تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید پودر زغال سفید کننده دندان میراکل اصل 20000 تومان

خرید پودر زغال سفید کننده دندان میراکل

خرید پودر زغال سفید کننده ی دندان میراکل ارزان,فروش پودر زغال سفید کننده دندان,پودر ذغال سفید کننده دندان میراکل,قیمت پودر ذغال سفید کننده دندان,خرید اینترنتی پودر ذغال سفید کننده دندان,بهترین روش سفید کردن لکه و جرم دندان در خانه با زغال,سفید کردن دندان با زغال,آیا زغال درمانی برای دندان‌ها مفید است

خمیر دندان زغالی اصل – با مجوز بهداشت

خمیر دندان زغالی یکی از جدیدترین محصولات مخصوص سفید کردن و جلا دهنده دندان بوده و به رنگ سیاه می باشد
این خمیر دندان که به تازگی وارد بازار شده به دلیل کیفیت بالای آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است
اگر نام خمیردندن زغالی آرپی را شنیده باشید، جالب است بدانید مارک بنسر هم یک یکی از بهترین خمیر دندان های زغالی می باشد
دقت نمایید که قیمت عرضه شده این خمیر دندان زغالی با قیمت درج شده روی محصول به دلیل هزینه های بازاریابی و لجستینگ پستی متفاوت است.

خمیر دندان زغالی اصل - با مجوز بهداشت

خمیر دندان زغالی باعث از بین بردن بوی بد دهان شما ضده و لکه ها و سموم داخل دهان را بر طرف می کند. از این خمیر دندان کافیست یک بار استفاده کنید تا از طرفداران آن شوید
خمیردندان زغالی ساخت کشور ایران و تولید وطنی بوده و دارای شماره مجوز بهداشت به شماره 38/11031 می باشد
این خمیر دندان زغالی از نظر کیفیت و محبوبیت مشابه خمیر دندان زغالی آرپی می باشد

خمیر دندان زغالی اصل

برخی از خصوصیات خمیردندان زغالی اصل:
– ۱۰۰درصد طبیعی
– سفید و درخشان کننده
– جلوگیری از ایجاد جرم
– فرموله شده برای بوی بد دهان
– برطرف کردن لکه ها و سموم داخل دهان

خرید اینترنتی خمیر دندان زغالی بنسر با کیفیت عالی

خرید دستگاه سفید کننده دندان و رفع زردی آن

خرید خمیردندان زغال

خمیر دندان زغالی یکی از جدیدترین محصولات مخصوص از سفید کردن و جلا دهنده دندان بوده و به رنگ سیاه می باشد این خمیر دندان که به تازگی وارد بازار شده به دلیل کیفیت بالای آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است اگر نام خمیردندن زغالی آرپی را شنیده باشید، جالب است بدانید مارک بنسر هم یک یکی از بهترین خمردندان های زغالی می باشد
این خمیر دندان قابل استفاده خانم ها و آقایان بوده ودارای کیفیت بالایی می باشد.

بهترین خمیر دندان زغالی

حتما از پدربزرگها و مادربزرگها شنیده اید که در گذشته برای سفید کردن دندان از زغال استفاده می شده است، اکنون علم و تکنولوژی توانسته است که در کنار طب سنتی ایران خمیردندان زغالی را تهیه و به مردم ارائه کند.خمیر دندان زغالی بنسر ساخت ایران بوده و مورد تایید اداره بهداشت ایران می باشد.

روش استفاده از خمیردندان زغالی بسیار راحت و مشابه به خمیردندان های معمولی مثل سیگنال است، کافیست در زمان استفاده از این خمیردندان استفاده کنید و بعد از مدتی شاهد آثار فوق العاده آن خواهید بود.
در زمان استفاده از آن نگران سیاه شدن دهان و دندان های خود نباشید، این خمیر دندان به جای کف سفید رنگ، مقدار اندکی کف سیاه تولید خواهد کرد که پس از شستن دهان تمیز خواهد شد

خمیر دندان زغالی بنسر

خمیردندان زغالی حاوی کربن اکتیو بوده ، از ایجاد جرم جلوگیری کرده و دندانها را کاملاً سفید می کند و همچنین به طور موثر دندانها را سفیدتر نگه می دارد.
این خمیر دندان سیاه هیچ گونه حساسیتی را ایجاد نمیکند و میتوان به راحتی از آن استفاده کرد.
برای تاثیرگذاری بهتر لازم نیست در زمان استفاده از خمیردندان زغالی از خمیردندان های دیگر استفاده کنید، این خمیردندان خود به صورت کامل حاوی تمامی آنزیم های مورد نیاز دندان و لثه ها می باشد

درباره خمیر دندان زغال

ارسال به سراسر کشور از طریق پست

قیمت فقط: 25000 هزارتومان


نخ دندان آبی واترجت powerfloss

قیمت : ۶۵,۰۰۰  تومان

 

مسواک زدن یک روش مؤثر برای از بین بردن پلاک مواد غذایی از سطح دندان‌ها است. با این حال، با این روش نمی‌توانید از شر مواد غذایی که در بین دندان‌ها و یا زیر لثه گیر کرده است، خلاص شوید. استفاده از نخ دندان بهترین راه برای خارج کردن مواد غذایی از بین دندانهاست، ولی راه حل دیگری نیز وجود دارد و آن استفاده از واترجت یا نخ دندان آبی power floss است.

 

 

این واترجت که به عنوان نخ دندان آبی شناخته می‌شود، با نخ دندان معمولی متفاوت است.نخ دندان آبی power floss  با بهره‌گیری از یک ماشین خاص جریان آب را به دهان و لثه هدایت می‌کند و به جای خراش دادن دندان برای حذف پلاک، با استفاده از فشار آب باعث ماساژ لثه و از بین بردن غذاها از لای دندان‌ها می‌شود.

 

 

نخ دندان آبی یا واترجت powerfloss مزایای زیادی دارد. استفاده از آن بسیار آسان است، به ویژه برای افرادی که ارتودنسی کرده‌اند یا افرادی که دندان مصنوعی دائمی یا موقت دارند. همچنین ماساژ واترجت باعث بهبود لثه‌ می‌شود و می‌تواند به مناطقی دسترسی پیدا کند که دسترسی به آن‌ها با نخ دندان مشکل است و بر خلاف نخ دندان خراشیدگی و خونریزی بر لثه ایجاد نمیکند.

 

 

این دستگاه مانند یک نخ دندان عمل می کند و در کمترین زمان بین دندان های شما را جرم گیری می کند و باعث می شود که دندان هایتان سفید و زیبا باقی بمانند. نخ دندان power Floss از طریق فشار آب می تواند پلاک، مواد غذایی و سایر مواد را از دندان ها و لثه هایتان حتی بهتر از نخ دندان حذف کند و دیگر نیازی به تلف کردن وقت برای نخ دندان کشیدن ندارید، پس توصیه ما به شما دستگاه Power Floss Water Jet می باشد.

 

 

این دستگاه با فشار آب قوی ای که دارد می تواند تمام ذرات را از لای دندان ها و لثه هایتان خارج سازد. شما می توانید مخزن دستگاه Power Floss Water Jet را با آب یا بجای آب از دهانشویه پر کنید تا خیلی بهتر دندان هایتان را پاکسازی کند. این دستگاه می تواند برای همه افراد در هر رده سنی ای استفاده شود. مهم نیست شما در چه مرحله ای از وضعیت دندانپزشکیتان قرار دارید، این دستگاه می تواند به شما کمک کند تا برای مراجعات بعدیتان پزشکتان را سورپرایز کنید.

 

قیمت : ۶۵,۰۰۰  تومان

پودر زغال سفید کننده ی دندان میراکل

خرید پودر زغال سفید کننده دندان میراکل

استفاده از زغال برای سفید کردن دندان ها از بین بردن  لکه های زرد و بدرنگ روی دندان شاید برایتان عجیب باشد ولی زغال با تمامی سیاهی اش دندان ها را سفید می کند.

خرید دستگاه سفید کننده دندان و رفع زردی آن


عجیب ترین قسمت ماجرا این است که این شیوه واقعا جواب می دهد.پودر زغال فعال طبیعی میراکل به رنگ دهنده های سطحی دندان مثل قهوه، چای ، مواد غذایی و نوشیدنی ها و پلاک ها  می چسبند و آن ها را از روی دندان پاک می کنند.

خرید پودر زغال سفید کننده دندان میراکل

دلیل اصلی استفاده از زغال فعال برای سفید کردن دندان‌، ویژگی ترکیبی آن می‌باشد. زغال قادر است ماده تانن را که معمولا در قهوه، چای و انواع مختلف غذاها یافت می‌شود، به خود جذب کند. تانن، یکی از دلایل اصلی لکه‌دار شدن دندان‌ها می‌باشد. در صورت استفاده مداوم از پودر زغال میراکل، اثرات آن را تنها بعد از چند هفته مشاهده خواهید کرد.

این پودر زغال سفید کننده دندان بدون سفید کننده، پراکسید یا سایر مواد شیمیایی مضر برای مینای دندان است.پودر زغال میراکل از زغال فعال چوب نارگیل طبیعی ، پودر بنتونیت و روغن دانه ی پرتغال ساخته شده است که با تنها دوبار استفاده در روز شما را طی مدت کوتاهی به نتیجه ی دلخواهتان می رساند.پودر زغال میراکل را قبل از مسواک کردن روزمره ی دندانهایتان استفاده کنید.

خرید پودر زغال سفید کننده دندان میراکل

نحوه سفید کردن دندان با زغال فعال:

1- ابتدا مسواک خود را خیس کرده و روی پودر زغال میراکل بزنید.

3- دندان‌های خود را با پودر زغال و به مدت چند دقیقه، مسواک بزنید.

4- به صورت عادی مسواک بزنید.

5-خمیر زغال فعال باید حدودا 2 دقیقه بر روی دندان ها بماند و پس از آن با مسواک خوب شسته شود.

6- دهان خود را کاملا بشویید تا تمام مواد سیاه از دهان شما خارج شوند.


خرید دستگاه سفید کننده دندان و رفع زردی آن

موجود نیست

ارسال شده در تاریخ 10 آوریل 2018 توسط مدیریت با موضوع لوازم منزل
بازدید : 3,840
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.