تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید پیچ گوشتی شارژی بی سیم طرح جدید

خرید پیچ گوشتی شارژی بی سیم طرح جدید

خرید پیچ گوشتی شارژی بی سیم طرح ۲۰۱۶,فروش پیچ گوشتی شارژی , خرید اینترنتی پیچ گوشتی برقی , خرید پستی پیچ گوشتی شارژی , خرید ارزان پیچ گوشتی , خرید اینترنتی ابزار برقی پیچ گوشتی , خرید اینترنتی پیچ گوشتی شارژی مدل سال ۲۰۱۷ , قیمت پیچ گوشتی ۹ سر با دریل

پیچ گوشتی شارژی بی سیم

دارای ۹ سری پیچ گوشتی و ۲ سری دریل

دارای لامپ LED

بسیار سبک، کوچک و قابل حمل

خرید پیچ گوشتی شارژی بی سیم طرح جدید

خرید پیچ گوشتی شارژی بی سیم طرح جدید

قیمت : ۴۷۰۰۰ تومان

استفاده از پیچ‌گوشتی‌ها امری بسیار رایج بوده و جزو ابزار‌هایی بسیار کاربردی محسوب می‌شوند. پیچ‌ها انواع گوناگونی دارند و برای باز و بسته کردن آن‌ها به پیچ‌گوشتی‌های مختلفی نیاز است. ازاین‌رو باید تعداد بسیار زیادی پیچ‌گوشتی را تهیه کرده و در کیف ابزار خود نگهداری کنید که علاوه بر هزینه‌ی زیادی که بر روی دست کاربر خواهد گذاشت فضای بسیار زیادی را اشغال می‌کند. از طرفی دیگر باز و بسته کردن پیچ‌ها کاری سخت و وقت‌گیر است. برای رفع مشکلاتی از این قبیل استفاده از پیچ‌گوشتی‌های برقی و شارژی بسیار مفید خواهد بود. با کمک این محصولات می‌توانید درزمانی کوتاه و بدون خستگی پیچ‌های زیادی را باز و بسته کنید.

محصولی که در تصویر مشاهده می‌کنید پیچ‌گوشتی شارژی بی سیم است که به تازگی روانه بازار شده است. سرعت گردش این محصول بین ۰-۸۰۰ دور بر دقیقه بوده و برای باز و بسته کردن پیچ‌ها بسیار مناسب است. یکی از مزیت‌های این محصول باتری بسیار قدرتمند آن است. باتری این دستگاه از نوع لیتیوم یونی بوده و با یک بار شارژ کامل می توانید ساعت ها از این پیچ گوشتی استفاده کنید.

از دیگر ویژگی های این محصول دارا بودن ۲ سری دریل در کنار ۹ سری پیچ گوشتی (دو سو و چهار سو) می باشد. همچنین لامپ LED در که در بالای سر این محصول قرار دارد باعث خواهد شد شما در تاریکی به راحتی پیچ مورد نظر را باز و بسته نمایید.


قیمت : ۴۷۰۰۰ تومان

ویژگی های پیچ گوشتی شارژی بی سیم:
– وزن: ۴۰۰ گرم
– منبع تغذیه: باتری
– سرعت گردش آزاد۰-۸۰۰ دوربردقیقه
– نوع باتری لیتیوم یونی
– دارای ۹ سری پیچ گوشتی دو سو و چهار سو
– دارای ۲ سری دریل
– دارای لامپ LED

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : ۴۷۰۰۰ تومان

ارسال شده در تاریخ 13 آگوست 2016 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 2,743
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.