تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید ریسه سوزنی کریسمس و جشن تولد ریسه رقص نور

خرید ریسه سوزنی کریسمس و جشن تولد ریسه رقص نور

خرید ریسه سوزنی مخصوص جشن عروسی و تولد و تبلیغات فروشگاهی دارای ال ای دی و در رنگ های مختلف که ریسه LED رقص نور دارای نورپردازی در هفت رنگ می باشد

ریسه ال ای دی سوزنی در رنگ های مختلف- ریسه کریسمس
خرید ریسه سوزنی قابل استفاده جشن ها و میهمانی ها و تبلیغات فروشگاهی
بهترین نورپردازی اتاق ها و مراکز تفریحی و فروشگاهی- دارای رنگ های سفید، زرد، هفت رنگ، حتما رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید در صورت عدم انتخاب ارسال رندوم خواهد بود

خرید ریسه سوزنی کریسمس

خرید ریسه سوزنی کریسمس

لامپ یا ال ای دی های ریسه ای دارای کاربردهای مختلف تبلیغاتی و جشن و میهمانی می باشد. ریسه های سوزنی را میتوان برای تزئین انواع دکوراسیون ها، اتاق خواب، رستورانه ها و… استفاده کرد و زیبایی خاصی را در محیط آن ایجاد نمود. ریسه ها دارای رنگ های مختلف می باشد. اگر میخواهید اقدام به خرید لامپ ال ای دی ریسه ای کنید حتما رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید، در غیر این صورت رنگ پیش فرض برای شما ارسال خواهد شد.
طول لامپ های ریسه ای حدود 9 متر می باشد که برای استفاده باید به برق شهری متصل گردد.

خرید لامپ کریسمس

با توجه به قیمت مناسب لامپ های ریسه ای از این محصول در مراسمات مختلف از جشن ها و میهمانی های کوچک دور همی گرفته تا جشن و مراسمات بزرگ استفاده میگردد. از طرفی انعطاف پذیری استفاده از ریسه ها و اینکه میتوان آن ها را به هر شکل و طرحی در هر محیطی نصب و استفاده کرد از مزیت های مهم این دسته از LED ها می باشد.
برخی از رستوران ها برای تبلیغ بیشتر ریسه ها را به درخت های جلوی مغازه خود نصب کرده و آنها را به دور درخت می چرخانند که در شب به عنوان یک تبلیغ خوب به شمار می آید.
اگر شما مغازه و فروشگاهی دارید که درخت های جلوی مغازه و فروشگاه شما مانع دیدن تابلوی مغازه شما میگردد پیشنهاد میکنیم از این ریسه ها استفاده کنید تا مشتری ها جذب فروشگاه شما گردند.

خرید لامپ ال ای دی ریسه

با توجه که پیشینه این ریسه ها به استفاده از کشورهایی که سال نو میلادی را جشن میگیرند و از ریسه ها در زمان کریسمس و در درخت های کریسمس کاج استفاده میکرده این اغلب افراد از آن به عنوان ریسه کریسمس هم یاد میکنند که باید گفت این نام برازنده آن می باشد چراکه سازندگان آن برای تزئین درخت کریسمس چنین ریسه هایی را طراحی کرده اند.
اما بعد از گذشت مدتها از ریسه های کریسمس در جشن ها و میهمانی و تبلیغات به وفور استفاده شد و اینک به ریسه های ال ای دی سوزنی شهرت یافته اند. در صورتی که میخواهید اقدام به خرید این ریسه ها کنید حتما رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید. از این ریسه ها در شرایط مختلف و در کنار دیگر تزئینات نوری میتوان استفاده کرد به نحویکه بیشتر تزئینات نوری اکثر سالن ها را همین ریسه ها به خود اختصاص داده اند.

قیمت فقط: 37000 هزارتومان

                                  

خرید ریسه

خرید ریسه سوزنی کریسمس

جذابیت ال ای دی های سوزنی کریسمسی بسیار زیاد است و بعد از سالیان طولانی که این محصول تولید میشود همچنان جزو پرطرفدارترین تزئینات روشنایی و نوری به حساب می آید.
یکی دیگر از نمونه های قابل استفاده از این ریسه ها نصب آنها بر روی پرده های اتاق خواب یا هر قسمت منزل می باشد که دکوراسیون اتاق را زیباتر خواهد کرد. ریسه ها را میتوان در سقف، روی دیوار، دور قاب عکس و … پیچید حتی میتوان با آن شکل هایی که میخواهید را بسازید.
برای عکاسی در جشن تولدها بهتر است از ریسه ها به عنوان بک گراند محل جشن استفاده شود بدین ترتیب جشن تولد شما را هیجان انگیزتر خواهد کرد.

ریسه های ال ای دی رنگی

خرید ریسه سوزنی کریسمس

مشخصات ال ای دی سهای ریسه های سوزنی:

  • طول ریسه ها: 90 متر

  • برق مورد نیاز: شهری 220 ولت

  • جنس سیم: پلاستیک شفاف منعطف

  • رنگ نور: متنوع( قابل انتخاب در زمان ثبت سفارش)

  • کاربرد: جشن، تزئینات، تبلیغات، کریسمس

  • روش نصب: ساده بدون نیاز به نصاب متخصص

ریسه ال ای دی

خرید ریسه سوزنی کریسمس

برخی از موارد استفاده ریسه های کریسمس:
– تزئین درخت های کریسمس
– تزئین و نورپردازی تابلو، ویترین و حتی درخت و پیاده روی جلوی مغازه ها
نورپردازی مجالس جشن و میهمانی و تولد
– نورپردازی اتاق خواب
– و…

قیمت فقط: 37000 هزارتومان

                                  

خرید ریسه کریس مس

خرید ریسه سوزنی کریسمس

این ریسه های ال ای دی از چندین لامپ ال ای دی کوچک با یک سیم قابل انعطاف به هم متصل و ساخته شده اند و دارای رنگ های متنوعی است. احتمالا نمونه های استفاده شده از آن را در محیط های مختلف مثل رستوران ها دیده اید. مزیت مهم ریسه ها انعطاف پذیر بودن آن است و به راحتی میتوان به هرشکلی آنها را حتی دور هم چرخاند و یا دور شاخه های درخت پیچید تا جلوه خاصی را ایجاد کند.
لامپ ها از نوع ال ای دی بوده و بر خلاف نور قوی خود بسیار کم مصرف هستند. پرکاربرد ترین رنگ این لامپ ها رنگ زرد و سفید می باشد. بدین دلیل ما فقط این دو رنگ را به مشتریان خود عرضه میکنیم.

لامپ ریسه ای ال ای دی

خرید ریسه سوزنی کریسمس

خرید اینترنتی لامپ ریسه ای ال ای دی
ال ای دی های ریسه برای تزئین اتاق عقد و نامزدی و جشن تولد، تزئین درخت های کریسمس، دور پنجره ها یا آلاچیق و … و بطور کلی محیط های داخلی و خارجی ساختمان و یا مراکز فروشگاهی ساخته میشوند.
ریسه ها دارای دوشاخه قابل اتصال به برق می باشد به همین دلیل استفاده از آن بسیار آسان است و مصرف پایینی دارد.

بهترین لامپ های تبلیغاتی

کلیدی که برای ال ای دی های آن تعبیه شده است قابلیت این را دارد که نوع رقص نور را انتخاب کنید. با هر بار فشردن کلید مدل رقص نور و روشنایی آن تغییر خواهد کرد.
دقت نمایید که اگر خودتان میخواهید آن را نصب کنید در زمان نصب از فرو کردن پونز یا میخ در داخل سیم ها خودداری کنید. برای چسباندن آنها میتوانید از نوار چسب استفاده کنید.
طراحی ال ای دی ها به نحوی بوده که میتوان تمام ریسه ها را بدون رقص نور و به صورت ثابت روشن نگه داشت که از این روش معمولا برای داخل اتاق خواب و یا دور قاب عکس ها استفاده میگردد.

لامپ های ای ای دی تبلیغاتی مغازه

ارسال به سراسر کشور از طریق پست

قیمت فقط: 37000 هزارتومان

                                  

ارسال شده در تاریخ 26 اکتبر 2018 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 2,737
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.