تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید کباب زن زینوین خانگی کباب ساز حرفه ای راحت در منزل 2019

آنچه در این مقاله از ایران پاتوق می خوانید

خرید کباب زن زینوین خانگی کباب ساز راحت در منزل 2019

خرید کباب زن زینوین مارک اصل,خرید دستگاه کباب ساز خانگی آسان گیر تک مخصوص پیک نیک,خرید دستگاه کباب ساز خانگی مارک 2019,فروش کباب پز خانگی,قیمت کباب سیخ کن اصل,خرید اینترنتی کباب درست کن در منزل,بهترین کباب ساز خانگی,دستگاه کباب زن ارزان,کباب زن زی نوین

خرید کباب زن زی نوین برای خانه

کباب ساز خانگی طرح جدید

دستگاه کباب ساز خانگی جنس درجه یک

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 110,000  تومان

دستگاه کباب ساز خانگی آسان گیر تک

حتما خیلی از شما برای به سیخ گرفتن کباب مهارت کافی ندارید و هر وقت کباب درست می کنید از روی سیخ جدا شده و بر روی شعله یا ذغال می ریزد. شاید فکر کنید که تنها علت جدا شدن کباب از روی سیخ متعادل نبودن چربی و یا مواد کوبیده است در صورتی که تحقیقات نشان داده که عمده ترین دلیل این کار توزیع ناهمگون گوشت روی سیخ می باشد. این مشکل را با دستگاه کباب ساز خانگی آسان گیر تک برای شما حل کرده ایم. فقط کافیست مواد لازم را طبق دستور زیر تهیه و درون محفظه دستگاه کباب ساز خانگی آسان گیر تک قرار داده و سیخ کباب را در جای مخصوص بگذارید و دستگیره دستگاه را بچرخانید. با چرخاندن دستگیره ، سیخ کباب از دستگاه بیرون آمده و مواد برروی سیخ بصورت یکنواخت چسبانده شده اند.

ویژگیهای دستگاه کباب ساز خانگی آسان گیر تک :

دارای محفظه ای جهت قرار دادن گوشت و دسته ای دارای لولا

کارکرد دستگاه بسیار راحت بوده و شما به راحتی می توانید کباب درست نمایید

کافی است یکبار این دستگاه کباب زن را تجربه نمایید تا همیشه برای پخت کباب از دستگاه کباب ساز خانگی آسان گیر تک استفاده نمایید

دارای 6 عدد سیخ کباب کوبیده رایگان

نحوه مونتاژ دستگاه

بدنه پایینی یا موتورمکانیکی دستگاه اولین قطعه در مونتاژ است

 


 

بدنه میانی به صورتی که قسمت نیم دایره ای آن به سمت پایین و قسمت مستطیلی آن به سمت اول دستگاه بر روی بدنه اصلی نصب می شود. بدنه میانی محل قرار گرفتن قطعه حلزونی یا ماردون وقالب کباب می باشد.

 


در مرحله سوم مونتاژ، قطعه حلزونی یا ماردون به همراه چرخ دنده در شیار قرار دهید. همچنین قالب حجم گیری کباب که در سایز ١٠٠ گرمی می باشد در زوارهایی که در انتهای بدنه میانی مشخص شده قرار بدهید.


بدنه بالایی را که به همراه مخزن می باشد بر روی بدنه میانی قرار دهید. دقت کنید زمانی که بدنه بالایی را قرار می دهید قالب حجم کباب و چرخ دنده به درستی در جای خود قرار گرفته باشد.


قفل های دستگاه رو ببندید.


ریل را درون تونل ریل قرار دهید.

 


در این مرحله دسته چرخاننده را به انتهای میله قطعه حلزونی یا ماردون که از دستگاه بیرون زده را نصب کنید.

 


در مرحله اخر گوشتکوب را در داخل مخزن بگذارید.

روش آماده سازی و عمل آوری :

1- دقت کنید که برای به سیخ کشیدن کباب باید از سیخ هایی استفاده کنید که به اندازه کافی پهن باشند. استفاده از سیخ های باریک جوابگوی کار شما نیست.

2- قبل از شروع کار و به سیخ کشیدن کباب چند کار دیگر نیز باید انجام شود. اول از یک کاسه کوچک آب داغ کنار خودتان قرار دهید.سپس دست خود را در کاسه خیس کنید و یک مشت از مایه را برداشته و به شکل دوک در بیاورید و بعد از این کار سیخ را روی دوک بگذارید و سعی کنید سیخ را با مایه پوشش دهید. در آخر دوباره باید دست خود را در کاسه آب داغ خیس کنید و روی سیخ قرار دهید طوری که جای انگشتان شما روی سیخ باقی بماند. سپس ابتدا و انتهای سیخ که کباب به آن چسبیده است را مرتب کنید و سیخ را برای کباب کردن کنار بگذارید. البته دستگاه کباب ساز خانگی آسان گیر تک این مرحله را برای شما آسان کرده و شما میتوانید این مرحله را با کباب زن پردیس انجام دهید.

نکته:اگر فکر می کنید با رعایت کردن این نکات باز هم ممکن است کباب شما از سیخ جدا شود می توانید یکی دو تخم مرغ جهت اطمینان به مایه کباب اضافه کنید و یا بسته به میزان گوشت مقدار کمی جوش شیرین به گوشت بزنید و یا یک نصف سینه گوشت مرغ با گوشت گوسفندی مخلوط و چرخ کنید.

قیمت : 110,000  تومان


کباب پز و اسنک پز

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 25,000  تومان

کباب پز ، اسنک پز .



مناسب برای انواع کباب ، و … .



طراحی برتر ۲۰۱۵ اسپانیا

دارای ۲ طبقه مجزا ، .



هر طبقه شامل ۴ جای سیخ .

جنس pvc فشرده .

میزان تحمل حرارت تا ۲۰۰ درجه .

مناسب برای استفاده در مایکروویو و فر ..

ماشین ظرفشویی


طراحی برتر 2015 اسپانیا اسنک پز و کباب پزقابل استفاده در مایکروویو و فرتحمل دما تا 248 درجه فارنهایت و 120 درجه سانتیگراد قابل شستشو در ماشین ظرفشوییهمراه 40 عدد  سیخ کباب به عنوان هدیه  قابل استفاده در

 
قیمت : 25,000  تومان 

توری ماهی کبابی

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 25,000  تومان

توری ماهی کبابی

ماهی یکی از لذیذ ترین و سالم ترین انواع گوشت است که روش های طبخ مختلفی دارد . یکی از این روش ها کباب کردن ماهی است . برای کباب کردن ماهی می توان از فر و یا منقل استفاده کرد .

توری کبابی مخصوص ماهی با طول 40 و عرض 15 سانتی متری

مشخصات
نوع کاربری :کباب پز
جنس محصول :فز با روکش استیل بسیار با کیفیت
ابعاد :13*30 سانت

ویژگی
قابل شستشو در ماشین ظرفشویی :نمیباشد
قابل استفاده :بر روی اجاق و انواع باربیکیو
برند و کشور سازنده :پرستیژ انگلیس
ویژگی :توری فلزی با روکش استیل با کیفیت عالی استیل تضمین شده در برابر سیاه شدن گیره نگهدارنده دسته استیل با روکش چوبی جهت انتقال کمتر گرما در حین پخت







قیمت : 25,000  تومان 

ارسال شده در تاریخ 18 ژانویه 2018 توسط مدیریت با موضوع آشپزی , لوازم منزل
بازدید : 5,129
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.