رسوب زدایی لباسشویی نحوه صحیح نگه داری وتمیز کردن لباسشویی

رسوب زدایی لباسشویی نحوه صحیح نگه داری وتمیز کردن لباسشویی

رسوب زدایی لباسشویی , روش رسوب زدایی لباسشویی , نگه داری وتمیز کردن لباسشویی, جرم گیری لباسشویی ,جرم گیری و رسوب زدایی لباسشویی , نحوه صحیح تمیز کردن لباسشویی, نحوه صحیح نگه داری وتمیز کردن لباسشویی

#رسوب_زدایی_لباسشویی

به نسبت مساوی سرکه سفید و جوش شیرین رو ترکیب کنین و
داخل واشر لاستیکی لباسشوئی بمالین و بعد از یک ساعت پاک کنید

رسوب زدایی لباسشویی , روش رسوب زدایی لباسشویی , نگه داری وتمیز کردن لباسشویی, جرم گیری لباسشویی ,جرم گیری و رسوب زدایی لباسشویی , نحوه صحیح تمیز کردن لباسشویی, نحوه صحیح نگه داری وتمیز کردن لباسشویی

به فکر رسوب زدایی ماشین لباسشویی با استفاده از محصولات استاندارد خانگی هستید. ما توصیه می کنیم که از رسوب زدایی ماشین لباسشویی با محصولات خانگی که شامل اسید یا سرکه هستند، خودداری کنید. این مواد می تواند به قسمت های لاستیکی دستگاه صدمه برساند.

ابتدا مطمئن شوید که میزان ماده شوینده کافی بوده و ماشین لباسشویی را نیز به طور مرتب با تمیزکننده های آزمایش شده رسوب زدایی کنید. لطفا برای میزان مناسب ماده شوینده و همچنین جلوگیری از تشکیل رسوب، به دستورالعمل سازنده ماده شوینده مراجعه کنید.

ماشین لباسشویی نیز اگر پس از مدتی تمیز و جرم گیری نشود بوی بد شدیدی از آن به مشام می رسد. در کل لوازم برقی بخصوص آن هایی که با آب و مواد شوینده سر و کار دارند برای حفظ بهداشت و سلامت باید هر از گاهی تمیز شوند اما مواد شوینده قوی برای تمیز کردن ممکن است به ماشین لباسشویی شما آسیب برساند.

چگونه ماشین لباسشویی را با آب گرم و به سادگی تمیز کنیم؟

برای تمیز کردن ماشین لباسشویی خصوصا مدل هایی که دربشان از بالا باز می شود صرفا به مواد شوینده گران قیمت نیازی نیست و شما به سادگی می توانید آن ها را تمیز کنید.

۱- ماشین لباسشویی خود را با آب جوش پر کنید اما فرامش نکنید که اکثر ماشین لباسشویی های جدید خود دارای منو پاکسازی خودکار یا Self cleaning cycle هستند که با انتخاب آن دستگاه شما پر از آب داغ می شود.

اما این منابع علاوه بر هزینه باعث ایجاد مسائل مثل جرم ، رسوب ، بوی بد و.. میشوند که برای رفع بوی بد ماشین لباسشویی ، جرم گیری و رسوب زادیی آن مواد لازم برای شستشو ماشین لباسشویی که شامل سرکه سفید یا قرمز، آب گازدار یا نوشابه بی رنگ، مسواک کهنه و دستمال یا حوله با بافت میکرو فیبر می شود را تهیه کنید.

۱- برای جرم گیری ماشین لباسشویی با سرکه ابتدا ماشین خود را روی حالت آب گرم و قوی ترین حالت شستشو قرار دهید و اگر ماشین شما دارای آب گرم نیست به صورت دستی درون آن آب جوش بریزید.

 

 

ارسال شده در تاریخ 10 جولای 2018 توسط خدیجه ص با موضوع گوناگون
بازدید : 2,304
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.