تاثیر وانیل بر لاغری با توانایی بالا در سرکوب هوس ها و کاهش اشتها

تاثیر وانیل بر لاغری با توانایی بالا در سرکوب هوس ها و کاهش اشتها

تاثیر وانیل بر لاغری

جالبه بدونید در مطالعه ای که 16 داوطلب را مورد بررسی قرار داد، افرادی که قبل از غذا خوردن یک شمع معطر وانیلی روشن کرده بودند، بطور متوسط 2 کیلوگرم وزن از دست دادند !?

وانیل، توانایی خارق العاده ای در سرکوب هوس ها و کاهش اشتها دارد.

تاثیر وانیل بر لاغری,عطر وانیل با توانایی بالا در کاهش وزن ,شمع وانیلی و سرکوب هوس ها و کاهش اشتها ,روشهای کاهش اشتها ,لاغری به کمک عطر ها

وانیل که به عنوان وانیلا یا ورق قماری هم شناخته می شود، میوه گیاهی از خانواده ی ثعلب بوده که دارای گل هایی به رنگ سفید و زرد می باشد.
در واقع وانیل نوعی گل ارکیده می باشد و پودر قهوه ای رنگ وانیل طبیعی پس از خشک کردن غلاف های لوبیا شکل گیاه وانیل که در واقع میوه های آن می باشند به دست می آید.

از آنجا که وانیل طبیعی پس از زعفران، دومین ادویه گران قیمت دنیا می باشد، معمولا از نوع مصنوعی و ارزان تر آن برای استفاده در خوراکی های وانیلی استفاده می کنند.

لاغری و کاهش وزن

تحقیقات نشان داده که وانیل دارای خواص کاهش اشتها بوده که با جلوگیری از پرخوری به کاهش وزن و لاغری کمک می کند.

همچنین وانیل باعث افزایش متابولیسم بدن شده و برای لاغری و کاهش وزن مفید است.

وانیل که باشد عطر و طعم بستنی، کیک، انواع شیرینی‌ها و غیره تداعی خواهد شد. وانیل یکی از آن ادویه‌های آرامش‌بخش فوق‌العاده برای مقابله با استرس، اضطراب و نگرانی‌های روزمره است. این ادویه همچنین باعث کنترل گرسنگی شده و میل شدید به پرخوری و هله‌هوله خوری را کاهش می‌دهد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که از روی احساسات غذا می‌خورید یعنی زمانی که کسل، بی‌حوصله و یا تنها هستید به سراغ مواد غذایی می‌روید حتماً وانیل را وارد برنامه‌ی غذایی‌تان بکنید. توصیه می‌کنیم به جای قند و شکر به چای و قهوه‌تان وانیل بزنید و میزان کالری آن را کاهش دهید.

ارسال شده در تاریخ 24 ژوئن 2019 توسط خدیجه ص با موضوع لاغری و چاقی
بازدید : 2,027
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.