی

عکس های دختران بد حجاب و دختران ساپورت‌ پوش تهرانی

عکس های دختران ساپورت‌ پوش تهرانی

عکس های دختران بد حجاب و دختران ساپورت‌ پوش تهرانی

عکس دختران ساپورت‌ پوش تهرانی

عکس های دختران بد حجاب و دختران ساپورت‌ پوش تهرانی

عکس دختران ساپورت‌ پوش تهرانی

عکس های دختران بد حجاب و دختران ساپورت‌ پوش تهرانی

عکس دختران ساپورت‌ پوش تهرانی

عکس های دختران بد حجاب و دختران ساپورت‌ پوش تهرانی

دختران ساپورت پوش در ایران

ارسال شده در تاریخ 16 دسامبر 2016 توسط مدیریت با موضوع خبر فرهنگی , عکس و بیوگرافی
بازدید : 104,189
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.