تاثیر رنگ زرد بر انسان خواص رنگ زرد را بدانیم بهترین رنگ نشاط و شادی

تاثیر رنگ زرد بر انسان خواص رنگ زرد را بدانیم بهترین رنگ نشاط و شادی

تاثیر رنگ زرد بر انسان, خواص رنگ زرد , بهترین رنگ نشاط و شادی ,تاثیر رنگ زرد نشاط آور است , خواص رنگ زرد را بدانیم, رنگ زرد برای نشاط و شادی , بهترین تاثیر رنگ زرد بر انسان و زندگی شاد ,رنگ شادی اور

از مهمترین تاثیر رنگ زرد بر انسان  سوخت و ساز بدن را سرعت می‌بخشد ! فرد را هوشیارتر می‌کند و تمرکز حواس او بیشتر می‌شود ، رنگ زرد روشن لیمویی، نشاط آور، خلاق و گرم است و باعث نشاط و شادی می‌شود ?

تاثیر رنگ زرد بر انسان, خواص رنگ زرد , بهترین رنگ نشاط و شادی ,تاثیر رنگ زرد نشاط آور است , خواص رنگ زرد را بدانیم, رنگ زرد برای نشاط و شادی , بهترین تاثیر رنگ زرد بر انسان و زندگی شاد

خواص رنگ زرد و تاثیر رنگ زرد بر انسان :

 رنگ زرد افزایش دهنده قدرت ذهنی، توانایی عقل و هوشیاری است.

زرد، نورونها (سلولهای عصبی ) را فعال می‌کند و انرژی عضلات را افزایش می‌دهد.

اختلال در انرژی رنگ زرد در هر قسمت از بدن می‌تواند باعث فلج شدن یا کاهش توانایی حس و حرکت در آن عضو شود.

رنگ زرد همچنین بر روی دستگاه گوارش نیز موثر است و فعالیت غدد فوق کلیه و قسمت چپ مغز را نیز افزایش می‌دهد.  رنگ زرد بر روی اعصاب و مغز اثر خوبی دارد. زرد، محرک حرکت و بهبودی اعصاب است.

نور زرد به اعصاب نیرو می‌بخشد و مغز را نیرومند می‌کند. زرد یک اثر تحریک کننده، پاک کننده و برطرف کننده فشار بر روی کبد، روده ها و پوست دارد.

  زرد جریان خون را پاک می‌کند و فعالیت سیستم لنفاوی را افزایش می‌دهد. رنگ زرد فعالیت طحال را کاهش می‌دهد، مسهل است، ضد صفرا و ضد تهوع است.

آثار روانی:

رنگ زرد برای افراد افسرده و ملانکولیک ( نوعی افسردگی ) مفید است.

در گذشته رنگ زرد را به عنوان رنگ زندگی می‌شناختند.  و معتقد بودند که این رنگ، حالت خوشی، شادمانی و سبکی را ایجاد می‌کند. زرد، رنگ فهم و ادراک است.

نور زرد طلایی برای ذهن و بدن، سلامتی بخش است و می‌توان از رنگ زرد برای افزایش قدرت یادگیری در افراد استفاده کرد.  رنگ زرد بیشترین حساسیت را در بینایی ما دارد.  یا به عبارتی دیگر، چشمان ما نسبت به رنگ زرد از رنگهای دیگر حساس تر است.  رنگ زرد، اولین رنگی است که توجه انسان را به خود جلب می‌کند.

رنگ زرد، همچنین می‌تواند حالت اضطراب و تنش ذهنی را در انسان بدتر کند.

ارسال شده در تاریخ 27 جولای 2018 توسط خدیجه ص با موضوع گوناگون
بازدید : 1,890
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.