طرز تهیه پنیر سوخاری با دستور مرحله به مرحله

طرز تهیه پنیر سوخاری از اون غذاهایی که کسی بهش نه نمیگه من که طعمش رو خیلی دوس دارم البته بگم چون پنیر یه مقدار چرب هست آدمو زود میگیره و با خوردن چند تا کوچیکش احساس سیری خواهید کرد.

من خیلی موقع ها بری دورهمی های دوستانمون درستش می کنم از قبل کاملاآماده می کنم و نزدیکای اودن مهمون هام سرخشون میکنم

آنچه در این مقاله از ایران پاتوق می خوانید

مواد لازم برای تهیه پنیر سوخاری چیست ؟

تخم مرغ: ۲ عدد

پنیر : ۲۰۰ گرم

پودر سوخاری: ۱۰۰ گرم

روغن مایع سرخ کردنی: به مقدار لازم

طرز تهیه پنیر سوخاری

طرز تهیه پنیر کبابی سوخاری

1- حدود یک ساعت قبل از طبخ، پنیر ها را از فریزر خارج کنید تا یخ آنها باز شود. وقتی که پنیرتان نرم شد، آن را در اندازه‌های دلخواه برش دهید. ( از هر نوع پنیری می تونید استفاده کنید پنیر پیتزا موزرلا یا حتی چدار و غیره کاملا سلیقه ای است و باتوجه به ذائقه خودتون می تونید انتخاب کنید.)

2- در ظرفی تخم‌مرغ‌ ها را هم بزنید و هر قطعه پنیر را ابتدا در تخم‌مرغ بزنید و سپس در آرد سوخاری بغلطانید. می‌توانید این کار را یکبار دیگر هم تکرار کنید تا لایه ضخیم‌تری از پودر سوخاری روی پنیرتان را بپوشاند.( من به پودر سوخاری که دارم گاها نعنا و ایا آویشن اضافه می کنم تا عطر و طعم بهتری داشته باشه که این هم سلیقه ای هست ولی به نظر من اینجوری خوشمزه تر میشه.)

3- پس از آنکه پنیر کبابی با آرد سوخاری پوشیده شد، هر قطعه از آن را در روغن داغ شده بیندازید.

4- هر طرف پنیر بعد از حدود دو دقیقه رنگ خواهد گرفت و پس از طلایی شدن هر دو طرف آن، می‌توانید پنیر کبابی سوخاری را از روغن خارج کرده و سرو کنید.

5- برای طعم‌دار کردن پنیر کبابی، نیازی به اضافه کردن نمک ندارید و در صورت تمایل، می‌توانید آن را با آویشن و سس دلخواه‌تان سرو کنید.

نوش جان

ارسال شده در تاریخ 5 آگوست 2020 توسط خدیجه ص با موضوع آشپزی
بازدید : 1,341
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.