تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید چاقوی برش زن دلیپرو مخصوص ژامبون پیتزا و سبزیحات

خرید چاقوی برش زن دلیپرو

خرید چاقوی برش زن,خرید اینترنتی ارزان چاقوی برش زن,دستگاه برش زن delipro,خرید با تخفیف چاقوی برش زن,خرید دستگاه برش زن ,خرید دستگاه برش زن,دستگاه برش زن قابل تنظیم,دستگاه برش زن قابل تنظیم,دستگاه برش زن قابل تنظیم,چاقوی برش زن delipro ,چاقوی DeliPro ,دستگاه برش زن delipro ,چاقوی برش زن قابل تنظیم,چاقوی برش زن دلیپرو,جدیدترین چاقوی برش زن اشپزخانه,دستگاه برش زن دلیپرو,

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 20,000  تومان

خرید پستی

خرید دستگاه برش زن مواد غذایی delipro : دستگاه برش زن دلیپرو برای برش انواع مواد غذایی بوده  که به صورت یک نواخت و با تکه های مساوی بوده که در عرض یکسان و قابل تنظیم برش زده می شود . چاقوی برش زن را برای انواع نان ها برش انواع ژامبون و کالباس ، برش مواد غذایی و سبزیحات برای سفره آرایی و .. را در ضخامت های مساوی استفاده نمایید . عزیزان در صورت تمایل میتوانید جدیدترین چاقوی برش زن اشپزخانه را به صورت کاملا تضمینی از فروشگاه اینترنتی  ایران پاتوق خریداری کرده و هزینه آن را پس از دریافت کالا پرداخت کنید.

خرید چاقوی برش زن دلیپرو

چاقو برش زن DeliPRO چاقوی بی نظیر برای آشپزخانه شماست که هرچیزی را که بخواهید به اندازه موردنظر خود برش می دهید.چاقو برش زن DeliPRO قابل اندازه گیری بوده و با استفاده از راهنمای برش روی چاقو (اندازه ها) میتوانید برش ها را به هر اندازه که شما بخواهید تنظیم کرده و سپس به راحتی برش دهید.

چاقوی برش زن DeliPro ، برش زدن سریع انواع مواد غذایی در تکه های مساوی

delipro 5 چاقوی برش زن Delipro

چاقوی برش زن قابل تنظیم بهترین انتخاب برای برش یکسان مواد غذایی بوده که

همراه شما در پخت و دیزاین یک غذای عالی خواهد بود .

با چاقوی برش زن delipro  به راحتی میتوانید مواد غذایی را به قطعات مساوی برش دهید . برای مثال برش انواع ژامبون و کالباس ، برش مواد غذایی و سبزیحات برای سفره آرایی و .. را در ضخامت های مساوی برش دهید .

خرید دستگاه برش زن دلیپرو | چاقوی آشپزی delipro جنس اصل

 

همچنین چاقوی DeliPro دارای پیچ تنظیم در کنار آن بوده و میتوانید ضخامت مواد برش داده شده را تعیین نمایید .

 چاقوی مدرج فوق العاده تیز
چاقوی Deli Pro
یکی از بهترین و کار آمد ترین وسایل آشپزخانه
از خرید این محصول پشیمان نخواهید شد
برای بریدن کالباس یا هر چیز دیگر با اندازه های مساوی و قابل تنظیم
مناسب برای آشپزخانه و کدبانوی ایرانی

delipro 3 چاقوی برش زن Delipro

با داشتن چاقوی برش زن delipro مواد غذایی را سریعتر ، زیباتر و راحت تر خورد کرده و سفره ای زیبا داشته باشید .

این محصول، ست ۲ تایی است که به یک چاقو برش و یک چنگال مخصوص در جعبه می باشد و در برش مساوی ، یک اندازه و منظم همه مواد غذایی کمک می کند.این چاقو برای برش گوشت، سبزیجات، نان و … مناسب می باشد.باریک یا پهن، حتی بعضی  مواد که به راحتی قابل برش نیستند در کمترین زمان برش می دهد.

delipro 4 چاقوی برش زن Delipro

همچنین به همراه این چاقو در پکیج اصلی ، یک عدد چنگال مخصوص هم ارسال میگردد .

delipro 2 چاقوی برش زن Delipro

قیمت : 20,000  تومان
خرید پستی

ارسال شده در تاریخ 24 آوریل 2018 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 2,668
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.