طرز تهیه اسنک مرغ پنیرى خوشمزه با دو روش متفاووت

طرز تهیه اسنک مرغ پنیرى خوشمزه با دو روش متفاووت

طرز تهیه اسنک مرغ پنیرى , اسنک مرغ پنیری خوشمزه,طرز تهیه اسنک مرغ پنیرى خوشمزه , مواد لازم اسنک مرغ پنیرى , اسنک مرغ پنیرى بدون فر , طرز تهیه اسنک مرغ پنیرى ,

#اسنک_مرغ_پنیرى ?پیاز،فلفل دلمه تفت داده،نمک و فلفل و زردچوبه و اویشن زده و بعد قارچ،سینه مرغ رو بریزیدوتفت بددیددر اخر سس کچاب،سس خردل بزنید مواد رو باپنیر در نان ریخته و گریل کنید ?

طرز تهیه اسنک مرغ پنیرى , اسنک مرغ پنیری خوشمزه,طرز تهیه اسنک مرغ پنیرى خوشمزه , مواد لازم اسنک مرغ پنیرى , اسنک مرغ پنیرى بدون فر , طرز تهیه اسنک مرغ پنیرى ,

آموزش آشپزی و دستور تهیه اسنک مرغ خوشمزه با قارچ و پنیر بدون ساندویج ساز

طرز تهیه اسنک مرغ

برای تهیه اسنک مرغ ابتدا فیله های مرغ را روی تخته گوشت با دقت به صورت نازک برش بزنید ، سپس پیاز را با رنده درشت روی فیله ها رنده کنید و نمک و فلفلش را بزنید و به خوبی با هم مخلوط کنید تا مواد به خورد هم بروند.

حالا فیله ها را در روغن با حرارت پایین سرخ کنید ، کمی که رنگشون طلایی شد کافی است و فیله ها را از تابه خارج کنید. حالا فلفل دلمه را نگینی خرد کنید و قارچ ها را هم حلقه ای برش بزنید و با هم در روغن کمی تفت دهید.

حالا وقت چیدن اسنک مرغ در ساندویج ساز است ، ابتدا کف ساندویج ساز را کمی روغن بزنید و ابتدا نان تست ، سپس به ترتیب یک لایه مرغ ، قارچ ، فلفل دلمه ای ، پنیر پیتزا و یک نان تست دیگر رویش قرار دهید.

روی نان تست آخر را هم با قلمو کمی روغن بزنید و در ساندویج ساز را ببندید. برای زیباتر شدن اسنک ها می توانید نان تست را شبیه سمبوسه برش بزنید و اسنک مثلثی شکل تهیه نمایید.

حدود سه دقیقه زمان می برد تا اسنک مرغ آماده شود . می توانید اسنک مرغ را برای مهمانی های مهم تهیه کنید. اگر به همراه این غذای خوشمزه سس خردل سرو کنید خوشمزگی اش دوچندان خواهد شد.

اگر ساندویج ساز ندارید نگران نباشید ، شما می توانید از فر ، تستر یا حتی دستگاه های کیک پر هم برای تهیه اسنک مرغ استفاده کنید و در کنار خانواده از خوردن این غذای خوشمزه لذت ببرید.

پس از اماده شدن اسنک ها مقداری سس سفید و سس کچاپ هم برای طعم بهتر غذا اماده کنید. طعم اسنک با سس به مراتب خوشمزه تر می شود.

ارسال شده در تاریخ 27 آگوست 2018 توسط خدیجه ص با موضوع آشپزی
بازدید : 1,580
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.