تمیز کردن لباسهای سفید و رفع کردن لکه های لباس سفید

تمیز کردن لباسهای سفید و رفع کردن لکه های لباس سفید

تمیز کردن لباسهای سفید و رنگی , تمیز کردن لباسهای سفید ,روش تمیز کردن لباسهای سفید , رفع کردن لکه های لباس سفید,از بین بردن لکه های لباس,برای از بین بردن لکه ها روش های متفاوتی وجود دارد امابهترین روش برای لباس های سفید استفاده از لیمو است.

چند لیمو را قطعه قطعه کرده و به ظرف پر از آب جوشیده اضافه کنید و لباسها را در آن قرار دهید و بگذارید 40 دقیقه خیس بخورند. سپس طبق معمول بشویید

تمیز کردن لباسهای سفید و رنگی , تمیز کردن لباسهای سفید ,روش تمیز کردن لباسهای سفید , رفع کردن لکه های لباس سفید

رفع کردن لکه های لباس سفید

لکه لباس را اینگونه پاک کنید, از قسمت پشت لکه باید شروع نمایید.به این ترتیب از پخش شدن لکه جلوگیری به عمل می آید.هنگامی که پارچه دیگری را به محلول لکه بر آغشته کردید و می خواهید از آن برای پاک کردن لکهاستفاده کنید، پارچه را بر روی لکه نمالید بلکه پارچه را روی لکه بفشارید و با سیستم ضربه ای عملنمایید برای پاک کردن لکه ابتدا از محدوده خارجی لکه شروع کنید و به سمت وسط لکه ادامه دهید.برای لکه های غیر چرب از آب سرد استفاده نمایید.آب داغ لکه غیر چرب را پایدار می نماید.

آسپرین بهترین ماده برای رفع لکه لباس سفید:

آسپرین یکی دیگر از راه های موثر برای از بین بردن لک های غذا و آب میوه هاست و لباس های سفید را به حالت اولیه و روشن بر می گرداند.تشتی را پر از آب بکنید و 6 آسپرین خرد شده را به آن اضافه کنید خوب که باهم ترکیب شد لباس ها را به مدت 30 دقیقه در آن خیس کنید و بعد لباس ها را با مواد شوینده معمولی شست و شو کنید.

رفع لکه لباس سفید با استفاده از جوش شیرین :

یکی از مواد های پاک کننده ی تاثیر گذار و محرک جوش شیرین است که کاربرد های دیگری هم دارد. یک فنجان جوش شیرین را با 4 لیتر آب ترکیب کنید و دقایقی لباس ها را در آن محلول خیس کنید.

تمیز کردن لباسهای سفید و رنگی , تمیز کردن لباسهای سفید ,روش تمیز کردن لباسهای سفید , رفع کردن لکه های لباس سفید

روش تمیز کردن لباسهای سفید

آب لیمو محلول جادویی برای رفع لکه لباس سفید:

ظرفی بی استفاده را پر از آب کنید و چند برش از لیمو ترش های تازه را داخل آن بیندازید. بگذارید آب روی گاز به جوش آید سپس آن را خاموش کنید تا جوراب یا لباس سفید یکی دو ساعت خیس بخورد.آب را عوض کرده، این بار ¼ پیمانه مایع ظرفشویی به آب گرم اضافه کنید. لباس یا پارچه سفید را نیم ساعت داخل آن خیس کنید و سپس طبق معمول بشورید.برای سفیدتر شدن لباس ها، از روش قدیمی استفاده کرده، آن ها را در آفتاب پهن کنید تا نیازی به استفاده از سفیدکننده کلردار نداشته باشید.

ارسال شده در تاریخ 17 فوریه 2018 توسط خدیجه ص با موضوع دسته‌بندی نشده
بازدید : 2,371
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.