تاثیر سیب زمینی بر پوست خواص روشن کنندگی طبیعی سیب زمینی

تاثیر سیب زمینی بر پوست خواص روشن کنندگی طبیعی سیب زمینی

تاثیر سیب زمینی بر پوست

سیب زمینی خواص روشن کنندگی طبیعی دارد.

✅اگر آن را با آبلیمو مخلوط کنید و روی نقاط تیره شده پوست قرار دهید، این نقاط به صورت چشم گیری روشن خواهند شد.

از بین بردن پف زیر چشم‌ها

افرادی که دچار پف زیر چشم می‌شوند، می‌توانند از برش‌های سیب‌زمینی استفاده کنند. زمانی که چشم‌ها خسته هستند، زیر چشم‌ها پف می‌کند و اطرافشان سیاه می‌شود. شما می‌توانید برای از بین بردن این پف‌ها، هر شب برش‌های سیب‌زمینی را روی چشم‌های خود بگذارید.

جالب است بدانید که باز شدن رگ‌های کوچک خونی باعث پف کردن چشم‌ها می‌شود. آب سیب‌زمینی خاصیت تسکین‌دهنده و خنک‌کننده دارد. با خنک کردن دور چشم‌ها، رگ‌های خون در پوست منقبض می‌شود. دقت داشته باشید که به علت نشاسته‌ی موجود در سیب‌زمینی، آب آن داخل چشم نرود!

تاثیر سیب زمینی بر پوست ,خواص روشن کنندگی طبیعی سیب زمینی,خواص سیب زمینی بر پوست , روشن کننده طبیعی,تاثیر سیب زمینی وشفاف کردن پوست ,فواید سیب زمینی بر پوست

آب سیب زمینی برای پوست یا اکسیر جوانی و زیبایی

سیب زمینی علاوه بر خواص تغذیه ای خود ، برای پوست نیز بسیار مفید می باشد و می توان با آن جوش های صورت را از بین برد . یکی دیگر ازخواص این ماده طبیعی برای پوست جوان سازی و رفع چین و چروک پوست و از بین بردن پف زیر چشم است ، همچنین آب سیب زمینی خاصیت سفید کنندگی برای پوست صورت دارد پس اگر می خواهید پوست شفاف و روشنی داشته باشید هزینه های اضافی را کنار بگذارید و از این ماده طبیعی بهره ببرید.whitening creamتاثیر سیب زمینی بر پوست

جوانسازی پوست صورت با آب سیب زمینی

بسیاری از خانم ها هزینه های زیادی را برای خرید اسکراب های صورت، کرم ضد جوش و ضدپیری هزینه و کرم مرطوب کننده می نمایند اما ما در این مطلب راهی طبیعی برای پوست معرفی می کنیم که با آن از شر هزینه های اضافی خلاص شوید.

آب سیب زمینی و تاثیر مثبت آن بر سلامت پوست

سیب زمینی دارای میزان زیادی آنتی اکسیدان از جمله پلی فنولز طبیعی است که نوعی ریز ماده مغذی محسوب می شود و در بسیاری از گیاهان یافت می شود . مصرف آب سیب زمینی بسیار مفید است و موجب حفظ سفتی و خاصیت انعطاف پذیری پوست می شود ، برای این کار آب 2 تا 3 عدد سیب زمینی را گرفته و خوب هم بزنید و بلافاصله بعد از گرفتن مصرف کنید.هرچه سیب زمینی تازه تر باشد، مواد مغذی و ویتامین C بیشتری دارد.مصرف آب سیب زمینی موجب کاهش خشکی پوست و رفع پوسته پوسته شدن آن می شود .

سیب زمینی همچنین در عملکرد سلول و کاهش عفونت نقش معهمی دارد و حاوی ویتامین B6 است. پوست سیب زمینی ویتامین ها و موادمعدنی فراوانی دارد بنابراین بهتر است سیب زمینی را با پوست مصرف کنید. از مصرف سیب زمینی سبز یا جوانه زده بپرهیزید زیرا دارای مواد سمی می باشد .

خواص ماسک سیب زمینی برای پوست

  • سیب زمینی کمک می کند تا از شر لکه ها و جوش های روی پوست خلاص شوید.
  • التهاب حاصل از کبودی، خارش و زخم را کاهش می دهد.
  • پف چشم ها را کم می کند.
  • علائم پیری پوست را به تعویق می اندازد.
  • حاوی آنتی اکسیدان هایی است که از پوست در برابر آسیب های محیطی حاصل از آلودگی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید محافظت می کند.

تمامی این خواص، باعث شده تا سیب زمینی به یکی از مواد ضروری در رژیم زیبایی شما تبدیل شود.تاثیر سیب زمینی بر پوست

استفاده از سیب زمینی در رژیم زیبایی روزانه کار بسیار آسانی است. برای درست کردن ماسک سیب زمینی نیاز به هیچ ماده گران قیمتی ندارید و نیازی هم نیست که تمام روز خود را صرف هم زدن و مخلوط کردن مواد با هم کنید. برای آشنایی با این ماسک ها با ما همراه باشید.

ارسال شده در تاریخ 16 نوامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع پوست و مو
بازدید : 1,867
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.