تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید پنکه کوچک در مدل های مختلف مینی پنکه تابستان

خرید پنکه کوچک مخصوص فصل گرم سال 99 در فروشگاه ایران پاتوق با قیمت مناسب و انواع مینی پنکه که قابل حمل و سبک بوده و کاملا بی صدا و فانتزی می باشند، این پنکه ها جیبی، LED دار و قابل شارژ با کابل usb هستند که می توانید به راحتی انتخاب و تهیه نمایید

خرید اینترنتی انواع پنکه کوچک جیبی

در این بخش از فروشگاه ایران پاتوق به معرفی انواع پنکه کوچک که به راحتی در داخل جیبتان قرار می گیرد، همچنین مینی پنکه نوشتاری هوشمند دارای ال ای دی LED بوده که جمله i love you را به هنگام چرخش نمایش می دهد.

این پنکه های شارژی USB دار هستند و به راحتی با باطری شارژ می شود و در طرح های مختلف ارائه می شود.

خرید پنکه کوچک در مدل های مختلف


خرید مینی پنکه جیبی ال ای دی نوشتاری

پنکه کوچک جیبی ال ای دی وسیله ای کوچک و جالبست که با توجه به آغاز فصل گرما بسیار کاربردی می باشد.این پنکه ی کوچک متشکل از دو پره ی نرم می باشد که روی یکی از پره ها 5 عدد لامپ کوچک ال ای دی قرار دارد.توسط دکمه ی کنار دستگاه روشن میشود و همراه با چرخش پره ها طرح زیبای i love you روی پره ها نقش می بندد.

 

خرید پنکه کوچک در مدل های مختلف

خرید پنکه کوچک در مدل های مختلف

 

فروش پنکه جیبی LED نوشتاری طرح i love you

این پنکه دستی کوچک و در سایز جیبی می باشد و با توجه به پره های نرم و انعطاف پذیر آن میشود آن را در جیب و کیف خود و در هر مکانی به همراه داشت.این وسیله ی کاربردی با سه عدد باطری قلمی شروع به کار میکند و با سرعت زیاد میچرخد و بدون ایجاد سر و صدای بلند و زیاد در مکانهای شلوغ و گرم بکمک شما می آید و شما را خنک می کند.

خرید پنکه کوچک در مدل های مختلف

خرید بهترین مینی پنکه led دار نوشتاری

مینی پنکه ی جیبی ال ای دی وسیله ای بسیار کار آمد برای آماده کردن ذغال برای مصارف مختلف، قابل استفاده برای مغازه های کوچک و ویترینی. قابل استفاده در اماکن مذهبی نظیر مراسم عزاداری و اماکن زیارتی و … استفاده در ماشین ، مترو و.. ..بخصوص در فصل گرما می باشد.

همچنین هدیه ای جالب و بی خطر برای تمامی سنین حتی کودکان می باشد.و نیز هدیه ای عاشقانه برای آنکه دوستش دارید.

 

خرید پنکه کوچک در مدل های مختلف

پنکه کوچک شارژی دستی جنس اصل

پره های این فن دستی از نوع پلاستیکی ضخیم ولی خیلی نرم میباشد که در صورت برخورد به دست یا بدن هیچ گونه صدمه یا آسیبی نخواهد رساند و اصلا این برخورد را حس نخواهید کرد ولی توصیه میشود جلوی چرخیدن پره ها را نگیرید چون ممکن است به موتور یا آرمیچر داخلی فشار بیاید و صدمه ببیند.همچنین این پنکه سیار چراغ دار بند آویزی دارد که میتوانید آنرا از گردن خود آویزان کنید یا به مچ دستتان ببندید.

خرید پنکه کوچک در مدل های مختلفخرید پنکه کوچک در مدل های مختلف

قیمت : 28,000  تومان

 


خرید مینی پنکه USB دار 360 درجه

مینی پنکه USB دار که سایز کوچک و قابل حمل است، این محصول قدرت خنک کنندگی بالایی داشته و دارای طراحی مدرن و بسیار شیک می باشد.

طریقه روشن شدن این پنکه کوچک از طریق پورت USB بوده و قابل استفاده بر روی میز کامپیوتر یا لپ تاپ است، دارای میله گلویی قابل تنظیم 360 درجه‌ای برای تغییر زاویه جهت وزش باد می باشد.

مینی پنکه USBکوچک و قابل حمل

جدیدترین پنکه دارای usb سایز کوچک

با استفاده از این پنکه قدرتمند که از پورت USB برای چرخش و هوادهی استفاده می‌کند، علاوه بر آنکه در تابستان در پشت رایانه هوای بسیار مطلوب تر و خنک تری خواهید داشت، می‌توانید آن را برای خنک کردن کیس کامپیوتر در جلوی کیس و با برای خنک کردن لپ تاپ در جلوی لپ تاپ خود قرار دهید تا به سرعت خنک شوند.

همچنین از آنجایی که این پنکه با استفاده از پورت USB کار می‌کند، به راحتی می توانید آن در در هرجایی که پورت خروجی USB وجود داشته باشد مورد استفاده قرار دهید. مثلا با قرار دادن آن در جلوی داشبورد اتومبیل و اتصال کابل آن به USB دستگاه پخش ماشین می‌توانید از این پنکه در داخل اتومبیل نیز استفاده کنید.

مینی پنکه USBکوچک و قابل حمل

خرید پنکه کوچک رومیزی usb

از جمله لوازم جانبی رایج لپ‌تاپ‌ها می‌توان به کول پد ها اشاره کرد. کول پد های از یک فن(موتور الکتریکی کوچک) برای گردش هوا زیر لپ‌تاپ استفاده می‌کنند تا حرارت آن را پایین‌تر آورده و بازده و عملکرد آن را ارتقا بخشند. اما این بار از فن برای گردش هوا به همان شیوه سنتی، یعنی همان پنکه معروف استفاده‌شده است.

پنکه، این موتور الکتریکی ساده یکی از خاطره‌انگیزترین لوازم منزل است. بااینکه مدت‌هاست جای خود را به کولر و ایرکاندیشنر ها داده است اما کمتر کسی را می‌توان یافت که در دوران کودکی با پنکه‌های قدیمی منزل پدربزرگ خود خاطره‌ای نداشته باشد. از فریاد زدن در مقابل پنکه و ارتعاش صدای خود گرفته تا فروبردن تکه‌ای کاغذ لای پره‌های پنکه.

مینی پنکه USBکوچک و قابل حمل

چگونگی کار با مینی پنکه یو اس بی دار قوی

این پنکه که در ابعاد کوچکی ساخته‌شده حدود 20 سانتی‌متر قطر دارد و دارای یک‌پایه فلزی است که امکان چرخش سر پنکه به بالا و پایین را فراهم می‌کند.در زیر پایه آن 3 عدد پد لاستیکی کوچک قرار دارد که لرزش و ارتعاش آن را روی سطوح کاهش می‌دهد. کم‌صدا و ساکت است و از ابعاد کوچک و وزن حدود 390 گرمی آن‌که بگذریم در قابلیت‌های فنی آن باید گفت که از یک موتور الکتریکی 2.5 واتی بهره می‌برد که انرژی موردنیاز خود را از طریق کابل یو اس بی 120 سانتی‌متری که به پشت پنکه متصل است تامین می‌کند. این پنکه قابلیت حرکت نوسانی نداشته و در محل خود ثابت می‌ماند و باید زاویه و موقعیت دلخواهتان را دستی تنظیم کرده و سپس کافی است آن را به درگاه یو اس بی دستگاه‌هایی مانند لپ‌تاپ وصل کنید و از گردش هوا لذت ببرید.

مینی پنکه USBکوچک و قابل حمل

مینی پنکه USBکوچک و قابل حمل

مشخصات پنکه کوچک و خنک کننده شخصی

– کوچک و قابل حمل
– دارای کابل اتصال USB
– دارای ۴ پره فلزی و مستحکم جهت بیشترین میزان هوادهی
– بدون نیاز به درایور یا برنامه نصب
– مصرف بسیار کم (تنها ۲٫۵ وات)
– کاملا بی صدا
– فشرده و کم حجم مناسب برای مسافرت
– قابل استفاده بر روی میز کامپیوتر ، خنک کردن فضای داخل کیس کامپیوتر
– میله گلویی قابل تنظیم ۳۶۰ درجه‌ای برای تغییر زاویه جهت وزش باد
– مجهز به کلید On/Off در پشت پنکه برای سهولت در خاموش و روشن کردن دستگاه بدون نیاز به قطع و وصل کابل USB
مینی پنکه USBکوچک و قابل حمل

کاربرد های مینی پنکه دستی

– محل کار و روی میز کامپیوتر
– خودرو : امکان اتصال به پورت USB پخش خودرو
– منزل : با یک مبدل برق شهر به usb میتوان از این گجت در هر کجای منزل استفاده نمود
– کتابخانه: با توجه به بیصدا بودن فن و کم مصرف بودن و امکان اتصال به لپ تاپ میتوان برای خنک شدن در کتابخانه استفاده نمود.
– اتاقهای کوچک بدون تهویه: در اتاقهایی که هوا جریان ندارد مینی پنکه روی میز میتواند یک گجت مفید باشد
– برای فرار از بوی سیگار در محل کار

مینی پنکه USBکوچک و قابل حمل

 

قیمت : 110,000  تومان

خرید پنکه 5 پر برقی
ارسال شده در تاریخ 28 جولای 2020 توسط مدیریت با موضوع لوازم خودرو , لوازم منزل
بازدید : 4,119
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.