عکس های هوایی از دهکده المپیک ریو و افتتاحیه آن

عکس های هوایی از دهکده المپیک ریو و افتتاحیه آن

عکس های هوایی از دهکده المپیک ریو ۲۰۱۶,تصاویر افتتاحیه المپیک ریو,عکس هوایی از دهکده ریو در المپیک ۲۰۱۶,عکس های فضایی از دهکده المپیک ریو,جدیدترین عکس ها از افتتاحیه المپیک ریو سال ۲۰۱۶,عکس مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ برزیل

بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ که با نام رسمی «بازی‌های المپیاد سی و یکم» و «المپیک ریو» شناخته می‌شود از ۵ تا ۲۱ اوت ۲۰۱۶ میلادی (۱۵ تا ۳۱ مرداد ۱۳۹۵) در شهر بندری ریو دو ژانیرو در کشور برزیل برگزار خواهد شد.

شهر ریو دو ژانیرو به عنوان میزبان این بازی‌ها در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۰۹ میلادی، توسط کمیته بین‌المللی المپیک انتخاب شد.

انتخاب میزبان

خوشحالی رئیس جمهور لوئیس ایناسیو لولا دا سیلوا (با پرچم برزیل)، پله فوتبالیست برزیلی و سرجیو کابرال فیلو فرماندار ایالت ریو دو ژانیرو در سال ۲۰۰۹ در زمانی که برزیل به عنوان میزبان انتخاب شد.

روند مناقصه برای بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ رسماً در ۱۶ مه ۲۰۰۷ آغاز شد. شیکاگو، مادرید، ریو دو ژانیرو و توکیو به عنوان چهار شهرستان نامزد در تاریخ ۴ ژوئن ۲۰۰۸ انتخاب شدند. رای‌گیری نهایی در ۲ اکتبر ۲۰۰۹ در کپنهاگ و مادرید برگزار شد و ریو دو ژانیرو به عنوان میزبان نهایی توسط کمیته بین‌المللی المپیک انتخاب شد. شیکاگو و توکیو پس از دور اول و دوم انتخابات به ترتیب حذف شدند و مادرید نیز در جایگاه دوم ایستاد. باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا صبح روز رای‌گیری نهایی توصیه کرده بود که شیکاگو برای میزبانی المپیک انتخاب شود.

مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ برزیل ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ در شهر ریودوژانیرو برگزار می‌شود و بازی‌ها نیز به طور رسمی از ۱۶ مرداد آغاز شد .
تصاویر هوایی از دهکده المپیک ریو که توسط دوربین پیشرفته ناسا از ایستگاه بین المللی فضایی گرفته شده اند.

صدا و سیما

گلوبو گروپ عهده دار ضبط و پخش مسابقات در برزیل است. صد شبکه معتبر تلویزیونی و رادیویی نیز در سراسر جهان حق پخش مسابقات المپیک ریو را خریداری کرده‌اند. ان‌بی‌سی، بی‌بی‌سی، کانال +، رده گلوبو، رای و زد د اف از جمله شبکه‌های پوشش دهنده مسابقات می‌باشند. با توجه به قراردادهای کنونی، این بازی‌ها از شبکهٔ ان.بی. سی در ایالات متحده پخش خواهد شد. ۲۸ رشتهٔ ورزشی در این المپیک برگزار خواهد شد و رشته‌های راگبی ۷نفره و گلف برای اولین بار به برنامهٔ مسابقات اضافه شده‌اند.

ارسال شده در تاریخ 7 آگوست 2016 توسط مدیریت با موضوع خبر ورزشی
بازدید : 2,926
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.