بیوگرافی شیخ دیاباته بازیکن گلزن و مهاجم تیم فوتبال استقلال

بیوگرافی شیخ دیاباته جدیدترین مهاجم و بازیکن فوتبال تیم استقلال تهران که درخشش عالی در این تیم داشته و عکس ها به همراه زندگی خصوصی او را در ایران پاتوق مطالعه فرمایید

بیوگرافی کامل شیخ دیاباته

شیخ دیاباته بازیکن استقلال در تاریخ 25 آوریل در سال 1988 میلادی در شهر باماکو در کشور مالی به دنیا آمده است.
دیاباته 194 سانتی متر قد دارد و یک مهاجم می باشد، او توانسته در لیگ های ایتالیا و فرانسه بازی کند، حتی در تیم ملی مالی نیز چندین بار حضور داشته و بعد از حضور در لیگ امارات به تازگی به تیم فوتبال استقلال تهران پیوسته است.

بیوگرافی شیخ دیاباته مهاجم استقلال

خلاصه ای از فعالیت فوتبالی دیاباته

او سال 2006 به تیم جوانان بوردو فرانسه پیوست و در این تیم به مدت دو سال فوتبال بازی کرد و در سال 2008 توانست به تیم بزرگسالان راه پیدا کند.
به محض ورود به تیم بزرگسالان بدلیل اینکه مهاجمان زیاد و معروفی در این تیم بود فصل 2008 را بطور بازیکن قرضی به تیم آژاکسیو رفت ، همچنین در سال 2009 – 2010 به تیم نانسی پیوست.
در سال 2016 در تیم فوتبال عثمانلی ‌اسپور کشور ترکیه حضور داشت
همچنین دیاباته در تیم متس فرانسه و تیم بنونتو ایتالیا فوتبال بازی کرده است و نهایتا در سال 2018 به تیم فوتبال الامارات کشور امارات متحده پیوست ولی بدلیل بالا رفتن سن شیخ دیاباته از تیم الامارات بیرون گذاشته شد.

شیخ دیاباته مهاجم استقلال

بازی در تیم فوتبال استقلال تهران

دیاباته بازیکن و مهاجم اهل کشور مالی در سال 2019 مورد توجه استراماچونی سرمربی استقلال تهران قرار گرفت و در تاریخ 18 تیر سال 1398 با قرارداد دو ساله در سن 31 سالگی به تیم استقلال آمد.

شیخ دیاباته مهاجم استقلال

درخشش و گلزنی دیاباته در استقلال

این بازیکن مالیایی توانست در اولین حضورش در استقلال مقابل تراکتور سازی 3 گل به ثمر برساند و هتریک کند. او با شماره 7 پیراهن استقلال تا هفته دهم فصل 98-99 توانسته 4 گل در 2بازی به ثمر برساند.

بیوگرافی شیخ دیاباته مهاجم استقلال

آیا شیخ دیاباته ازدواج کرده است؟

او هم اکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد

دیاباته اهل کدام کشور است و چند بازی ملی انجام داده است؟

او اهل کشور مالی از قاره افریقا است و تاکنون 39 بازی ملی داشته و توانسته 15 گل به ثمر برساند.

شیخ دیاباته مهاجم استقلال

منبع : تیتربرتر

ارسال شده در تاریخ 9 نوامبر 2019 توسط مدیریت با موضوع عکس ورزشکاران
بازدید : 1,286
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.