فال روزانه 6 اسفند فال تولد و فال امروز متولدین همه ماهها

فال روزانه 6 اسفند فال تولد و فال امروز متولدین همه ماهها

فال روزانه 6 اسفند

فال و تعبیر خواب,
??? سخنی با متولدین امروز ???

♦️دوست عزیزی که 6 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک
?امسال پتانسیل فراوانی برای کمک به رشد شخصی و موفقیت شما دارد. موفقیت های حرفه ای در نتیجه سخت کوشی ها و زحماتتان به سراغتان خواهند آمد، اما بزرگ ترین موفقیت و رشد را در زمینه تحولات درونیتان تجربه خواهید کرد و درک بهتری نسبت به خودتان، احساسات و توانایی هایتان پیدا خواهید کرد. این شناخت درونی روی تمام جنبه های خارجی زندگیتان نیز تأثیر خواهد گذاشت و رشد حرفه ای و بهبود روابط اجتماعی و خانوادگیتان را نیز برایتان به همراه خواهد داشت. آنهایی که متأهل و در یک رابطه عاطفی هستند بیشتر سال روابط خوبی با طرف مقابلشان خواهند داشت. روی برآورده کردن نیازهای عاطفی یکدیگر تمرکز کنید و به همان اندازه ای که در اجتماع و با دوستان و عزیزانتان وقت می گذرانید به مهمانی های دو نفره رمانتیک هم توجه کنید. مجرد ها هم اگر می خواهند نیمه گمشده خود را پیدا کنند باید سعی کنند بهترین چهره خودشان را به نمایش گذاشته و در فعالیت های اجتماعی بیشتری شرکت کنند.

فال روزانه 6 اسفند,فال روزانه اسفند ,فال اسفند ,فال روزانه 97.12.6,فال 6.12.97,فال امروز 6 اسفند, فال تولد,امروز متولدین همه ماهها,فال حافظ,فال

?? نیمسال اول فال روزانه ??

? متولدین فروردین ? فال روزانه 6 اسفند

امروز مجبور خواهید بود با مخالفت های یک نفر روبرو شوید این مخالفت از جانب کسی است که از بزرگترهای شما بوده و یا مقام مافوقتان است. هرچند گوش کردن به حرف های این شخص اهمیت بسیاری دارد، اما اگر آنچه که می گویند مربوط به کار، زندگی شخصی و یا روش زندگیتان باشد این فقط خود شما هستید که باید در مورد آن تصمیم بگیرید. همیشه هر کاری هم که بکنید بالاخره یک نفر با شما مخالفت خواهد کرد، پس ضمن احترام گذاشتن به طرف مقابلتان همان کاری را بکنید که خودتان صلاح می دانید. سعی کنید در حرف های کسی که دوست دارید دنبال تکه و کنایه نباشید، در غیر این صورت با یک سوء تفاهم بی مورد روز خودتان و عشقتان را خراب خواهید کرد.

? متولدین اُردیبهشت ? فال روزانه 6 اسفند

کمی تنهایی برای همه واجب و ضروری است، اما باید حواستان را جمع کنید که در انزوا فرو نروید و روابط اجتماعی خود را به خطر نیندازید. با خودتان فکر کنید و ببینید چه چیزی باعث شده است که بخواهید از دیگران فاصله بگیرید و سعی کنید این دلیل را از میان بردارید و یا جایگزینی برای آن پیدا کنید. اگر دوستان و یا اعضای خانواده از شما دعوت کردند تا در کنار آنها باشید حتما این دعوت را بپذیرید تا حال و هوایتان عوض شود و از بودن با آنها لذت ببرید. شماهایی که چند وقت از تمام شدن رابطه عاطفیتان می گذرد حالا دیگر باید دست از عزاداری برای عشق از دست رفته تان بردارید و باور کنید که حتما این پایان برای شما آغازی تازه به همراه خواهد داشت.

? متولدین خرداد ?

شما به طور ذاتی از این که در آینده موفقیت های بزرگی در انتظارتان هستند اطمینان کامل دارید و با رضایت کامل حاضر هستید برای به دست آوردن آن چه که می خواهید صبر کنید. با این حال کاسه صبرتان کم کم دارد لبریز می شود و برای رسیدن به خواسته هایتان بیقراری می کنید. نگرش مثبت خود را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید، زیرا مثبت نگری نسبت به نگرش منفی و نا امیدانه اثرات سازنده تری خواهد داشت. امروز حسادت خیلی زود به سراغتان خواهد آمد، اما با نگاهی به ریشه این احساستان خواهید دید که دلیل آن چیزی جز عدم احساس امنیت نیست. اما دلیل این عدم اعتماد به نفس و امنیت چیست؟ شاید وقت آن رسیده که به طو جدی به دنبال جواب این سوال باشید.

? متولدین تیر ?

امروز اعتماد به نفستان در مورد ظاهرتان پایین است، اما بهتر است به فکر این که کجایتان را عمل زیبایی کنید نیفتید. اگر بخواهید خودتان را وارد این فازها کنید هم هزینه فراوانی روی دست خودتان خواهید گذاشت و هم به احتمال زیاد نتیجه ای که می گیرید منفی خواهد بود. به جای این کارها بهتر است سعی کنید با ظاهر خودتان کنار بیایید. اگر خودتان را همین طوری که هستید نپذیرید حتی اگر همه عمل های جراحی زیبایی را انجام دهید هم بالاخره موفق خواهید شد ایرادی در وجود خودتان پیدا کنید. امروز شما می توانید خیلی خوب نقاط ضعف و مشکلات موجود در رابطه عاطفی خود را ببینید، از این فرصت به جای ایرادگیری، برای بهبود بخشیدن به رابطه خود استفاده کنید.

? متولدین مرداد ? فال روزانه 6 اسفند

امروز احساس حسادت در وجود شما برافروخته شده و دارد به شدت آزارتان می دهد. اولین قدم برای مبارزه با این احساس این است که بفهمید چه چیزی و چرا باعث ایجاد احساس عدم امنیت در شما می شود. معمولا حسادت ریشه هایی عمیق تر و جدیتر از آن چیزی دارد که در ظاهر امر به نظر می رسد. اگر نسبت به طرف مقابلتان اعتماد ندارید بهتر است سعی کنید این مشکلتان را حل کنید. امروز نیم نگاهی به آینده ممکن است برای شما کمی نگران کننده باشد، اما بهتر است به هر گونه انرژی منفی یک «نه» محکم گفته و از روز تعطیلتان لذت برده و از ته دل بخندید. فردا و پس فردا و تمام هفته برای فکر کردن به آینده وقت خواهید داشت.

? متولدین شهریور ?

با وجود این که خودتان مطمئن هستید که آینده ای خیلی بهتر از اکنون در انتظارتان است، فعلا کاری در این رابطه از دست شما ساخته نیست، پس سعی کنید تمرکزتان را روی زمان حال بگذارید. امروز هنر و صنایع دستی برای شما بسیار جالب هستند. حتی اگر معمولا بیشتر به سمت ورزش گرایش داشته باشید هم امروز جنبه هنرمند وجودتان فعال شده است و حتی اگر خودتان اهل انجام فعالیت های هنری نباشید هم دلتان می خواهد از آثار هنری خلق شده توسط دیگران لذت ببرید. شاید هم بد نباشد دلتان را به دریا زده و حتی اگر اعتماد به نفس کافی برای انجام کارهای هنری ندارید هم شانستان را امتحان کنید. شاید بتوانید از این طریق به استعدادی نهفته در وجود خود پی ببرید.

?? نیمسال دوم فال روزانه ??

? متولدین مهر ?

امروز کنار آمدن با دیگران می تواند کار سختی باشد و به جای تسلیم شدن در برابر خواسته های دیگران ترجیح می دهید خودتان را از جمع آنها کنار کشیده و در خلوت تنهاییتان فرو بروید. اگر بودن در کنار دیگران برایتان آزار دهنده است و می توانید کمی تنها بمانید حتما همین کار را بکنید، در غیر این صورت سعی کنید صبور باشید و جلوی دهانتان را گرفته و درگیر بحث با دیگران نشوید. امروز شاید با خودتان فکر کنید که بهتر است کمی به خودتان استراحت بدهید و بیخیال کارهایی شوید که در منزل باید انجام دهیدف اما باور کنید اگر از این روز تعطیل برای انجام آنها استفاده نکنید در طول هفته بار انجام این کارها چند برابر خواهد شد.

? متولدین آبان ? فال روزانه 6 اسفند

امروز شما بسیار حساس شده اید و کوچک ترین چیزها هم می توانند چشمانتان را پر از اشک کنند. اگر احساس می کنید نیاز به گریه کردن دارید سعی نکنید جلوی خودتان را بگیرید، این کار باعث احساس رهایی و آرامش شما خواهد شد. این حالت موقتی است و تا فردا خیلی سرحال تر خواهید بود و اوضاع برایتان خیلی بهتر خواهد شد. در حالی که دیگران دارند برای تفریح و خوش گذرانی برنامه ریزی می کنند، اما شما ترجیح می دهید در خانه بمانید و کمی استراحت کنید، با توجه به شرایط روحیتان شاید خودتان فکر کنید این کار به نفعتان است، اما اگر به جمعی دوستانه دعوت شدید خودتان را از شرکت در آن و گرفتن انرژی مثبت از عزیزانتان محروم نکنید.

? متولدین آذر ?

شما حرف های زیادی برای گفتن دارید و کارهای زیادی می خواهید انجام دهید. اما داشتن ایده های خوب تنها نیمیی از قضیه است و عملی کردن این ایده ها همیشه به آن سادگی ها هم که به نظر می رسد هم نیست. بحث کردن در مورد این ایده ها با افرادی که اطلاعات کافی در مورد آنها دارند و می توانند نظرات قابل اعتمادی در مورد آنها داشته باشند به شما کمک خواهد کرد تا از زاویه تازه ای به این موضوع نگاه کنید و تغییرات لازم را در آنها ایجاد کنید. فراموش نکنید که داشتن انگیزه و بلندپروازی برای رسیدن به اهدافتان خیلی خوب است، اما نه در حدی که تبدیل به وسواس شود و روی جنبه های دیگر زندگیتان اثرات منفی داشته باشد.

? متولدین دی ? فال روزانه 6 اسفند

با وجود این که از بودن در کنار دوستانتان لذت می برید هنوز در این فکر هستید که آیا این واقعا همان جایی است که باید باشید؟ هیچ مشکل خاصی در وضعیت فعلی شما وجود ندارد، اما به نظر می رسد که مشکلات و یا تغییراتی در پیش باشند که می توانند موقعیت فعلیتان را عوض کنند. خودتان را برای اتفاقی که نیفتاده است نگران نکنید و در کنار دوستان عزیز و وفادار خود شاد باشید. امروز به نفعتان است که هیچ کار بدون برنامه ریزی و حساب نشده ای را در برنامه هایتان قرار ندهید. در رابطه با هیچ چیزی، از کار گرفته تا روابط شخصیتان، بدون فکر و بررسی کافی تصمیم گیری نکنید و حواستان باشد که زود به دیگران اعتماد نکنید.

? متولدین بهمن ?

امروز با فکر کردن به بحث و درگیری هایی که این اواخر داشته و نقشی که در آن درگیری ها داشته اید خواهید دید آنقدرها هم مهم نبوده اند. تحلیل این وضعیت باعث خواهد شد بفهمید که باید در زمان بحث و جدل به احساسات خود غلبه کرده و با عقل و منطق رفتار کنید. اگر مشکلی دارید که تلاش های زیادی برای حل آن کرده و هنوز نتیجه نگرفته اید شاید وقت آن رسیده که تغییراتی جدی در روش مقابله خود با این مشکل ایجاد کنید. البته باید مواظب باشید و پیش از برداشتن هر قدمی همه جوانب را در نظر گرفته و با شخصی که مورد اعتمادتان است در مورد آن مشورت کنید. کم کم وقت آن رسیده که شروع به خانه تکانی کنید و تمام انرژی های منفی را از خانه خود بیرون کنید.

? متولدین اسفند ?

امروز می خواهید پس از یک هفته شلوغ و درهم و برهم و چالش های درونی و بیرونی کمی به خودتان استراحت بدهید و باتری هایتان را شارژ کنید. سعی کنید با کارهایی که می توانید در خلوت خودتان انجام دهید و یا فعالیت هایی که باعث آرامش ذهنتان می شوند خودتان را برای راه پر فراز و نشیبی که پیش رویتان دارید آماده کنید. امروز خلاقیت شما در درجه بالایی قرار دارد، پس سعی کنید این انرژی را در جه مثبتی به کار گرفته و تغییراتی در محیط زندگیتان ایجاد کنید که آن را برای شما و سایر اعضای خانواده خوشایندتر و راحت تر کند. حالا که چیزی تا سال جدید باقی نمانده است باید از روزهای تعطیل استفاده بیشتری بکنید.

فال و تعبیر خواب
???? نیمسال اول فال حافظ روزانه ????

?? متولدین فروردین ?? فال روزانه 6 اسفند

?شعر:
?گر تیغ بارد در کوی آن ماه
?گردن نهادیم الحکم لله
?آیین تقوا ما نیز دانیم
?لیکن چه چاره با بخت گمراه

?تعبیر:
?بسیار انسان مصممی هستید حتی اگر سنگ هم از آسمان ببارد کاری را که اراده کرده اید به پایان می رسانید. در برابر حکم الهی تسلیممحض هستید. روش تان راه درستی است برای همین خیلی زود به تیجه می رسید. در برابر گناه می ایستید و شیطان را لعنت می کنید. برای رسیدن به حاجت باید راهی سخت و دشوار را تحمل کنید.

?? متولدین اُردیبهشت ?? فال روزانه 6 اسفند

?شعر:
?به آب روشن می عارفی طهارت کرد
?علی الصباح که میخانه را زیارت کرد
?همین که ساغر زرین خور نهان گردید
?هلال عید به دور قدح اشارت کرد

?تعبیر:
?رو به سوی خدا آورید آن وقت دلتان آرام می گیرد و طهارت روح و روان پیدا می کنید. نماز را سر وقت بخوانید تا در بهشت قصر و حور و پری نصیبتان شود. این اضطراب زمانی از بین می رود و به مقصودتان می رسید که عاری از گناه باشید.

?? متولدین خرداد ??

?شعر:
?از سر کوی تو هر کو به ملالت برود
?نرود کارش و آخر به خجالت برود
?کاروانی که بود بدرقه‌اش حفظ خدا
?به تجمل بنشیند به جلالت برود

?تعبیر:
?از نادانی و جهالت خلاص می شوی. راهت را پیدا می کنی اما کمی سختی و ملامت می کشی. هر کسی تا سختی نکشد به راحتی نخواهند رسید. فردی کاردان کمکت می کند تا تو به کمال و جمال برسی. هیچ کس از آینده ی خود خبر ندارد ولی تو آینده ای روشن داری که به تمام نیات دل خود می رسی.

?? متولدین تیر ??

?شعر:
?دوش از مسجد سوی میخانه آمد پیر ما
?چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما
?ما مریدان روی سوی قبله چون آریم چون
?روی سوی خانه خمار دارد پیر ما

?تعبیر: فال روزانه 6 اسفند
?راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

?? متولدین مرداد ??

?شعر:
?عمریست تا به راه غمت رو نهاده‌ایم
?روی و ریای خلق به یک سو نهاده‌ایم
?طاق و رواق مدرسه و قال و قیل علم
?در راه جام و ساقی مه رو نهاده‌ایم

?تعبیر:
?آفرین بر شما که در زندگیتان ریا و دورویی وجود ندارد و پایه و بنیاد زندگی را بر مبنای مهر و محبت گذاشته اید. اما چندی است که چشم به راه و منتظر خبری هستید. به عافیت و سلامت می رسید و مقامتان روز به روز بالاتر می رود. همیشه امیدوار باشید . چشم طلب فقط از خدا داشته باشید که او بشارت رسیدن حاجت و مراد را به شما می دهد.

?? متولدین شهریور ??

?شعر:
?خرم آن روز کز این منزل ویران بروم
?راحت جان طلبم و از پی جانان بروم
?گر چه دانم که به جایی نبرد راه غریب
?من به بوی سر آن زلف پریشان بروم

?تعبیر:
?آرزویی دارید که رسیدن به آن را محال می دانید و مدام به خودتان می گوئید که این کار انجام نمی شود. خودتان را بیمار و رنجور کرده اید و غصه می خورید. نذری کرده اید و متوسل به ائمه شده اید. با خود عهدی بسته اید که اگر انجام شود، تولد دیگری می یابید. انسان های مؤمنی به شما کمک می کنند تا غم این ایام را آسان تر تحمل کنید و از این ورطه نجات یابید و به ستاره ی بخت و اقبال خودتان برسید.

???? نیمسال دوم فال حافظ روزانه ????

فال روزانه 6 اسفند

?? متولدین مهر ??

?شعر:
?شب وصل است و طی شد نامه هجر
?سلام فیه حتی مطلع الفجر
?دلا در عاشقی ثابت قدم باش
?که در این ره نباشد کار بی اجر

?? متولدین آبان ?? فال روزانه 6 اسفند

?شعر:
?صبا وقت سحر بویی ز زلف یار می‌آورد
?دل شوریده ما را به بو در کار می‌آورد
?من آن شکل صنوبر را ز باغ دیده برکندم
?که هر گل کز غمش بشکفت محنت بار می‌آورد

?تعبیر:
?به قولی که به خودت داده ای عمل کن وگرنه غم به دنبال می آوری. اگر این کار را کنی خانه ی دلت روشن می شود. دیگر ترسی از مشکلات نداری، قاصدی خبری برایت می آورد که در آن خبر از لطف و بخشش است. تعجب نکن در اراده ی خداوند هر چیزی امکان پذیر است.

?? متولدین آذر ?? فال روزانه 6 اسفند

?شعر:
?درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد
?نهال دشمنی برکن که رنج بی‌شمار آرد
?چو مهمان خراباتی به عزت باش با رندان
?که درد سر کشی جانا گرت مستی خمار آرد

?تعبیر:
?دنیا پستی و بلندی های زیادی دارد. گاهی خوب و گاهی بد، گاهی خزان و گاهی بهار در هر صورت تو فقط به دوستا ها بیاندیش تا التیام دل بی قرار دیگران باشی. بدون دوست خود را تهی می دانی از خدا می خواهی همین چند صباحی را که زنده هستی در کنار دوست باشی و با دوست بمیری.

?? متولدین دی ?? فال روزانه 6 اسفند

?شعر:
?چو دست بر سر زلفش زنم به تاب رود
?ور آشتی طلبم با سر عتاب رود
?چو ماه نو ره بیچارگان نظاره
?زند به گوشه ابرو و در نقاب رود

?تعبیر: فال روزانه 6 اسفند
?هر تیری که می اندازی به سنگ می خورد و نمی توانی به مراد دلت دست پیدا کنی. گاهی برای تفریح کارهایی می کنی که خیلی زود هم پشیمان می شوی. اصلا” فکر نمی کردی که راه عشق اینقدر سخت باشد. از خدا بخواه تا راه راست را به تو نشان دهد تا بتوانی راحت تر به معشوق برسی.

?? متولدین بهمن ?? فال روزانه 6 اسفند

?شعر:
?ای آفتاب آینه دار جمال تو
?مشک سیاه مجمره گردان خال تو
?صحن سرای دیده بشستم ولی چه سود
?کاین گوشه نیست درخور خیل خیال تو

?تعبیر:
?از زمانی که به دنیا آمدید تا آخر عمر خویش روی بدی را نخواهید دید. چهره و طینت زیبایتان ورد زبانهاست پس چرا غمگین شده اید و اینقدر اشفته حالید. دست از قهر و کینه بردارید که فالتان بسیار فرخنده است. پیشقدم شوید، مژده ای به شما می دهند و حق وفا را به جا آورید.

?? متولدین اسفند ??

?شعر:
?سحر بلبل حکایت با صبا کرد
?که عشق روی گل با ما چه‌ها کرد
?از آن رنگ رخم خون در دل افتاد
?و از آن گلشن به خارم مبتلا کرد

?تعبیر:
?خود کرده را تدبیر نیست. همت کن از دوست کمک بخواه. ریا و حیله را کنار بگذار و راه راست را پیش بگیر آن وقت می بینی که چطور خداوند به راحتی بلایا را برطرف می کند. تو هم به خودت بیا با خدا عهد و پیمان ببند تا به فر دولت برسی.

ارسال شده در تاریخ 25 فوریه 2019 توسط خدیجه ص با موضوع سرگرمی
بازدید : 1,201
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.