درمان ترک پاشنه ,با تهیه این ماسک خمیری ترک پاشنه را ریشه کن کنید

درمان ترک پاشنه ,با تهیه این ماسک خمیری ترک پاشنه را ریشه کن کنید

درمان ترک پاشنه ,درمان خانگی ترک پاشنه, چندین روش درمان ترک پاشنه, رفع ترک پاشنه, از بین بردن ترک پاشنه ,

#درمان_ترک_پاشنه
به مقدار مساوی پودر برنج،آب گوجه‌فرنگی شیر خام و زردچوبه رابا هم مخلوط تایک ماسک خمیری ایجاد شود این خمیر راروی ترک پاشنه بگذارید و تا وقتی کامل خشک نشده نشویید

درمان ترک پاشنه ,درمان خانگی ترک پاشنه, چندین روش درمان ترک پاشنه, رفع ترک پاشنه, از بین بردن ترک پاشنه ,

به گفته متخصصان ترک پاشنه پا در خانم‌ها بیشتر از آقایان دیده می‌شود که یکی از دلایل اصلی آن تفاوت‌های هورمونی بین زن‌ها و مردهاست. اگر شما هم جزو کسانی هستید که از ترک پا رنج می‌برید و تا حالا هرچه کرده‌اید، نتوانسته‌اید از شرش خلاص شوید حتما این مطلب را بخوانید.
افرادی که با مشکل ترک پاشنه پا مواجه هستند،
برای درمان این مشکل باید از چرب‌کننده‌ها و کرم‌ها استفاده کنند، اما بهترین کرم‌ها برای درمان این دسته از مشکلات، کرم‌هایی هستند که خاصیت نرم‌کنندگی بالایی دارند. انواع و اقسام این کرم‌ها با برندهای معتبر در بازار موجود است؛ اما در بعضی مواقع ممکن است متخصص پوست تجویز کرم دست‌ساز را بدهد. در نهایت متخصص پوست تعیین می‌کند که برای درمان، از چه کرم‌هایی استفاده شود، بهتر است. معمولا کرم‌های مخصوص ترک پاشنه پا حاوی ماده‌ای به اسم اوره هستند که درصد اوره آنها حدود 20درصد است که برای درمان ترک‌های پا این مقدار کافی است.

ترک پا را ریشه‌کن کنید

اگر دنبال نتیجه بهتری هستید توصیه می‌شود پاها را در یک تشت آب قرار دهید و بگذارید کف پا خیس بخورد؛ بعد از اینکه پاها را خشک کردید زمانی که رطوبت پوست تبخیر نشده و پوست نمناک است کرم‌های نامبرده را به کف پا بزنید. همچنین توصیه می‌شود بعد از این اقدام برای اثربخشی بهتر کرم‌ها، یک کیسه نایلونی را روی پاهای کرم‌زده بکشید. با این راهکار نتیجه درمانی بهتر خواهد شد. اما اگر شخصی قصد دارد بعد از کرم زدن فعالیت خاصی انجام دهد، برای اینکه کیسه نایلونی مزاحمتی ایجاد نکند توصیه می‌شود روی کیسه مجددا جوراب بپوشد.

تاثیر سنگ پا در درمان خشکی پا

سنگ پا وسیله‌ای است که از گذشته تا همین امروز مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما درمورد تاثیر سنگ پا در درمان ترک پاشنه پا باید گفت این ترک‌ها بیشتر در افرادی به‌وجود می‌آید که پوست کف پای‌شان کلفت شده باشد. سنگ پا تاحدودی می‌تواند در این زمینه موثر باشد، اما بازهم نیاز به یادآوری است که بهترین و موثرترین روش استفاده از کرم‌های نام برده شده است.

ارسال شده در تاریخ 20 آوریل 2018 توسط خدیجه ص با موضوع پوست و مو
بازدید : 1,923
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.