آموزش افزایش فالوور در اینستاگرام

آموزش افزایش فالوور در اینستاگرام

آموزش افزایش فالوور در اینستاگرام: محبوبیت اپلیکیشن اینستاگرام روز به روز در حال افزایش است. همین عامل سبب شده تا افراد بسیاری به این برنامه محبوب روی بیاورند. افراد معمولا با اهداف شخصی و یا تجاری وارد اپلیکیشن اینستاگرام می‌‌شوند. امروزه صفحات یا پیج‌های تجاری (Instagram business account  )  در اینستاگرام بسیار زیاد شده‌اند. اما این صفحات و حتی صفحات شخصی نیز بسیاری از اوقات، از کمبود فالوور گله مند هستند. صاحبان صفحات تجاری اینستاگرام معتقدند علی رغم تلاش زیادی که برای معرفی کسب و کار خود و جذب فالوور کرده‌اند، نتوانسته‌اند به نتیجه مطلوب و دلخواه دست یابند.

ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا بدون صرف هزینه‌های سنگین و تنها با چند استراتژی ساده، تعداد فالوورهای پیج خود را افزایش دهید. اگر احساس می‌کنید که به اندازه کافی در جذب مخاطب و فالوور برای صفحه شخصی یا تجاری خود موفق نبوده‌اید، تا پایان همراه ما باشید.

آموزش افزایش فالوور در اینستاگرام

در این مقاله از وبسایت ایده آل تکنولوژی به معرفی چند روش ساده اما بسیار کاربردی برای افزایش فالوور در اینستاگرام می‌پردازیم:

به پروفایل خود آب و تاب بدهید

اگر پیج تجاری شما را یک مغازه در نظر بگیریم، بدون شک پروفایل این صفحه در نقش ویترین عمل می‌کند. همانطور که یک ویترین زیبا و جذاب می‌تواند مشتری‌ها را به دورن مغازه بکشاند، یک پروفایل حرفه‌ای نیز می‌تواند افراد را به فالوو کردن پیج شما ترغیب کند.

برای زیباتر کردن پروفایل باید در زمینه گرافیک سنگ تمام بگذارید و زیباترین عکس‌ها و تصاویر را برای پست‌هایی که در صفحه خود منتشر می‌کنید، انتخاب کنید. در کنار انتخاب تصاویر زیبا و تاثیر گذار، نقش بیو یا همان معرفی نامه صفحه را نیز فراموش نکنید. سعی کنید یک بیوی بسیار حرفه‌ای و جذاب برای صفحه خود بنویسید.

مسابقات اینستاگرامی را فراموش نکنید

  آموزش افزایش فالوور در اینستاگرام

اگر می‌خواهید مردم را به سمت صفحه خود بکشانید، باید مسابقات جذاب و خلاقانه راه بیندازید. این مسابقات حتما باید متناسب با کسب و کار شما باشند. همچنین در انتخاب جوایز نیز مقداری دست به جیب شوید و هدایای ترغیب کننده‌ای را انتخاب کنید. البته صداقت در این مسابقات نیز بسیار مهم است. حتما مسابقه را در نهایت انصاف برگزار کنید و جوایز را منطبق بر قول و قراری که با مخاطبین گذاشته‌اید، به برندگان اختصاص دهید. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان به سمت فالورهای فیک در اینستاگرام نروید.

پست های چالشی منتشر کنید

هیچ چیز مانند یک پست چالش برانگیز نمی‌تواند افراد مختلف را به  سمت صفحه شما بکشاند. افراد مشهور حوزه کاری خود را به چالش بکشید، از مردم سوال بپرسید و یا حقایق جالب را افشا کنید. مردم عاشق شرکت در بحث‌های چالشی و هیجان انگیز می‌باشند و مطمئن باشید اگر پست‌های خود را به درستی انتخاب کنید، شروع به تعامل با شما می‌کنند.

یکی دیگر از خاصیت‌های پست چالشی، دست به دست شدن آن در بین افراد مختلف است. فالوورهای شما این پست را برای همدیگر ارسال می‌کنند و یا با مخاطبین خود به اشتراک می‌گذارند. این عامل سبب می‌شود تا اسم صفحه شما بر سر زبان‌ها بیفتد و شما به راحتی مشهور شوید.

در نوشتن کپشن خلاق باشید

کپشن همان توضیحاتی است که برای پست‌های خود می‌نویسید. به هیچ عنوان این بخش را نادیده نگیرید و برای آن وقت کافی لحاظ کنید. هرچقدر که کپشن پست شما جذاب تر باشد، احتمال جذب شدن خواننده به صفحه‌تان نیز به همان نسبت بیشتر می‌شود.

در نوشتن کپشن سعی کنید خلاصه نویسی را رعایت کنید، زیرا مردم این روزها خیلی حوصله خواندن متن‌های طولانی را ندارند! در کنار خلاصه نوشتن، استفاده از عبارات طنز را نیز فراموش نکنید. خلاق باشید و متن را برای کاربران جذاب کنید. لحن صمیمی خود را حفظ کنید و در عین حال از دایره ادب نیز خارج نشوید. اگر بتوانید در کپشن از مخاطبین خود سوال بپرسید نیز می‌توانید نرخ تعامل آن‌ها را با خودتان بالاتر ببرید.

هشتگ ها نقش بسیار مهمی دارند

  آموزش افزایش فالوور در اینستاگرام

هشتگ ها یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های اینستاگرام هستند. هشتگ باعث می‌شود پست شما بیشتر دیده شود و شانس افزایش فالوور شما نیز بالاتر برود. البته باید از هشتگ‌هایی مرتبط با پست خود استفاده کنید، در غیر اینصورت ممکن است از طرف اینستاگرام جریمه شوید. همچنین دقت داشته باشید که در استفاده از هشتگ، زیاده روی نکنید. به اندازه نیاز و به صورت محدود برای هر پست هشتگ بگذارید.

در تولید محتوا مستمر و منظم عمل کنید

یکی از مهم‌ترین مواردی که سبب اعتماد افراد به صفحه شما می‌شود، تولید محتوای درست و اصولی است. سعی کنید به صورت ادامه‌دار اقدام به تولید محتوا کنید و برای آن یک استراتژی و برنامه منظم داشته باشید. همچنین اگر بتوانید پست‌های خود را در یک ساعت مشخص از شبانه روز منتشر کنید، تاثیر آن بیشتر نیز می‌شود.

اینستاگرام به تولید محتوای منظم و مستمر اهمیت زیادی می‌دهد. بر این اساس، صفحاتی که برای انتشار محتوای خود از یک الگوریتم مشخص و تعریف شده استفاده می‌کنند، از نظر اینستاگرام صفحاات با ارزش‌تری هستند و پست‌های آن‌ها بیشتر به کاربران نمایش داده می‌شوند.

استوری بگذارید

  آموزش افزایش فالوور در اینستاگرام

راههای افزایش فالوور در اینستاگرام

استوری یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های اینستاگرام است. سعی کنید در طول شبانه روز از طریق انتشار استوری با مخاطبین خود در ارتباط باشید. اگر بتوانید با انتشار استوری‌های جذاب، فالوورهای خود را مجاب کنید که آن‌ها را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارند، شانس افزایش فالوور شما بسیار بیشتر می‌شود.

سعی کنید استوری‌های خود را به صورت منظم به روز رسانی کنید تا هموراه صفحه شما در ابتدای صف نمایش استوری برای مخاطبین و فالوورها قرار داشته باشد.

از ربات اینستاگرام استفاده کنید

روش‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، همگی رایگان بودند، اما برای استفاده از ربات اینستاگرام باید مقداری هزینه بپردازید. این ربات‌ها به جای شما برای دیگران کامنت می‌گذراند، به جای شما لایک می‌کنند، به جای شما فالوو می‌کنند و حتی به جای شما در دایرکت به افراد مختلف پیغام می‌دهند.

البته اینستاگرام استفاده از ربات‌ها را بر خلاف قوانین و مقررات خود می‌داند. بنابراین در استفاده از این ابزار باید محتاط عمل کنید، به گونه‌ای که اینستاگرام متوجه نشود که صفحه شما در حال استفاده از ربات‌های جذب فالوور می‌باشد. برای اینکار می‌توانید فعالیت ربات‌ها را محدود کنید.

در هنگام استفاده از ربات مراقب بلاک شدن توسط اینستاگرام باشید و درصورتی که این اتفاق برای پیج شما رخ داد حتما راه های خروج از بلاک اینستاگرام را مطالعه کنید.

خرید فالوور اینستاگرام
ارسال شده در تاریخ 12 اکتبر 2020 توسط مدیریت با موضوع گوناگون
بازدید : 2,267
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.