تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید سبد کشویی ریل دار آشپزخانه با تخته خردکن جنس اصل

خرید سبد کشویی ریل دار آشپزخانه مارک دار و خرید سبد ریلی سبزی و مواد غذایی در سایت ایران پاتوق با قیمت مناسب است . سبد کشویی محفظه دار بهترین جهیزیه دختران تخته خردکن ریل دار

خرید اینترنتی سبد کشویی ریل دار طرح جدید

خرید سبد ریل دار آبکش آشپزخانه با قیمت مناسب و جنس اصل که سبد آبکشی ریلی می باشد، این سبد ریلی تاشو آشپزخانه را برای جهیزیه عروس می توانید با تخفیف باور نکردنی از فروشگاه صادقی خریداری نمایید,همچنین این محصول جدیدترین تخته خرد کن و سبد کشویی محفظه دار می باشد

خرید سبد ریل دار آبکش آشپزخانه طرح 2016

خرید سبد و تخته خردکن ریل دار

خرید سبد ریل دار و تخته خردکن دار آشپزخانه برای شما عزیزان که کار شمار را راحت کرده بدون آنکه ظرف های اضافه را دم دست قرار دهید . به راحتی روی تخته مواد دلخواه را خرد کرده و داخل سبد آبکشی ریخته و با دسته های سبد استند برای ایستادن روی سینک ایجاد کرده و مواد را شسته و یا حتی میتوانید داخل سبد نگهداری کنید . شما عزیزان میتوانید جدیدترین سبد ریل دار آشپزخانه را به صورت کاملا تضمینی از فروشگاه اینترنتی ایران پاتوق خریداری کرده و هزینه آن را پس ازدریافت کالا پرداخت کنید.

بهترین سبد ریل دار آشپزخانه

خرید پستی سبد آبکشی کشویی

بهترین راه برای خرد کردن آبکشی کردن و نگهداری مواد غذایی

با نگهداری آسان و جاگیری کم در فضای آشپزخانه

با جنسی عالی در دورنگ

خرید سبد ریل دار آبکش آشپزخانه طرح 2016

مشخصات سبد ریل دار آشپزخانه

یک محصول چندمنظوره و کاربردی
قابلیت استفاده بعنوان تخته خردکن
امکان ابکشی مواد داخل سبد با قراردادن سبد داخل سینک
دارای دو قسمت مجزا جهت تفکیک مواد داخل سبد
ابعاد ۳۶ در ۲۴ سانتی متر

خرید سبد ریل دار آبکش آشپزخانه طرح 2016
سبد ریل دار آشپزخانهیک محصول چندمنظوره و کاربردیقابلیت استفاده بعنوان تخته خردکنامکان ابکشی مواد داخل سبد با قراردادن سبد داخل سینکدارای دو قسمت مجزا جهت تفکیک مواد داخل سبدتک رنگ (رنگ سبز)

قیمت : 60.000  تومان


خرید سبد سینک کشویی دوتکه

سبد سینک آشپزخانه وسیله ای کاربردی است که شما با این سبد مخصوص میتوانید به راحتی میوه و سبزیجات خود را بشویید.همچنین میتوانید برخی از ظروف مانند لیوان و کاسه و … را شسته و برای آبکشی داخل آن قرار دهید.

همچنین بدلیل کشویی بودن و متغیر بودن سایز می تواند در تمامی سایزهای سینک ظرفشویی مورد استفاده قرار گیرد.ویژگی متمایزکننده این سبد کشویی سینک دو تکه بودن آن است که میتوانید آنها بصورت جدا یا چسبیده استفاده کنید.

جدیدترین آبکش کشویی با مواد عالی

این آبکش کشویی به شما کمک میکند عمل شستشو ,آبچکانی و خشک کردن میوه ها و سبزیجات یا حتی تعدادی از قاشق چنگالها یا فنجانهای خود را روی همین وسیله انجام دهید و به عرض یا طول سینکتان آبکش را اندازه کرده و مکانش را فیکس کنید.این آبکش از مواد اولیه مرغوب ساخته شده است و چون به طور مستقیم در زنجیره غذایی انسان نقش دارد پس باید از لحاظ بهداشت و کیفیت بسیار مرغوب باشد.

ویژگی های کلی آبکش سینک دار

سایز متغیر و کشویی

دارای دو تکه ی جدا شونده

قابلیت قرار دادن روى انواع سینک با هر سایزی

داراى پلیمر اسفنجى زیر سبد جهت استقرار بهتر سبد

طول در حالت باز 47 در حالت بسته 37 سانت

قابل استفاده بعنوان آبگیر ظروف و یا آبکش سبزیجات

قابل استفاده براى شستشوى سبزى ، گوشت و مرغ ، میوه و …

از جنس پلاستیک درجه یک

مناسب برای شستشوی سبزیجات و میوه ، شستشوی ظروف و خشک کردن ظروف ، انبار کردن فنجان و غیرهمناسب برای استفاده در آشپزخانه ها ، رستوران ها ، کافه ها


خرید سبد چند کاربردی دسته دار 2عدد birgul

سبد های پلاستیکی یکی از لوازم پرکاربرد در آشپزخانه ها از گذشته تا به حال بوده است. در گذشته از این نوع لوازم برای نگهداری انواع مواد غذایی، میوه، سبزیجات و … استفاده میکردند.این ظروف در زمره ظروف کاربردی در هر خانه ای می باشد ، که خانم های کدبانو برای باسلیقه نگه داشتن خانه و وسایل داخل کمد یا یخچال مکررا از آنها بهره می برند. این سبد ها به دلیل دارا بودن سوراخ هایی در بین بافت های خود برای آبگیری کردن میوه و سبزی و … نیز استفاده می شود.

بهترین سبد سبزی و میوه دسته دار

این سبد از جنس پلاستیک و در مدل مستطیل طراحی و تولید شده است. این محصول در رنگ بندی سیاه و سفید ارائه شده که شما میتوانید با توجه به سلیقه و مورد کاربردی که می خواهید مدل دلخواه خود آنرا انتخاب و استفاده نمائید. از این سبد ها برای نگهداری انواع مواد غذایی، میوه، سبزی و …در یخچال و یا برای نگه داری حوله و سایر وسایل داخل کمد از آن استفاده می شود. به دلیل وزن مناسب و نسبتا کم این سبد ها، شما میتوانید ازآنها در منزل، محیط های طبخ غذا، فروشگاه ها، میوه فروشی ها و …و یا حتی در پیک نیک استفاده نمائید.

 

 

مشخصات سبد چند کاربردی دسته دار

  • جنس محصول : پلاستیک
  • مدل : مستطیل
  • دارای دو دسته برای حمل راحت تر
  • ابعاد: 15*30*12/5
  • در رنگ بندی سیاه و سفید
  • دارای طراحی شیک و زیبا
  • بسیار مقاوم و وزن متناسب
  • دارای خروجی برای آب اضافی
  • مناسب استفاده در منزل،پیک نیک , محیط های طبخ غذا، فروشگاه ها، میوه فروشی ها و..

 

ارسال شده در تاریخ 22 آگوست 2020 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 2,479
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.