عکس های زیباترین چشم های زنان دنیا که حیرت آور است

عکس های زیباترین چشم های زنان دنیا که حیرت آور است

عکس های زیباترین چشم های زنان که 30 زن دارای خوشگل ترین چشم جهان را دارا می باشد.قشنگترین چشمان در دنیا که باعث جذب هر مردی می شود.چشمهایی که باعث تحریک مردان می گردد.

در سایت ایران پاتوق می توانید سی زن برتر که دارای چشمهایی حیرت آور و بسیار زیبا هستند را مشاهده نمایید

زیباترین چشم جهان در سالی که گذشت چه رنگی بود و برای چه شخصی است؟ ما به شما می‌گوییم! عجله نکنید. این مقاله ایران پاتوق را تا انتها بخوانید و ببینید ۳۰ نفر از زیباترین چشم جهان که شما را جادو می‌کنند برای چه کسانی هستند.

زیباترین چشم جهان

عکس های زیباترین چشم های زنان دنیا

با وجود هزاران شعر، صدها هزار آهنگ و بی‌شمار صفت، هنوز هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند جادوی چشم های زیبا را کاملا درک کرده‌است. آبی مانند یک اقیانوسِ آرام، سبز مانند زمرد، قهوه‌ای مانند زمین، خاکستریِ پر رمز و راز یا سیاه گیرا، رنگ چشم‌های زیبا هم خیلی متنوع و هم خیلی جذاب است. کافی است این چشم‌ها با انحناهای ظریف و مژه‌های پرپشت همراه باشد تا انسان را کله پا کند. این چشم‌ها غوغا می‌کنند، می‌درخشند، می‌خندند، گریه می‌کنند، قصه می‌گویند و با هر نگاه ما را مبهوت می‌کنند.

در ادامه زنانی آمده‌اند که در فهرست استایل‌کریز ۳۰ زیباترین چشم جهان را دارند.

۱. آنجلینا جولی

زیباترین چشم جهان

تاریخ تولد: ۴ ژوئن ۱۹۷۵

محل تولد: لس آنجلس، امریکا

حرفه: بازیگر

اگر درباره‌ی زیباترین چشم جهان صحبت کنیم و حرفی از آنجلینا جولی نزنیم توهین به مقدسات است. این زن علاوه بر ایفای نقش‌های برتر، تلاش‌های بشردوستانه و لب‌های گوشتی به خاطر چشم‌های آبی زیبایش معروف است که یکی از جذاب‌ترین و زیباترین چشم جهان محسوب می‌شود.

۲. آیشواریا رای باچان

زیباترین چشم جهان

تاریخ تولد: ۱ نوامبر ۱۹۷۳

محل تولد: منگالور، کارناتاکا، هند

حرفه: بازیگر

وقتی او چندین عنوان زیبا برای خود کسب کرده‌است، نباید عجیب باشد یکی از کسانی است که زیباترین چشم جهان را دارد. بعد از بردن تاج میس ورلد در ۱۹۹۴، ظاهر زیبای آیشواریا، و چشم‌هایی سبز آبی‌اش عناوینی مانند لاله‌ی دنیا و جایگاهی دائمی را در دل میلیون‌ها نفر برای او به ارمغان آورده است.

عکس های زیباترین چشم های زنان دنیا

۳. امبر هرد

زیباترین چشم جهان

تاریخ تولد: ۲۲ آوریل ۱۹۸۶

محل تولد: تکزاس، امریکا

حرفه: بازیگر

امبر هرد زیباترین چهره را در دنیا دارد. نه، این حرف ما نیست، بلکه علم این را می‌گوید. بر اساس نسبت طلایی زیبایی، هرد بهترین چهره‌ی دنیا را دارد. بنابراین جای هیچ شگفتی نیست که بهترین چهره‌ی دنیا دارای زیباترین چشم جهان نیز باشد. کافی است یک نگاه به چشم‌های او بکنید تا بدانید چرا این فهرست بدون او ناقص است.

۴. گیگی حدید

زیباترین چشم جهان - 4

تاریخ تولد: ۲۳ آوریل ۱۹۹۵

محل تولد: لس آنجلس، امریکا

حرفه: مدل

ما می‌توانیم درباره‌ی زیبایی و چشم‌های سبز آبی سحرآمیز او صفحه‌ها و صفحه‌ها بنویسیم یا فقط دراز بکشیم و متحیر این چشم‌ها شویم. من شخصا دومی را ترجیح می‌دهم.

عکس های زیباترین چشم های زنان دنیا

۵. میلا کونیس

زیباترین چشم جهان - 5

تاریخ تولد: ۱۴ آگوست ۱۹۸۳

محل تولد: چرنیوتسی، اوکراین

حرفه: بازیگر

این بازیگر خیلی زود، در سن ۱۵ سالگی با سریال پرطرفدار “That ‘۷۰s Show” شروع کرد و از آن زمان تاکنون به یک زن بسیار زیبا و بازیگری تبدیل شده‌است که می‌توان با آن رویاپردازی کرد. هم‌چنین کونیس از هتروکرومی یا ناهم‌رنگی عنبیه رنج می‌برد، که به چشم‌های او دو رنگ متفاوت داده‌است. چشم چپ او به رنگ سبز زنده است، در حالی که چشم راستش کمی تیره‌تر، تقریبا قهوه‌ای است. او حتی از مشکلات بینایی رنج می‌برد و برای اصلاح بینایی چشم‌هایش را عمل کرده‌است. با این حال دنیا نمی‌تواند حیرت‌زده‌ی چشم‌های درشت، ‌پر احساس و منحصر به فرد او باشد.

۶. آدریانا لیما

زیباترین چشم جهان - 6

تاریخ تولد: ۱۲ ژوئن ۱۹۸۱

محل تولد: سالوادور، باهیا، برزیل

حرفه: مدل

اگر بگوییم آدریانا لیما تجلی زنان جذاب امریکای لاتین است اغراق نکرده‌ایم. چشم‌های آبی او یادآور مرز دریا و ساحل است، جایی که از آن سر برآورده است. چشم‌های او جذاب، پر رمز و راز، و بسیار عمیق است و گیرایی مغناطیسی دارد. عجیب نیست که این زن سال‌ها است آدم‌ها را با چشم‌هایش تحت تاثیر قرار می‌دهد. لیما در ۳۶ سالگی یکی از باسابقه‌ترین مدل‌های برند ویکتوریا سیکرت، و چهره‌ی برندهایی مانند میبلن است. شهرت او بیشتر به خاطر تبلیغات مسابقات سوپر بول و کیا موتورز است.

مطلب مرتبط: ۱۹ پردرآمدترین و زیباترین مدل زن دنیا

۷. شارلیز ترون

زیباترین چشم جهان - 7

تاریخ تولد: ۷ آگوست ۱۹۷۵

محل تولد: بنونی، گائوتنگ، افریقای جنوبی

حرفه: مدل/ بازیگر

وقتی واژه‌ی لعبت را می‌شنوید احتمالا ترون نخستین چهره‌ای است که به ذهن‌تان خطور می‌کند. او در ابتدا به عنوان مدل شروع به کار کرد، اما شخصیت قوی، چشم‌های سبز زیبا، و اجراهای بی‌نظیر که برنده‌ی جایزه شده‌است، او را به یکی از پرطرفدارترین بازیگران هالیوود تبدیل کرده‌است.

۸. مگان فاکس

زیباترین چشم جهان - 8

تاریخ تولد: ۱۶ مه ۱۹۸۶

محل تولد: تنسی، امریکا

حرفه: مدل/ بازیگر

زمانی که پای القای شهوانیت به میان می‌آید، کمتر کسی با مگان فاکس قابل مقایسه است. هرچند او به خاطر لب‌ها و اندام جذابش مشهور است، جذابیت او تا حد زیادی از چشم‌های آبی و عمیق او نشأت می‌گیرد. او تجسم واقعی یک زن افسونگر است.

عکس های زیباترین چشم های زنان دنیا

۹. مارگوت رابی

زیباترین چشم جهان - 9

تاریخ تولد: ۲ جولای ۱۹۹۰

محل تولد: دالبی استرالیا

حرفه: مدل/ بازیگر

یکی دیگر از زیبارویان چشم آبی این فهرست، مارگوت رابی، حرفه‌ی خود را در فیلم‌های مستقل استرالیایی شروع کرد و آدم‌ها او را بیش‌تر با نقشی که در کمدی سیاه “گرگ وال استریت” ایفا کرد به یاد می‌آورند. درباره‌ی چشم‌های او و فریبندگی‌ای که از آن جاری است می‌توان چیزهای زیادی نوشت، اما فقط یک بار به چشم‌های او نگاه کنید تا بفهمید چرا می‌گویند او یکی از جذاب‌ترین چشم‌های دنیا را دارد.

 

۱۰. اما استون

زیباترین چشم جهان - 10

تاریخ تولد: ۶ نوامبر ۱۹۸۸

محل تولد: آریزونا، امریکا

حرفه: بازیگر

درباره‌ی بازیگری که یکی از بالاترین دستمزدهای جهان را دارد و جوایزی مانند جایزه‌ی اسکار، جایزه‌ی آکادمی فیلم بریتانیا، و جایزه انجمن بازیگران فیلم را در جوانی به‌دست آورده چه می‌توان گفت؟ نمی‌توان چیز زیادی گفت. فقط می‌توان این بانوی بسیار زیبا و چشم‌های زیباترش را تحسین کرد. چشم‌های استون با سایه‌ی محوی از سبز و قهوه‌ای بلوطی در کنار مردمک، به اندازه‌ی خودش زیبا و دلنشین است.

۱۱. الیزابت تیلور

زیباترین چشم جهان - 11

تاریخ تولد: ۲۷ فوریه ۱۹۳۲

محل تولد: لندن، ‌انگلستان

حرفه: بازیگر

هالیوود هرگز از بازیگران زن بسیار جذاب خالی نبوده‌است. اما الیزابت با شخصیت فوق‌العاده، زندگی عشقی جالب، و چشم‌هایی که هاله‌ای محو از بنفش دارد، سمبل زیبایی بی‌انتها است که هنوز هم فرمانروای قلب میلیون‌ها نفر است. الیزابت تیلور که بزرگ‌ترین ستاره‌ی زمان خود بود، چشم‌های بنفش و حضور فراموش‌نشدنی او در فیلم‌ها حتی با گذر زمان هم از یاد نمی‌رود.

۱۲. پنه لوپه کروز

زیباترین چشم جهان

تاریخ تولد: ۲۸ آوریل ۱۹۷۴

محل تولد: الکوبنداز، اسپانیا

حرفه: بازیگر/ مدل

آیا در پنه لوپه کروز چیزی وجود دارد که عالی و بی‌نقص نباشد؟ نه. چشم‌های رویایی او به رنگ فندقی، مانند تمام ویژگی‌های دیگرش برای عالی بودن خلق شده‌است. کروز در هالیوود جایگاهی دارد که هر بازیگری به آن رشک خواهد برد. زیبایی چشم‌های کروز به عنوان یک بازیگر خوب فقط به خاطر جذابیت زیبایی‌شناختی نیست، بلکه با استفاده از این زیبایی به شخصیت‌های فیلم‌هایش زندگی می‌بخشد.

عکس های زیباترین چشم های زنان دنیا

۱۳. دیپیکا پادوکونه

زیباترین چشم جهان - 13

تاریخ تولد: ۵ ژانویه ۱۹۸۶

محل تولد: کپنهاگ، دانمارک

حرفه: بازیگر/ مدل

سادگی معنای جدید زیبایی است، و دیپیکا پادوکونه شاهد زنده‌ی آن است. از شخصیت فوق‌العاده‌ی او گرفته تا چال گونه‌ی زیبایش، او به‌طور طبیعی زیبا است. این زیباروی هندی که در سراسر جهان غوغا به پا کرده‌است چشمانی با رنگ عجیب و غریب ندارد، اما گویی چشم‌های سیاه ذغالی او را یک هنرمند دوره‌ی رنسانس نقاشی کرده‌است. مژه‌های پرپشت و ژرف او برای لرزاندن هر قلبی کافی است.

۱۴. آدری هپبورن

زیباترین چشم جهان - 14

تاریخ تولد: ۴ مه ۱۹۲۹

محل تولد: ایکسل، ‌بلژیک

حرفه: بازیگر

هر تعداد بازیگرانی که بیایند و بروند مهم نیست، آدری هپبورن همیشه به عنوان سرمدار واقعی به یاد خواهد ماند. آدری که به عنوان نماد مد و فیلم شناخته شده‌است، با ایفای نقش در فیلم‌های کلاسیک هالیوود مانند “تعطیلات رمی” و “صبحانه در تیفانی” دوران طلایی هالیوود را معرفی کرد. هرچند رنگ چشم‌های او به‌طور رسمی قهوه‌ای ثبت شده‌است، اما رنگ واقعی چشم‌های او هنوز یک راز است. هم‌بازی‌ها و طرفداران چشم‌های او را سبز، خاکستری، آبی و حتی فندقی می‌بینند.

۱۵. اولیویا وایلد

زیباترین چشم جهان - 15

تاریخ تولد: ۱۰ مارس ۱۹۸۴

محل تولد: نیویورک سیتی، امریکا

حرفه: بازیگر

هرچند شهرت او در اصل به خاطر بازی در نقش دکتر رمی در سریال درام پزشکی “House” شبکه‌ی Hit است، اما چشم‌های خیره‌کننده‌ی او در شهرت‌اش بی‌تاثیر نبوده‌است. چشم‌های او وضعیتی دارد که “هتروکرومی” نامیده می‌شود. در اثر این وضعیت چشم‌های او بسته به وضعیت نور به رنگ‌های مختلف در می‌آید. رنگ چشم‌های او از خاکستری اغواکننده به آبی درخشان با رگه‌های سبز تغییر می‌کند.

۱۶. کایرا نایتلی

زیباترین چشم جهان - 16

تاریخ تولد: ۲۶ مارس ۱۹۸۵

محل تولد: تدینگتون، انگلستان

حرفه: بازیگر

گذشته از فک و چانه‌ی رشک برانگیز و مهارت بازیگری استثنایی او، چشم‌های قهوه‌ای این زیباروی بریتانیایی عمیق و آرام است، درست مانند شخصیت او. کایرا با اجراهایی که برای او جوایزی به ارمغان آورده، جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین بازیگران زن هالیوود تثبیت کرده و هم‌چنان ما را شگفت‌زده می‌کند.

عکس های زیباترین چشم های زنان دنیا

۱۷. اسکارلت جانسون

زیباترین چشم جهان - 17

تاریخ تولد: ۲۲ نوامبر ۱۹۸۴

محل تولد: نیویورک سیتی، امریکا

حرفه: بازیگر

شخصیت و تطبیق‌پذیری اسکارلت به عنوان یک بازیگر بانفوذ، قدرتمند، شیرین، و زیبا در چشم‌های سبز زیبایش بازتاب دارد. اجراهای شگفت‌انگیز و حیرت‌آور او در کنار شخصیت کاریزماتیک‌اش او را در فهرست زیباترین چشم جهان قرار داده‌است.

۱۸. امیلیا کلارک

زیباترین چشم جهان

تاریخ تولد: ۲۳ اکتبر ۱۹۸۶

محل تولد: لندن، انگلستان

حرفه: بازیگر

جدا از مردم قبیله کلیسی، مادر اژدهاها نفر بعدی این فهرست زیباترین چشم جهان است. باید اعتراف کنم که من واقعا معتقدم کلارک یک اثر هنری خالص است. این هنرپیشه زیبا، با جاودانه کردن شخصیت خود در نقش دنریس تارگرین، ملکه‌ی تندخوی بزرگ‌ترین سریال تاریخ تلویزیون، به نام بازی تاج و تخت، که ماموریت خود را دنبال می‌کند، علاوه بر مهارت بازیگری که هنرپیشه‌های باتجربه را شرمسار می‌کند، صاحب یک جفت از زیباترین چشم‌های جهان است. چشمان او با سایه سبز درخشان و زیبایی که دارند، احتمالا برای ربودن تمام قلب‌های هفت اقلیم کافی هستند.

۱۹. مدهوبالا

زیباترین چشم جهان - 19

تاریخ تولد: ۱۴ فوریه ۱۹۳۳

محل تولد: بمبئی، هند

حرفه: بازیگر

شاید زیباترین چهره‌ی تاریخ بالیوود مدهوبالا باشد، که مفهوم زیبایی، ظرافت، و جذابیت را در دوره‌ی کلاسیک سینمای هند دوباره تعریف کرده‌است. استعداد و قابلیت او بی‌نظیر است و لبخندش می‌تواند فورا صحنه را روشن کند. شاعران و طرفداران نتوانسته‌اند زیبایی او را در قالب کلمات بگنجانند، اما اگر چشم‌ها می‌توانستند بنویسند، هر نگاه او می‌توانست یک شاهکار ادبی باشد. دشوار است که دقیقا مشخص کنیم چه چیزی به این چشم‌های سیاه و درشت جادو بخشیده، اما کافی است به عکس او نگاهی بکنید تا بدانید هر صحبتی درباره‌ی چشمان زیبا بدون او ناتمام خواهدبود.

عکس های زیباترین چشم های زنان دنیا

۲۰. میلا یوویچ

زیباترین چشم جهان - 20

تاریخ تولد: ۱۷ دسامبر ۱۹۷۵

محل تولد: کیف، اوکراین

حرفه: مدل/ بازیگر

فعالیت حرفه‌ای او به عنوان مدل بسیار زود و در سن ۷ سالگی آغاز شد. این دلیل برای شما کافی است تا چشم‌هایتان را به روی زیبایی یوویچ نبندید. چشم‌های او هاله‌ای سحرآمیز از سبز دارد که درست مثل شخصیت جذاب‌اش است و در قلب طرفدارانش رسوخ می‌کند.

۲۱. کارینا کاپور

زیباترین چشم جهان - 21

تاریخ تولد: ۲۱ سپتامبر ۱۹۸۰

محل تولد: بمبئی، هند

حرفه: بازیگر

چشم سبز در میان زنان آسیای جنوبی چندان عادی نیست، اما هیچ چیز در بیگم بالیوود ما عادی نیست. چشم‌های سبز و افسونگر، زیبایی و ظرافت کارینا در کنار نگرشی که هر زنی دارد، او را سردمدار حقیقی نسل ما می‌کند.

۲۲. الکساندرا داداریو

عکس دختر چشم سبز

تاریخ تولد: ۱۶ مارس ۱۹۸۶

محل تولد: نیویورک سیتی، امریکا

حرفه: بازیگر

هرچند شهرت او به خاطر ایفای نقش آنابس چیس در مجموعه فیلم‌های پرسی جکسون و بسیاری از فیلم‌های دیگر است، اما چیزی که او را در یاد مخاطبان حک کرده‌است چشم‌های بسیار زیبا و درشت به رنگ آبی است. چشم‌های داداریو مطمئنا یادآور یک اقیانوس آرام است که گاهی توفانی می‌شود.

۲۳. کایلی جنر

زیباترین چشم جهان - 23

تاریخ تولد: ۱۰ آگوست ۱۹۹۷

محل تولد: لس آنجلس، امریکا

حرفه: ستاره‌ی تلویزیون واقع‌نما و رسانه‌های اجتماعی

زیبایی کایلی به عنوان جوان‌ترین عضو خاندان کارداشیان – جنر، مراحل دیوانه‌واری را پشت سر گذاشته است. از کلاه گیس رنگی گرفته تا انتخاب لباس‌های غیرعادی، به این ستاره‌ی ۱۹ ساله‌ی تلویزیون واقع‌نما و چهره‌ی رسانه‌های اجتماعی به طور طبیعی سبک و سیاق خاصی الهام می‌شود. با این حال یک چیز همیشه در او ثابت بوده‌است: چشم‌های قهوه‌ای تیره. فقط رنگ چشم‌های کایلی نیست که به او جایگاهی در این فهرست داده‌است، بلکه حالت زیبای چشم‌ها و مژه‌های بلند او نیز موثر بوده‌است.

۲۴. کیت آپتون

زیباترین چشم جهان - 24

تاریخ تولد: ۱۰ ژوئن ۱۹۹۲

محل تولد: میشیگان، امریکا

حرفه: مدل/ بازیگر

آپتون به خاطرعکس‌های مهیج روی کاور Sports Illustrated Swimsuit شناخته‌شده است، اما در عین حال اندام ظریف و پرانحنا و چهره‌ی بلوند و بسیار جذاب‌اش او را به نماد جذابیت و دل‌فریبی تبدیل کرده‌است. هرچند سخت است که نگاه‌تان را از پیچ و خم بدن و موهای بلوند زیبای او برگیرید، اما چشم‌های آبی او نیز یکی از جذاب‌ترین و زیباترین چشم جهان است.

۲۵. کریستن استوارت

زیباترین چشم جهان - 25

تاریخ تولد: ۹ آوریل ۱۹۹۰

محل تولد: لس آنجلس، امریکا

حرفه: بازیگر

کریستن استوارت که بیش‌تر او را به نام بلا می‌شناسیم، چشم‌های سبز زیبا و طبیعی دارد. استوارت با ایفای نقش بلا در سریال تخیلی و عاشقانه‌ی “گرگ و میش” به شهرت رسیده و این شهرت را حفظ کرده‌است. با وجود قابلیت‌های بازیگری خوب، شخصیت کاریزماتیک، و نیز چشم‌های سبز زیبا و درخشان غیرممکن است که در برابر کشش او مقاومت کنید، خواه انسان باشید یا یک گرگینه.

۲۶. کوبی اسمالدرز

زیباترین چشم جهان

تاریخ تولد: ۳ آوریل ۱۹۸۲

محل تولد: ونکوور کانادا

حرفه: بازیگر

اسمالدرز، یا همان‌طور که طرفداران “چگونه مادرت را دیدم” او را می‌شناسند رابین شرباتسکی، فقط یک شخصیت سرزنده و قاطع در صحنه و در زندگی واقعی، یا یک بازیگر عالی نیست، بلکه صاحب زیباترین چشم جهان به رنگ آبی اقیانوس است. ما کاملا تد و بارنی را درک می‌کنیم (شخصیت‌های فیلم “چگونه مادرت را دیدم” که به خاطر دختری به نام رابین دوستی‌شان خدشه‌دار شد، م.). با این چشم‌ها و این نگاه هر کسی ممکن است سال‌ها اسیرش شود.

۲۷. کیتی هلمز

زیباترین چشم جهان - 27

تاریخ تولد: ۱۸ دسامبر ۱۹۷۸

محل تولد: اوهایو، امریکا

حرفه: بازیگر

در طول سال‌ها، هلمز برای ما نقش‌هایی فراموش نشدنی بازی کرده‌است و ظاهری حیرت‌آور داشته‌است اما این همه‌ی داستان نیست، بلکه شاید حضور فوق‌العاده‌ی او در صحنه، ظاهر خوب و زیبا یا لبخند ۱۰۰۰ مگاواتی او باشد. ما دوست داریم باور کنیم چشم‌های فندقی‌اش از او یک سردمدار همیشگی ساخته است که از قلب ما بیرون نمی‌رود.

۲۸. زویی دشانل

زیباترین چشم جهان - 28

تاریخ تولد: ۱۷ ژانویه ۱۹۸۰

محل تولد: لس آنجلس، امریکا

حرفه: بازیگر/ خواننده – ترانه‌سرا

هرچند دشانل در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بازی کرده‌است، اما طرفداران‌اش او را با جس در “دختر جدید” به یاد می‌آورند. اگر سبک و سیاق تحسین برانگیز و موهای بسیار زیبای او برای مبهوت کردن شما کافی نیست، چشم‌های درشت و آبی بسیار زیبایش به گونه‌ای است که انگار از طریق آنها مستقیما به روح او خیره شده‌اید.

۲۹. آماندا سایفرد

عکس دختر چشم سبز

تاریخ تولد: ۳ دسامبر ۱۹۸۵

محل تولد: پنسیلوانیا، امریکا

حرفه: بازیگر

آماندا که به خاطر ایفای نقش کارن در کمدی کالت نوجوانان به نام “دختران بدجنس” شناخته‌شده است، فقط به خاطر نگاه معصوم و قابلیت‌های بازیگری‌اش مشهور نیست، بلکه چشم‌های سبز درشت و پراحساس او نیز به همین اندازه در شهرت‌اش نقش دارد. این بازیگر که فعالیت حرفه‌ای خود را در سینما و تلویزیون به‌طور هم‌زمان ادامه می‌دهد، نقش‌های به یاد ماندنی بسیار زیادی ایفا کرده‌است و هم‌چنان توجه طرفدارانش را به خود جلب می‌کند.

عکس های زیباترین چشم های زنان دنیا

۳۰. آلیشا کیز

زیباترین چشم جهان

تاریخ تولد: ۲۵ ژانویه ۱۹۸۱

محل تولد: نیویورک، امریکا

حرفه: خواننده/ بازیگر

آلیشیا چه با صدای قدرتمندش چه با شخصیت کاریزماتیک‌اش، از طریق موسیقی و بازیگری تمام قلب‌ها را در سراسر دنیا از آن خود کرده‌است. چشم‌های قهوه‌ای تیره‌ی آلیشا که گواهی بر ابهت زیاد او است، علت اضافه شدن اسمش به این فهرست بوده‌است.

نمی‌توان زیبایی را رتبه‌بندی کرد، هم‌چنین این فهرست نمی‌تواند جامع و کامل باشد. اما ما فقط سعی کردیم این فهرست انواع زیبایی چشم را از هر حیث در بر بگیرد. نام‌هایی که در این فهرست زیباترین چشم جهان آمده‌است هیچ نظم یا ترتیبی ندارد، برای همین ما تصمیم گرفتیم خودمان را در پرتگاه چشم‌های زیبایشان غرق کنیم.


منبع: stylecraze

۳۰ زیباترین چشم جهان که شما را جادو می‌کنند

ارسال شده در تاریخ 10 آوریل 2018 توسط مدیریت با موضوع خبر فرهنگی , عکس تلگرام , عکس جالب
بازدید : 29,903
دیدگاه خود را ارسال کنید ( 4 دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

  • امیلیا کلارک =❤️

  • چرا چسبیدید به جنسای خارجی؟؟؟ والا تگ همین ایران خودمون رزیتا دغلاوی نژاد دختر معروف عروسکی ایران بدون هیچگونه عمل زیبایی که زیباترین دختر جهانم هست چشم های فوق العاده زیبا و بینظیر و شگفت انگیزی داره که هیچ کدام از اینایی که نام بردید چشم هاشون حتی یک هزارم شم های دکتر رزیتا دغلاوی نژاد زیبایی نداره و اقلا خوشگل نیستن. رزیتا دغلاوی نژاد از هر لحاظ الله زیبایی و خدای زیبایی و جذابیته. ملکه زیبایی جهان و اسطوره تکرار نشدنی زیبایی و جذابیت فقط رزیتا دغلاوی نژاد خاله فرشته مهربون بهترین و دوست داشتنی ترین مجری کودک ایرانه

  • زیباترین صورت و چشمهای دنیارو خانوم من داره

  • زیباترین دختر با خوشگلترین چشم های جهان که زیبایی جذابیت پاکی نجابت معصومیت ایمان عشق با خدا بودن و مهربانی ازش میباره تو کشور خودمونه سلبریتی مشهور بانو دکتر رزیتا دغلاوی نژاد دختر مشهور عروسکی ایران « دختری که رکورد زیبایی و جذابیت رو بدون هیچگونه عمل زیبایی و ارایش در جهان شکسته » همان خاله فرشته مهربون مجری مشهور و برتر برنامه های کودک و نوجوان زیباترین بانوی ایران و جهان و قرن و تاریخه که زیباترین چشم های جهان رو هم داره

  • ©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.